logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 18/2022 Wykonanie robót remontowych w lok. mieszkalnym przy ul. Bandurskiego 8 m 4 w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  18/2022

    z dnia  26.05.2022r.   
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych  

Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Bandurskiego 8/4  w Szczecinie wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem centralnego ogrzewania gazowego z  montażem kotła gazowego C.O. oraz wymianą systemowego wkładu kominowego wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w trybie  „ zaprojektuj i wybuduj ” .  

1.     Przedmiot zamówienia - dotyczy zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na remoncie wolnego lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku wielorodzinnego (działka nr 170/1 z obr. 3094) zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa  i realizowany będzie w dwóch etapach :
1)    etap I – opracowanie dokumentacji projektowej w branży  (architektonicznej, sanitarnej i budowlanej ) z uzyskaniem ostatecznej decyzji  pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu) umożliwiającej przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z przepisami,  w zaplanowanych zakresie a szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania w etapie II wynikać będzie ze sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz uzyskanych pozwoleń i uzgodnień;
2)    etap II – realizację pełnego zakresu robót we wskazanym lokalu oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
   Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie umowy i nw. dokumentów :
  1)    programu funkcjonalno-użytkowego ( zał. nr 1 do umowy)i opinii kominiarskiej z dnia 17.03.22r.;
  2)    wykonanej dokumentacji projektowej, uzyskanych uzgodnień i  pozwolenia na budowę;
  3)    wytycznych przedstawiciela Zamawiającego oraz rysunku rzutu lokalu z zaznaczeniem ścianek do przebudowy;

Wykonawca zobowiązany będzie również :
a)    do uzgodnienia szczegółowego zakresu prac i zaproponowanych rozwiązań materiałowych, technicznych i technologicznych na każdym etapie projektowania i wykonania robót;
b)    uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci gazowej;
c)    do zgłaszania Zamawiającemu każdej istotnej przeszkody  w realizacji zamówienia.

2.    Termin  realizacji  zamówienia :
1)    dla etapu I - 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na opracowanie  dokumentacji projektowej, uzyskanie pisemnej akceptacji przez Zamawiającego oraz na złożenie wniosków o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę).
2)    dla etapu II - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych i pozostałych prac we wskazanych lokalu mieszkalnym na podstawie wykonanej dokumentacji i wydanych opinii oraz pozwoleń,  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w terminie do  90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.  
  Okres gwarancji - 36 miesięcy

3.    Osobą do kontaktu w sprawie :
1)    zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest st. inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej  Pan Tadeusz Frankowski tel. 91 3516589,  frankowski@zbilk.szczecin.pl z Działu Inwestycji przy  ul. Jagiellońskiej  34C w Szczecinie;
2)    postępowania jest: Beata Wieczorek  tel.:91 4886347 i Ewelina Borek tel.: 91 4886346 z Działu Zamówień Publicznych.

4.    Warunki udziału w postępowaniu :
4.1 W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy wykażą że posiadają uprawnienia lub dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie -  dla każdego z niżej wymienionych stanowisk :
1)    jedną osobą do projektowania w każdej ze wskazanych specjalności :
a)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych  wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń;
b)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ;
c)    konstrukcyjno-budowlanej ;




lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

2)    jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w każdej ze wskazanych  specjalności:
a)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych  wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
b)     instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c)    konstrukcyjno-budowlanej;
lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.    

Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk ( wskazanych w ust. 4.1 pkt.1) a-c i pkt.2) a-c ), tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia,  dla tych stanowisk.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 2351ze zmianami ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

4.2     Wykonawcy którzy wykażą że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum jedną pracę podobną objętą z przedmiotem zamówienia tzn.  polegającą na wykonaniu przynajmniej jednej instalacji centralnego ogrzewania  gazowego w  lokalu  mieszkalnym lub lokalu użytkowym.

5.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia spełnienia obu warunków wskazanych w ust.4.1 i 4.2  przed podpisaniem umowy dostarczy:
-  kopie wymaganych uprawnień dla stanowisk w ust.4.1 pkt.1 i 2 oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego - poświadczone za zgodność z oryginałem oraz wykazem osób ( w oryginale wg. wzoru)
      -  wykaz robót ( w oryginale  wg. wzoru) z dowodami określającymi ich zakres oraz należyte wykonanie   
      np. referencje  bądź  innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (wystawione przez     
      podmiot, na rzecz którego były wykonywane)

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o dokumenty i oświadczenia przedłożone przed podpisaniem umowy.

6.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :  

1)    ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:
       a)    w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na …zgodnie z treścią ogłoszenia..” na adres  Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
       b)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu  lub dokument podpisany podpisem elektronicznym, w temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na .. nr ogłoszenia …..i termin otwarcia ofert”.  

2)     Termin składania ofert upływa dnia  02.06.2022 r. do godziny  10:00.
3)     Oferty złożone po terminie   n i e  będą brane pod uwagę.

7.     Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie nakłady i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (prace projektowe i roboty budowlane z materiałami) - w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających  lub mogących mieć wpływ na koszty.

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
   1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
   2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.




INFORMACJA    RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO  − informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,  -  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.




IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.




Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 18/2022 Wykonanie robót remontowych w lok. mieszkalnym przy ul. Bandurskiego 8 m 4 w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY- załącznik nr 1 do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika180.5 kB2022-05-26 12:21:33
21.1 PFU - zał nr 1 do umowy ikona rozszerzenia załącznika1488.5 kB2022-05-26 12:22:26
31.2 opinia kominiarskaikona rozszerzenia załącznika540.4 kB2022-05-26 12:23:50
41.3 rysunek rzut lok. Bandurskiego 8 m 4 ikona rozszerzenia załącznika739 kB2022-05-26 12:26:16
51.4 uchwała wspólnoty Bandurskiego 5-8ikona rozszerzenia załącznika272 kB2022-05-26 12:27:12
62. WZÓR OFERTY CENOWEJ - załącznik do ogłoszeniaikona rozszerzenia załącznika61 kB2022-05-26 12:29:33
72.1 wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika41 kB2022-05-26 12:30:14
82.2 wykaz robót (podobnych)ikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2022-05-26 12:32:14