OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 15/2012
z dnia 14 .06.2012 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
ul. Łokietka 2
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynków gospodarczych (garaży) G-1-G-4 położonych na działce nr 15/35 i 15/40 obręb ewidencyjny Miasto Szczecin wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę.
Termin opracowania dokumentacji - 30 dni kalendarzowych,
Termin dostarczenia pozwolenia na rozbiórkę - 20 dni kalendarzowych od daty wydania,
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z
Panem Markiem Belcarskim tel. 91 43 47 312,
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 pod nr tel. 91 43 47 312.
ul. Szczecińska 12
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizacje kotłowni przy ul. Szczecińskiej 12 w Szczecnie wraz z instalacją centralnego ogrzewania i przystosowaniem funkcjonalnym sali gimnastycznej dla potrzeb mieszkańców osiedla Warszewo(przystosowanie toalet, zaplecza trenerskiego i instalacji wentylacyjnej).
Termin opracowania dokumentacji - 100 dni kalendarzowych,
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić:
ü branża budowlana Pani Anna Streicher tel. 91 48 86 308
ü branża sanitarna Pani Krystyna Kohler tel. 91 44 20 563 lub 519 543 635,
ü branża elektryczna Pan Jan Skwarczyński tel. 91 48 86 307
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 4,5 przy ul. Kadłubka 24A pod nr tel. 9148 86 308.
ul. Jagiellońska 1/m 6a i 8a
Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej wykonanych robót budowlanych polegających na:
1) wykonaniu otworu w stropie pomiędzy lokalem mieszkalnym nr 8a na poziomie III piętra a poziomem poddasza,
2) przebudowaniu poddasza na pomieszczenia należące do lokalu mieszkalnego nr 8a z instalacjami wod. -kan., gazowymi i elektrycznymi,
3) zamontowaniu urządzeń w łazience i w kuchni na poddaszu,
4) wykonaniu na poddaszu budynku pomieszczenia toalety wraz z instalacjami należącej do lokalu mieszkalnego nr 6a,
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić:
ü branża budowlana Pan Marek Wolski tel. 91 48 47 785 lub 601 935 369,
ü branża sanitarna Pani Danuta Krześniowska tel. 91 48 88 734 lub 519 543 638,
ü branża elektryczna Pan Wiktor Magdziński tel. 91 48 86 322 lub 508 062 390.
Termin opracowania dokumentacji - do dnia 30 czerwca 2012r.,
Termin dostarczenia Decyzji legalizacyjnej z PINB – 20 dni kalendarzowych od daty wydania,
Postanowienie PINB do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Ekspertyzę należy sporządzić ( 4 egz.) przez osobę(y) legitymującą(e) się wymaganymi uprawnieniami budowlanymi i należącej do właściwej izby samorządu zawodowego. Ekspertyza techniczna powinna (zawierać wymagane uzgodnienia w zakresie higieniczno-sanitarnym, ochrony ppoż., bhp i ergonomii, …), wskazywać zakres wykonanych robót, zawierać inwentaryzację budowlaną, potwierdzić ich wykonanie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (w oparciu o protokoły badań i sprawdzeń), a w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości winna zawierać rozwiązania mające na celu ich usunięcie.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 6 przy ul. Podhalańskiej 9 pod nr tel. 91 48 88 734.
Termin składania ofert – do dnia 21 .06.2012 r. do godz. 10.00 ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Wzór umowy | 88.5 kB | 2012-06-14 15:00:33 |