logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 2 /2012

 

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  2 /2012

 

z dnia 17.01.2012 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO    



U S Ł U G I

Świadczenie usług w zakresie kontroli prawidłowości korzystania przez najemców 
z nośników energii elektrycznej

1.     Świadczenie usług w zakresie kontroli prawidłowości korzystania przez najemców zamieszkałych w budynkach gminnych
z nośników energii elektrycznej i gazowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2.     Ustalenie osób fizycznych i prawnych korzystających z zasobów w budynkach komunalnych Zamawiającego,  które w sposób sprzeczny z przepisami lub bez zgody właściwych organów wykorzystują energię elektryczna i gazową,

3.     Przygotowanie dokumentacji z przeprowadzonej kontroli i kierowanie spraw do Sądu Rejonowego,

4.     Kierowanie wniosków o ukaranie z Rejonów zarządzania do odpowiednich Komisariatów Policji według ich właściwości terytorialnej,

5.     Zabezpieczenie nośników energii elektrycznej i gazowej przed dalszym, nieprawidłowym korzystaniem. Przed dokonaniem zabezpieczenia należy każdorazowo skontaktować się z Koordynatorem Rejonu, celem ustalenia zakresu podjętych czynności
i sposobu zabezpieczenia instalacji,

6.      Ewidencjonowanie zgłoszeń nieprawidłowości wykorzystywania energii elektrycznej i gazowej oraz spraw kierowanych do Sądu Rejonowego lub Komisariatu Policji.

 

Wykonawca złoży ofertę z kwotą brutto za każdy sporządzony do Sądu Rejonowego  wniosek

o ukaranie z potwierdzonym wpływem przez Komisariat Policji.

Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

 

 

DEZYNFEKACJA, DEZYNSEKACJA, DEARTYZACJA

Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji oraz likwidacja gniazd uciążliwych owadów itp.
w budynkach komunalnych będących własnością 100% Gminy Miasto Szczecin w wyodrębnionych terytorialnie rejonach oraz w zasobach Skarbu Państwa zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Samorządowy Zakład Budżetowy z siedzibą przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie.


I. Usługa deratyzacji obejmuje:

1.     usługi sezonowe – wiosna i jesień (akcyjnie) tj. w dwóch etapach zgodnie z załączonym wykazem adresowym w poszczególnych rejonach (nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15) oraz wykazem zarządzanych zasobów gminnych na Prawobrzeżu i zarządzanych zasobów Skarbu Państwa ( łącznie 647 wejść piwnicznych).

Wykonanie według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego dodatkowej deratyzacji w zarządzanych zasobach i przyległych terenach w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,

2.     Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość dokonania zmian w wykazach adresowych ,

3.     zastosowany do deratyzacji środek powinien zapewnić mumifikowanie gryzoni.

4.     Usługodawca zobowiązany jest zagwarantować w ramach przedmiotowego zamówienia dodatkowe wyłożenie trutek w miejscach, w których pojawiły się gryzonie, bez zwiększania wartości zamówienia.

5.     Usługodawca składając ofertę zobowiązany jest dostarczyć atest środka przeznaczonego do realizacji wykonywanych usług
w ramach przedmiotowego zamówienia.

6.     Usługodawca zobowiązany jest do umieszczenia ostrzeżenia „UWAGA TRUTKA” podając rodzaj środka-trucizny oraz datę wykonania usługi (wyłożenia środka).

7.     Usługodawca odpowiedzialny jest za wybór i skuteczność metody, bezpieczeństwo wykonanej usługi oraz zobowiązuje się do odbioru i utylizacji martwych gryzoni.

II. Usługa dezynfekcji, dezynsekcji oraz dezodoracji obejmuje usługi doraźne w zależności od     potrzeb  w danym rejonie:

1.     wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy zastosowaniu materiałów własnych w następujących pomieszczeniach:

a)     w  lokalach mieszkalnych po chorym, po zgonie, po zbieraczu surowców wtórnych,

b)     w lokalach mieszkalnych gdzie wystąpił fetor i zarazki chorobotwórcze lub szkodniki –insekty,

c)     w innym  innych pomieszczeniach jak: korytarze piwniczne, klatki schodowe, strychy, pomieszczenia gospodarcze, poddasza, wspólne toalety itp.)

d)     w innych miejscach i pomieszczeniach, które zostaną wskazane przez Zamawiającego celem wykonania usługi usunięcia/neutralizacji i utylizacji odchodów ptasich.

preparaty zastosowane do przeprowadzenia dezynfekcji lub dezynsekcji muszą posiadać

dopuszczenie stosowania ich w budynkach mieszkalnych oraz pomieszczeniach wspólnego użytku takich jak klatka schodowa, strych, itp. oraz muszą skutecznie zwalczać

2.     preparaty zastosowane do wszelkiego rodzaju wirusy, bakterie, grzyby oraz w przypadku dezynsekcji wszelkie insekty,

III. Neutralizacja gniazd owadów (os, szerszeni  itp. )

1.     Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić likwidację wszelkiego rodzaju gniazd owadów umiejscowionych zarówno w budynkach, w ziemi czy też na drzewach zgodnie z obowiązującymi przepisami przy użyciu sprzętu i materiałów własnych.

2.     Do prac należy przystąpić nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia.

 

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Andrzej Truchanowicz tel. 91 48 86 312

Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012r.



KONSERWACJA DOMOFONÓW

Świadczenie usług w zakresie konserwacji instalacji domofonowej wraz z wymianą uszkodzonych elementów w budynkach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy z siedzibą przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie w terytorialnie wyodrębnionych rejonach.

Zakres usług obejmuje:

1.     Utrzymanie stałej sprawności technicznej instalacji domofonowej,

a)     naprawie zerwanej instalacji (okablowanie pionów abonenckich),

b)     regulacji i naprawie zaczepów elektromagnetycznych,

c)     regulacji i naprawie samozamykaczy hydraulicznych drzwi,

d)     regulacji i naprawie zamków i wkładek,

e)     wymianie bądź naprawie elementów, które uległy zestarzeniu lub uszkodzeniu w warunkach prawidłowej eksploatacji,

f)      wymianie bądź naprawie części zamiennych w podstawowych elementach instalacji domofonowej, które uległy uszkodzeniu przez nieprawidłową eksploatację na koszt Wykonawcy, których wartość nie przekroczyła 10% wartości nowego elementu,

g)     naprawie elementów instalacji domofonowej, uszkodzonych w warunkach nieprawidłowej eksploatacji, w których części zamienne nie przekroczyły 10% wartości nowego elementu instalacji,

h)     naprawie elementów instalacji domofonowej uszkodzonej przez niewłaściwą eksploatację, której wartość przekroczy 10% wartości nowego elementu,

2.     Wymianie uszkodzonych elementów instalacji domofonowej nie objętych konserwacją- wykaz załącznik nr 1.

 

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Andrzej Truchanowicz tel. 91 48 86 312

Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

 

 

 

Termin składania ofert – 24.01.2012 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w  pokoju nr  9.

Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346

 

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 756 ze zmianami).




 

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 2 /2012
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Załącznik Nr 1 - Wykaz adresowyikona rozszerzenia załącznika31.4 kB2012-01-17 15:23:41
2Załącznik Nr 2 - wykaz siedzib Zamawiającegoikona rozszerzenia załącznika23 kB2012-01-17 15:24:08
3Załącznik Nr 3 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika50.5 kB2012-01-17 15:25:59
4Druk oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika22.6 kB2012-01-17 15:26:53
Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 2 /2012
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Załącznik Nr 1 - Wykaz adresowyikona rozszerzenia załącznika89 kB2012-01-17 14:52:42
2Załącznik Nr 2 - protokół DDD ikona rozszerzenia załącznika25 kB2012-01-17 14:53:30
3Załącznik Nr 3 - metryczkaikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2012-01-17 14:53:56
4Załącznik Nr 4 - napis ostrzegawczyikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2012-01-17 14:54:24
5Załącznik Nr 5 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika88 kB2012-01-17 14:55:13
6Druk oferty cenowej - DDDikona rozszerzenia załącznika55 kB2012-01-19 11:32:01