logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 9/2012

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  9/2012

 

z dnia 26.04.2012 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO   


U S Ł U G I

 

ul. Aleja Wojska Polskiego 55

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę lokalu użytkowego (biuro) w zakresie:

ü  wykonania wejścia do lokalu z poziomu ulicy z przebudową stropu nad piwnicą,

ü  wykonania witryny,

ü  zamurowania istniejącego wejścia do lokalu sąsiedniego,

ü  wymiany stolarki okiennej na PCV,

ü  wydzielenia łazienki z części pokoju

ü  oraz uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę,

Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Krzysztofem Winnickim  
tel. 91 48 86 317,

Termin opracowania dokumentacji     - 90 dni kalendarzowych,

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Krzysztof Winnicki tel. 91 48 86 317.



ul. Strzałowska 7

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku mieszkalnego wielorodzinnego
i budynków gospodarczych (komórki lokatorskie) wraz z koniecznymi uzgodnieniami i uzyskaniem Decyzji pozwolenia na rozbiórkę.

W opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić:

ü  całkowitą rozbiórkę budynków,

ü  rekultywację terenu,

ü  nawiezienie i rozplantowanie ziemi,

ü  przywrócenie do stanu pierwotnego terenu przyległego wraz z chodnikami,

ü  koszty związane z zajęciem pasa drogowego (jezdni i chodnika),

ü  wykonanie operatu geodezyjnego wraz ze zdjęciem z ewidencji

Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Mirosławem Bratek
tel. 91 42 16 714,
Termin opracowania dokumentacji     - 90 dni kalendarzowych,

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 42 16 714

 

 

 

INFORMACJA OGÓLNA:

1. Dokumentacja należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

2.  Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę (rozbiórkę) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania jeden egzemplarz opracowanej dokumentacji wraz kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, a po uzyskaniu pisemnej akceptacji Wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia na  budowę (rozbiórkę).

3.  Zamawiający w ciągu 7 dni zaopiniuje przedłożoną dokumentację,

4.  W przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji, strony pisemnie uzgadniają termin ich dokonania przez Wykonawcę oraz termin opiniowania przez Zamawiającego nie dłuższy niż 7 dni.

5.  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

1)   projekt budowlano-wykonawczy – 5 egz.,

2)   kosztorys inwestorski – 5 egz.,

3)   przedmiar robót – 5 egz.,

4)   specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 5 egz.,

5)   Decyzje pozwolenia na budowę (rozbiórkę), w terminie 20 dni od daty jej wydania,

6.  Dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej  w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).

 

 

Termin składania ofert – do dnia 08.05.2012 r. do godz. 10.00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,  
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

 



R O B O T Y    B U D O W L A N E


Kosztorysy nakładcze dotyczące w/w robót można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl albo odbierać w pokoju nr 10 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kompletu - 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych)

Termin składania ofert – do dnia 08.05.2012 r. do godz. 10.00

Otwarcie ofert – w dniu 08.05.2012 r. godz. 10.10    pokój nr 14

 

 

Forma oferty

1.     Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru) oraz kosztorys ofertowy.

2.     Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego opracowanego przez wykonawcę w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową)

3.     Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie do w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.

4.     Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na wymianę stolarki okiennej ...............(wskazane roboty z ogłoszenia)”

5.     Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

 

 

UWAGA!

Zamawiający dopuszcza  negocjacje, dotyczące zaoferowanych cen.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień  ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

 

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 9/2012
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Przedmiar robót budowlanyikona rozszerzenia załącznika60.9 kB2012-04-26 11:07:20
2Przedmiar robót sanitarnyikona rozszerzenia załącznika49.7 kB2012-04-26 11:07:41
3Przedmiar robót elektrycznyikona rozszerzenia załącznika119.4 kB2012-04-26 11:08:09
Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 9/2012
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Druk oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika27 kB2012-04-26 11:09:44