OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 11/2012
z dnia 17.05.2012 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
ul. Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w pełnym zakresie obejmującej zagospodarowanie terenu w kwartale ulic: Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława w Szczecinie wraz z uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę.
Zakresem projektu objęte są działki o nr ewidencyjnym 5/14, 5/15, 5/16, 5/17, 5/21, 5/22, 5/24, 5/25, 5/26, 5/27, 5/28
z obrębu 1042 Szczecin – Śródmieście.
Po szczegółowym uzgodnieniu z Zamawiającym należy zaprojektować:
a) drogi dojazdowe do nieruchomości,
b) miejsca postojowe,
c) dojścia do budynków,
d) tereny zielone,
e) chodniki,
f) parawan śmietnikowy,
g) plac zabaw dla dzieci,
h) odprowadzenie wód opadowych z terenów.
Poglądowa koncepcja zagospodarowania terenu w kwartale ulic Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Bogusława i Krzywoustego do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić:
1) Branża budowlana - Pan Marek Belcarski tel. 91 43 47 312,
2) Branża sanitarna - Pan Kazimierz Jaroszewicz tel. 91 43 47 312,
Termin opracowania dokumentacji - 55 dni kalendarzowych,
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Marek Belcarski tel. 91 43 47 312.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 pod nr tel. 91 43 47 312.
ul. Bohaterów Warszawy 5 of. /1
Opracowanie projektu budowlanego na zmianę sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. ul. Bohaterów Warszawy 5 oficyna w Szczecinie na lokal użytkowy, z przeznaczeniem lokalu na nieuciążliwą działalność dla lokatorów. Określenie kosztów związanych z przystosowaniem lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy w formie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i formalności z tym związanych wraz ze złożeniem do WUiAB zgłoszenia o zmianie sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy wraz z dostarczeniem pisemnej zgody.
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Waldemarem Dżaman tel. 91 48 47 785 lub 601 935 369,
Termin opracowania dokumentacji - 90 dni kalendarzowych,
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Waldemar Dżaman tel. 91 48 47 785
INFORMACJA OGÓLNA:
1. Dokumentacja należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania jeden egzemplarz opracowanej dokumentacji wraz kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami robót, a po uzyskaniu pisemnej akceptacji Wykonawca złoży wniosek o wydanie pozwolenia na budowę.
3. Zamawiający w ciągu 7 dni zaopiniuje przedłożoną dokumentację,
4. W przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji, strony pisemnie uzgadniają termin ich dokonania przez Wykonawcę oraz termin opiniowania przez Zamawiającego nie dłuższy niż 7 dni.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.,
2) kosztorys inwestorski – 4 egz.,
3) przedmiar robót – 4 egz.,
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4 egz.,
5) wersje elektroniczną wykonanej dokumentacji na płycie CD szt. 1
5) Decyzje pozwolenia na budowę, w terminie 20 dni od daty jej wydania,
6. Dokumenty o których mowa w ust. 5 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, kosztorysy inwestorskie i ofertowe w formacie „PDF” i „ATH”, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).
Termin składania ofert – do dnia 29.05.2012 r. do godz. 10.00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.