logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 30/2022 Remont pokrycia dachu dobudówki na podwórzu posesji przy ul. Śląskiej 8 (lok. uzytkowy U4) w Szczecinie.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   30/2022
z dnia  21.07.2022r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do  130 000  zł
Roboty  budowlane

Remont pokrycia dachu dobudówki na podwórzu posesji przy ul. Śląskiej 8 w Szczecinie (lokal użytkowy nr U4) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami  i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej .


1.    Przedmiot zamówienia należy wykonać  zgodnie z umową,  na podstawie STiWOR i przedmiaru robót (mającego charakter pomocniczy) , w zakresie robót obejmującym w szczególności:
1)    Rozbiórkę  pokrycia papowego dachu dobudówki;
2)    Rozbiórkę obróbek blacharskich ( pasów nad i pod rynnowych, rynny, rury spustowej);
3)    Wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich ( pasów nad i pod rynnowych, rynny i rury spustowej);
4)    Dwukrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną NRO;
5)    Wywóz i utylizację odpadów budowlanych (w tym: gruzu, papy i smoło-pochodnych).

Roboty budowlane należy przygotować i prowadzić zgodnie z przepisami BHP i p.poż, i wymogami ochrony środowiska  w sposób nie wymagający zajęcia pasa drogowego oraz najmniej uciążliwy dla zamieszkujących budynek mieszkańców.

Wzór umowy, STWiOR , przedmiar robót i pozostałe załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).

2.    Termin realizacji zamówienia –  14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
  Okres gwarancji - 36 miesięcy.

3.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia i realizacji robót jest inspektor Pan Mirosław Bratek telefon 91 4888 680 z DI przy
    ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie ( bratek@zbilk.szczecin.pl ) ;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel. 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.

4.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1)    ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się: 

a)     w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na … zgodnie z treścią ogłoszenia  na adres Zamawiającego w Szczecinie  Mariacka 25 – pokój nr 9 ;
                         l u b
b)     za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym.
W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na …….  nr. ogłoszenia i termin składania ofert”
 
2)    Termin składania ofert upływa dnia  28. 07.2022r do godziny  11:00.
3)     Oferty złożone po terminie  n i e  będą brane pod uwagę.

5.    Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%). Wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i wynikać sporządzonej w oparciu o STWiOR oraz przedmiar robót.  


UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
  1)  przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny;
  2)  unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

                                                
                                                     INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 


Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE nr 30/2022 Remont pokrycia dachu dobudówki na podwórzu posesji przy ul. Śląskiej 8 (lok. uzytkowy U4) w Szczecinie.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11.WZÓR UMOWY- załącznik nr 1ikona rozszerzenia załącznika163 kB2022-07-21 09:05:47
21.1 STWiOR ikona rozszerzenia załącznika227.4 kB2022-07-21 09:06:54
31.1 Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika78.5 kB2022-07-21 09:07:13
41.3 Mapkaikona rozszerzenia załącznika632.4 kB2022-07-21 09:07:48
52. WZÓR OFERTY CENOWEJ - załącznik nr 2ikona rozszerzenia załącznika60 kB2022-07-21 09:08:51