OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 2 /2012
z dnia 17.01.2012 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
Świadczenie usług w zakresie kontroli prawidłowości korzystania przez najemców
z nośników energii elektrycznej
1. Świadczenie usług w zakresie kontroli prawidłowości korzystania przez najemców zamieszkałych w budynkach gminnych
z nośników energii elektrycznej i gazowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Ustalenie osób fizycznych i prawnych korzystających z zasobów w budynkach komunalnych Zamawiającego, które w sposób sprzeczny z przepisami lub bez zgody właściwych organów wykorzystują energię elektryczna i gazową,
3. Przygotowanie dokumentacji z przeprowadzonej kontroli i kierowanie spraw do Sądu Rejonowego,
4. Kierowanie wniosków o ukaranie z Rejonów zarządzania do odpowiednich Komisariatów Policji według ich właściwości terytorialnej,
5. Zabezpieczenie nośników energii elektrycznej i gazowej przed dalszym, nieprawidłowym korzystaniem. Przed dokonaniem zabezpieczenia należy każdorazowo skontaktować się z Koordynatorem Rejonu, celem ustalenia zakresu podjętych czynności
i sposobu zabezpieczenia instalacji,
6. Ewidencjonowanie zgłoszeń nieprawidłowości wykorzystywania energii elektrycznej i gazowej oraz spraw kierowanych do Sądu Rejonowego lub Komisariatu Policji.
Wykonawca złoży ofertę z kwotą brutto za każdy sporządzony do Sądu Rejonowego wniosek
o ukaranie z potwierdzonym wpływem przez Komisariat Policji.
Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012 r.
DEZYNFEKACJA, DEZYNSEKACJA, DEARTYZACJA
Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji oraz likwidacja gniazd uciążliwych owadów itp.
w budynkach komunalnych będących własnością 100% Gminy Miasto Szczecin w wyodrębnionych terytorialnie rejonach oraz w zasobach Skarbu Państwa zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy z siedzibą przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie.
I. Usługa deratyzacji obejmuje:
1. usługi sezonowe – wiosna i jesień (akcyjnie) tj. w dwóch etapach zgodnie z załączonym wykazem adresowym w poszczególnych rejonach (nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15) oraz wykazem zarządzanych zasobów gminnych na Prawobrzeżu i zarządzanych zasobów Skarbu Państwa ( łącznie 647 wejść piwnicznych).
Wykonanie według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego dodatkowej deratyzacji w zarządzanych zasobach i przyległych terenach w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość dokonania zmian w wykazach adresowych ,
3. zastosowany do deratyzacji środek powinien zapewnić mumifikowanie gryzoni.
4. Usługodawca zobowiązany jest zagwarantować w ramach przedmiotowego zamówienia dodatkowe wyłożenie trutek w miejscach, w których pojawiły się gryzonie, bez zwiększania wartości zamówienia.
5. Usługodawca składając ofertę zobowiązany jest dostarczyć atest środka przeznaczonego do realizacji wykonywanych usług
w ramach przedmiotowego zamówienia.
6. Usługodawca zobowiązany jest do umieszczenia ostrzeżenia „UWAGA TRUTKA” podając rodzaj środka-trucizny oraz datę wykonania usługi (wyłożenia środka).
7. Usługodawca odpowiedzialny jest za wybór i skuteczność metody, bezpieczeństwo wykonanej usługi oraz zobowiązuje się do odbioru i utylizacji martwych gryzoni.
II. Usługa dezynfekcji, dezynsekcji oraz dezodoracji obejmuje usługi doraźne w zależności od potrzeb w danym rejonie:
1. wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy zastosowaniu materiałów własnych w następujących pomieszczeniach:
a) w lokalach mieszkalnych po chorym, po zgonie, po zbieraczu surowców wtórnych,
b) w lokalach mieszkalnych gdzie wystąpił fetor i zarazki chorobotwórcze lub szkodniki –insekty,
c) w innym innych pomieszczeniach jak: korytarze piwniczne, klatki schodowe, strychy, pomieszczenia gospodarcze, poddasza, wspólne toalety itp.)
d) w innych miejscach i pomieszczeniach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego celem wykonania usługi usunięcia/neutralizacji i utylizacji odchodów ptasich.
preparaty zastosowane do przeprowadzenia dezynfekcji lub dezynsekcji muszą posiadać
dopuszczenie stosowania ich w budynkach mieszkalnych oraz pomieszczeniach wspólnego użytku takich jak klatka schodowa, strych, itp. oraz muszą skutecznie zwalczać
2. preparaty zastosowane do wszelkiego rodzaju wirusy, bakterie, grzyby oraz w przypadku dezynsekcji wszelkie insekty,
III. Neutralizacja gniazd owadów (os, szerszeni itp. )
1. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić likwidację wszelkiego rodzaju gniazd owadów umiejscowionych zarówno w budynkach, w ziemi czy też na drzewach zgodnie z obowiązującymi przepisami przy użyciu sprzętu i materiałów własnych.
2. Do prac należy przystąpić nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Andrzej Truchanowicz tel. 91 48 86 312
Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012r.
KONSERWACJA DOMOFONÓW
Świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji domofonowej wraz z wymianą uszkodzonych elementów w budynkach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy z siedzibą przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie w terytorialnie wyodrębnionych rejonach.
Zakres usług obejmuje:
1. Utrzymanie stałej sprawności technicznej instalacji domofonowej,
a) naprawie zerwanej instalacji (okablowanie pionów abonenckich),
b) regulacji i naprawie zaczepów elektromagnetycznych,
c) regulacji i naprawie samozamykaczy hydraulicznych drzwi,
d) regulacji i naprawie zamków i wkładek,
e) wymianie bądź naprawie elementów, które uległy zestarzeniu lub uszkodzeniu w warunkach prawidłowej eksploatacji,
f) wymianie bądź naprawie części zamiennych w podstawowych elementach instalacji domofonowej, które uległy uszkodzeniu przez nieprawidłową eksploatację na koszt Wykonawcy, których wartość nie przekroczyła 10% wartości nowego elementu,
g) naprawie elementów instalacji domofonowej, uszkodzonych w warunkach nieprawidłowej eksploatacji, w których części zamienne nie przekroczyły 10% wartości nowego elementu instalacji,
h) naprawie elementów instalacji domofonowej uszkodzonej przez niewłaściwą eksploatację, której wartość przekroczy 10% wartości nowego elementu,
2. Wymianie uszkodzonych elementów instalacji domofonowej nie objętych konserwacją- wykaz załącznik nr 1.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Andrzej Truchanowicz tel. 91 48 86 312
Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012 r.
Termin składania ofert – 24.01.2012 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 756 ze zmianami).
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik Nr 1 - Wykaz adresowy | 31.4 kB | 2012-01-17 15:23:41 | |
2 | Załącznik Nr 2 - wykaz siedzib Zamawiającego | 23 kB | 2012-01-17 15:24:08 | |
3 | Załącznik Nr 3 - wzór umowy | 50.5 kB | 2012-01-17 15:25:59 | |
4 | Druk oferty cenowej | 22.6 kB | 2012-01-17 15:26:53 |
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik Nr 1 - Wykaz adresowy | 89 kB | 2012-01-17 14:52:42 | |
2 | Załącznik Nr 2 - protokół DDD | 25 kB | 2012-01-17 14:53:30 | |
3 | Załącznik Nr 3 - metryczka | 24.5 kB | 2012-01-17 14:53:56 | |
4 | Załącznik Nr 4 - napis ostrzegawczy | 34.5 kB | 2012-01-17 14:54:24 | |
5 | Załącznik Nr 5 - wzór umowy | 88 kB | 2012-01-17 14:55:13 | |
6 | Druk oferty cenowej - DDD | 55 kB | 2012-01-19 11:32:01 |