logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 7 /2012


OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  7 /2012

 

z dnia    27.03.2012 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO    


U S Ł U G I


 

Ul. 9 Maja 38/2

Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny rynkowej spółdzielczego  własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. 9 Maja 38 w Szczecinie. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych Gminy Miasto Szczecin.

Do wglądu  w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9:

ü  Postanowienie Sądu Rejonowego Szczecin- Centrum w Szczecinie Wydział II Cywilny sygn. akt  II Ns 2733/09 z dnia 07.10.2010 r.

ü  wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków,

Termin wykonania  30 dni kalendarzowych

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Glib tel. 91 4886 324


Ul. Kozierowskiego 16/1

Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny rynkowej odrębnej własności  lokalu mieszkalnego nr 1 przy
ul. Kozierowskiego 16 w Szczecinie. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych Gminy Miasto Szczecin.

Do wglądu  w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9:

ü  Postanowienie Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie Wydział II Cywilny sygn. akt  II Ns 685/09 z dnia 09.11.2010r.

ü  wydruk z  Księgi Wieczystej z dnia 07.03.2012r.,

ü  wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków,

Termin wykonania  30 dni kalendarzowych

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Glib tel. 91 4886 324

 

Ul. Szczawiowa

Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny rynkowej garażu murowanego położonego na działce nr 5/5, obręb ewidencyjny 1064, (KW Nr SZ1S/00167896/7) przy ul. Szczawiowej w Szczecinie. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych Gminy Miasto Szczecin.

Do wglądu  w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9:

ü  Decyzja projektu podziału działek z dnia 26.06.2009r. nr BGM/I/MM/7415/II/208/09; UNP:34807/BGM/-I/09

ü  wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków,

ü  protokół przekazania garażu z dnia 30.01.2012r. oraz dokumentacja zdjęciowa

Termin wykonania  30 dni kalendarzowych

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Glib tel. 91 4886 324

 

Ul. Jagiellońska 5 oficyna lewa

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na wzmocnienie stropu miedzy piętrowego pomiędzy lokalami mieszkalnymi nr 11 i nr 12 (po pożarze) przy ul. Jagiellońskiej 5 of. lewa w Szczecinie wraz z uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę.

Termin opracowania dokumentacji 90 dni kalendarzowych na wykonanie projektu i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z pozwoleniem na budowę, w terminie 20 dni od daty wydania Decyzji pozwolenia na budowę.

 

1. Dokumentacja należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

2.  Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania jeden egzemplarz opracowanej dokumentacji wraz kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, a po uzyskaniu pisemnej akceptacji Wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia na  budowę.

3.  Zamawiający w ciągu 7 dni zaopiniuje przedłożoną dokumentację,

4.  W przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji, strony pisemnie uzgadniają termin ich dokonania przez Wykonawcę oraz termin opiniowania przez Zamawiającego nie dłuższy niż 7 dni.

5.  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

1)   projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,

2)   kosztorys inwestorski – 5 egz.,

3)   przedmiar robót – 5 egz.,

4)   specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz.,

5)   Decyzje pozwolenia na budowę.

6.  Dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).

Dane wyjściowe do kosztorysowania i zakres robót należy uzgodnić z Panem Markiem Wolskim tel. 91 48 88 734

 

 

Termin składania ofert – 04.04.2012 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w  pokoju nr  9

Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 756 ze zmianami).