logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(AT) 35/2022 Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynków garażowych wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przy ulicy Piramowicza 15 w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   35 /2022

 

z dnia 12.08.2022 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł

 

USŁUGI

 

Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynków garażowych wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przy ulicy Piramowicza 15
w Szczecinie

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  ekspertyz stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji dwóch budynków garażowych wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przy ul. Piramowicza 15 w Szczecinie - wraz ze wskazaniem przyczyn powstania nieprawidłowości, wniosków, zaleceń i zasadności wykonania prac remontowych oraz sposobu i zakresu kosztów.

Ekspertyzy należy wykonać oddzielnie dla każdego z budynków.

 

Charakterystyka budynków:

Budynki przy ulicy Piramowicza 15 w Szczecinie położone są na działkach 158/1 i 20/1, obręb 2079, powierzchnia zabudowy wynosi:

-   budynku oznaczonego identyfikatorem 326201_1.2079.132_BUD – 20 m²

-   budynku oznaczonego identyfikatorem 326201_1.2079.121_BUD – 20 m²

Budynki o konstrukcji murowanej z dachem płaskim krytym papą.

 

Ekspertyzy stanowić będą również dokument w postępowaniu legalizacyjnym w sprawie samowoli budowlanej w związku z tym musi zawierać informację wskazującą czy stan techniczny obiektu budowlanego:

-  nie stwarza zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi,

-  pozwala na bezpieczne użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z dotychczasowym , lub zamierzonym sposobem użytkowania.

-  

   Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:

-         geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

-         inwentaryzacji stanu obecnego,

-         oceny stanu technicznego budynku,

-         określenie stopnia zużycia technicznego budynku,

-         określenie rozwiązań mających na celu usunięcie nieprawidłowości i doprowadzenie obiektu  do odpowiedniego stanu technicznego,

-         analizy celowości przyjętych rozwiązań wraz z ich kosztami,

-         wykonanie kosztorysów inwestorskich,

-         określenie czy stan techniczny obiektu budowlanego nie stwarza zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi i pozwala na bezpieczne użytkowanie obiektu zgodnie z dotychczasowym sposobem użytkowania.

-         uzyskanie niezbędnych uzgodnień.

 

Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia reguluje wzór umowy, stanowiący załącznik do ogłoszenia.

 

 

1.     Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 40 dni.

 

2.     Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji – 36 miesięcy.

 

3.     Osobą do kontaktu w sprawie:

1)     dotyczącej przedmiotu zamówienia jest Wojciech Ruszała tel. 91 4212 695;

2)     procedury jest Agnieszka Tomaszewska tel.: 91 48 86 353 z Działu Zamówień Publicznych.

 

Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą uprawniania do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie budynków w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej  Izby Samorządu Zawodowego.

 

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed podpisaniem umowy  przedłoży dokumenty  potwierdzające posiadanie ww. uprawnień i aktualne potwierdzenia przynależności do izby.

 

4.     Miejsce, forma oraz termin składania ofert :

1)     ofertę  ( wg. załączonego  wzoru) składa się:                                                                                      

a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta ogłoszenie nr 35/2022”,

lub

b) w formie pisemnej (w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta ogłoszenie nr 35/2022”  na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 –pokój nr 10.                                                                                                                             

2)      Termin składania ofert upływa dnia  19.08.2022r do godziny  10:00.

3)      Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

5.     Kryterium oceny ofert:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%).  

 

Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl 

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 10 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.


INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) -  dalej RODO

informujemy, że:

I.   Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

II.  Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl 

III. Cele i podstawy przetwarzania.

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu:

-  zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani  danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V.  Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

-  statystycznych i archiwizacyjnych,

VI.  Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)   podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)  innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.  

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

 

Lista załączników: (AT) 35/2022 Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynków garażowych wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przy ulicy Piramowicza 15 w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika126.5 kB2022-08-12 10:59:10
22 - Wzór ofertyikona rozszerzenia załącznika48.5 kB2022-08-12 10:59:35
33 - Zdjęciaikona rozszerzenia załącznika62152.5 kB2022-08-12 11:00:13
44 - Plan sytuacyjny - budynek 121ikona rozszerzenia załącznika918 kB2022-08-12 11:01:15
55 - Plan sytuacyjny - budynek 132ikona rozszerzenia załącznika918 kB2022-08-12 11:02:35