OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 9/2012
z dnia 26.04.2012 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
ul. Aleja Wojska Polskiego 55
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę lokalu użytkowego (biuro) w zakresie:
ü wykonania wejścia do lokalu z poziomu ulicy z przebudową stropu nad piwnicą,
ü wykonania witryny,
ü zamurowania istniejącego wejścia do lokalu sąsiedniego,
ü wymiany stolarki okiennej na PCV,
ü wydzielenia łazienki z części pokoju
ü oraz uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę,
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Krzysztofem Winnickim
tel. 91 48 86 317,
Termin opracowania dokumentacji - 90 dni kalendarzowych,
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Krzysztof Winnicki tel. 91 48 86 317.
ul. Strzałowska 7
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku mieszkalnego wielorodzinnego
i budynków gospodarczych (komórki lokatorskie) wraz z koniecznymi uzgodnieniami i uzyskaniem Decyzji pozwolenia na rozbiórkę.
W opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić:
ü całkowitą rozbiórkę budynków,
ü rekultywację terenu,
ü nawiezienie i rozplantowanie ziemi,
ü przywrócenie do stanu pierwotnego terenu przyległego wraz z chodnikami,
ü koszty związane z zajęciem pasa drogowego (jezdni i chodnika),
ü wykonanie operatu geodezyjnego wraz ze zdjęciem z ewidencji
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Mirosławem Bratek
tel. 91 42 16 714,
Termin opracowania dokumentacji - 90 dni kalendarzowych,
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 42 16 714
INFORMACJA OGÓLNA:
1. Dokumentacja należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę (rozbiórkę) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania jeden egzemplarz opracowanej dokumentacji wraz kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, a po uzyskaniu pisemnej akceptacji Wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia na budowę (rozbiórkę).
3. Zamawiający w ciągu 7 dni zaopiniuje przedłożoną dokumentację,
4. W przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji, strony pisemnie uzgadniają termin ich dokonania przez Wykonawcę oraz termin opiniowania przez Zamawiającego nie dłuższy niż 7 dni.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,
2) kosztorys inwestorski – 5 egz.,
3) przedmiar robót – 5 egz.,
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz.,
5) Decyzje pozwolenia na budowę (rozbiórkę), w terminie 20 dni od daty jej wydania,
6. Dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).
Termin składania ofert – do dnia 08.05.2012 r. do godz. 10.00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
R O B O T Y B U D O W L A N E
Kosztorysy nakładcze dotyczące w/w robót można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl albo odbierać w pokoju nr 10 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kompletu - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych)
Termin składania ofert – do dnia 08.05.2012 r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert – w dniu 08.05.2012 r. godz. 10.10 – pokój nr 14
Forma oferty
1. Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru) oraz kosztorys ofertowy.
2. Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego opracowanego przez wykonawcę w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową)
3. Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie do w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
4. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na wymianę stolarki okiennej ...............(wskazane roboty z ogłoszenia)”
5. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza negocjacje, dotyczące zaoferowanych cen.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Przedmiar robót budowlany | 60.9 kB | 2012-04-26 11:07:20 | |
2 | Przedmiar robót sanitarny | 49.7 kB | 2012-04-26 11:07:41 | |
3 | Przedmiar robót elektryczny | 119.4 kB | 2012-04-26 11:08:09 |
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Druk oferty cenowej | 27 kB | 2012-04-26 11:09:44 |