logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EBo) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 23/2022 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie żelbetowej ściany oporowej przy ul. Golęcińskiej 38a w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  23/2022

z dnia  09.06.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 130 000 złotych
Usługi  

„Opracowanie opracowaniu   kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie żelbetowej ściany oporowej na granicy działek 24/1 i 24/2 z obrębu 3072, położonej przy ul. Golęcińskiej 38a w Szczecinie wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień oraz pełnieniem nadzoru autorskiego„


    1. Przedmiot zamówienia należy wykonać  zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,  na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i warunków zawartych we wzorze umowy (zał. nr 1) wraz z załącznikami oraz określonych w ofercie cenowej ( zał. 2).

    2. Termin  realizacji zamówienia
        1) 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy - na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dokonania uzgodnień  i na złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) -  po uprzedniej akceptacji opracowanej dokumentacji - przez Zamawiającego.
w tym 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu koncepcji rozwiązań projektowych;

        2) 10 dni kalendarzowych od daty wydania przez organ pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu) na dostarczenie całej kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pozwoleniem na budowę, ( lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu).

    3. Osobą do kontaktu w sprawie :
        1) zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 4888680,  bratek@zbilk.szczecin.pl z Działu Techniczno - Eksploatacyjnego przy  ul. Jagiellońskiej  34C w Szczecinie;
        2) postępowania jest: Ewelina Borek tel.: 91 4886346, borek@zbilk.szczecin.pl z Działu Zamówień Publicznych.

    4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą:
        1) że posiadają uprawnienia lub dysponują  jedną osobą  posiadającą  uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
        2) że posiadają ubezpieczenie OC prowadzonej działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą 50 000,-zł .

UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.  

    5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych w ust.4 pkt. 1) i 2),  przed podpisaniem umowy dostarczy: kopie uprawnień dla wskazanego stanowiska z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego  oraz kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC – potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.



Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o  oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.

    6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
        1) ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:
            a) w formie pisemnej (w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na……zgodnie z treścią ogłoszenia ” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
            b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu  lub dokument podpisany podpisem elektronicznym, w temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na :  nr ogłoszenia …..i termin otwarcia ofert”.   

        2)  Termin składania ofert upływa dnia 20.06.2022 r., o godz.  10:00.
        3)  Oferty złożone po terminie   n i e  będą brane pod uwagę.

    7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Łączna cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionego  przez Wykonawcę formularza oferty.
       
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
    1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
    2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

INFORMACJA    RODO   

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,


VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.






Lista załączników: (EBo) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 23/2022 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie żelbetowej ściany oporowej przy ul. Golęcińskiej 38a w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika206.5 kB2022-06-09 12:30:18
2Dokumentacja badań podłoża gruntowego 2021ikona rozszerzenia załącznika5290.9 kB2022-06-09 12:31:34
3Mapka Golęcińska 38 aikona rozszerzenia załącznika582.1 kB2022-06-09 12:32:14
4Mapka II Golęcińska 38aikona rozszerzenia załącznika867.4 kB2022-06-09 12:32:44
5Wzór Oferty Cenowej - zał. nr 2ikona rozszerzenia załącznika28.5 kB2022-06-09 12:35:59
6Oświadczenie o prawach autorskich - Zał. nr 3ikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2022-06-09 12:37:12