logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EBo) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 21/2022 Wykonanie robót remontowych wejścia do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Retry 6 w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  21/2022
z dnia     07.06.2022 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do  130 000  zł
Roboty    budowlane

„Wykonanie robót remontowych wejścia do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy
ul. Retry 6 w Szczecinie”

    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa i warunkami określonymi we wzorze umowy oraz w pełnym zakresie na podstawie:
    1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
    2) Schematu ścianki wejścia głównego – Załącznik nr 1
    3) Zdjęć wejścia głównego
    4) Przedmiaru robót    - który ma charakter pomocniczy w wycenie.   

Roboty wykonywane będą w budynku użytkowanym.

    2. Termin realizacji zamówienia –  60 dni  kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
 Okres gwarancji - 5 lat.

    3. Osobą do kontaktu w sprawie:
    1) dotyczącej przedmiotu zamówienia i realizacji robót jest inspektor  Marek Belcarski nr tel. 91 35 16 568 z Działu Inwestycji przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie ( belcarski@zbilk.szczecin.pl) ;
    2) postępowania jest  Ewelina Borek tel. 91 48 86 346 z Działu Zamówień Publicznych.

    4. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

    5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy, dostarczy nw. dokumenty:

    1) Kosztorys ofertowy  sporządzony w oparciu o przedmiar robót –  2 dni przed podpisaniem umowy;
    2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000,00 zł - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o  oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

    6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert:
    1) Ofertę ( sporządzoną wg. zał. wzoru)   składa się :
    a) w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na… zgodnie z treścią ogłoszenia” na adres zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 pok. nr 9 ;
l u b
    b) za pośrednictwem poczty elektronicznej  na adres mailowy: borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości wpisać „ oferta na … nr ogłoszenia i termin    składania ofert ….„

    2) Termin składania ofert upływa dnia  14.06.2022r. do godz. 10:00;
    3) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

    7. Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.  
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)    przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny;
2)    unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

      Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w    siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

  INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 

Lista załączników: (EBo) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 21/2022 Wykonanie robót remontowych wejścia do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Retry 6 w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika93.5 kB2022-06-07 14:46:05
2Wzór Oferty Cenowej - Załącznik nr 2ikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2022-06-07 14:46:56
3Specyfikacja Technicznaikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2022-06-07 14:47:35
4Schemat ścianki- Załącznik nr 1ikona rozszerzenia załącznika293.6 kB2022-06-07 14:48:07
5Zdjęcia wejścia głównegoikona rozszerzenia załącznika12535.8 kB2022-06-07 14:48:40
6Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika12601.7 kB2022-06-07 14:49:19