logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 17/2012

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  17/2012

 

z dnia 10.07.2012 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO   


U S Ł U G I

ul. Jagiellońska 1/m 6A i 8A

Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej wykonanych robót budowlanych polegających na:

1)   wykonaniu otworu w stropie pomiędzy lokalem mieszkalnym nr 8a  na poziomie III piętra a poziomem poddasza,

2)   przebudowaniu poddasza na pomieszczenia należące do lokalu mieszkalnego nr 8a z instalacjami wod. -kan., gazowymi i elektrycznymi,

3)   zamontowaniu urządzeń w łazience i w kuchni na poddaszu,

4)   wykonaniu na poddaszu budynku pomieszczenia toalety wraz z instalacjami należącej do lokalu mieszkalnego nr 6a,

Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić:

ü  branża budowlana          Pan Marek Wolski                             tel. 91 48 47 785 lub 601 935 369,

ü  branża sanitarna            Pani Danuta Krześniowska             tel. 91 48 88 734 lub 519 543 638,

ü  branża elektryczna         Pan Wiktor Magdziński                    tel. 91 48 86 322 lub 508 062 390.      

Termin opracowania dokumentacji     - do dnia 30 lipca 2012r.,

Termin dostarczenia Decyzji legalizacyjnej z  PINB – 10 dni kalendarzowych od daty wydania,

Postanowienie PINB  do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9

Ekspertyzę należy sporządzić (4 egz.) przez osobę(y) legitymującą(e) się wymaganymi uprawnieniami  budowlanymi i należącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ekspertyza techniczna powinna (zawierać wymagane uzgodnienia w zakresie higieniczno-sanitarnym, ochrony ppoż., bhp i ergonomii, …), wskazywać zakres wykonanych robót, zawierać inwentaryzację budowlaną, potwierdzić ich wykonanie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (w oparciu o protokoły badań i sprawdzeń), a w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości winna zawierać rozwiązania mające na celu ich usunięcie.

Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z  działem technicznym ZBiLK Rejon 6  przy ul. Podhalańskiej 9  pod nr tel. 91 48 88 734.



Ul. Szczecińska 12

Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny rynkowej Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 450,69m2 posiadającej udział 512/1000 w budynku i gruncie położonym  przy ul. Szczecińskiej 12 Szczecinie, na działce nr 9/1, obręb ewidencyjny 3074 (Nad Odrą)  Miasto Szczecin. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych Gminy Miasto Szczecin.

Do wglądu  w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9:

ü   Decyzja  z dnia 25 lipca 2011r. Prezydenta Miasta Szczecin znak: WGN/I/MNA/6844/23/11; UNP:26866/WGN/-XXXI/11

ü   wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków,

Termin wykonania  30 dni kalendarzowych

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Glib tel. 91 4886 324

Wykonawca musi dołączyć do oferty uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami).

Wycenę  należy dostarczyć Zamawiającemu w 3  egzemplarzach.

Operaty szacunkowe winny co do treści i zawartości spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego oraz Powszechnych Krajowych Zasad Wyceny (Dz. U.
z 2002 r. Nr 230, poz. 1924 ze zmianami).

 

 

ul. Niemierzyńska 4

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i  Decyzji pozwolenia na rozbiórkę.

Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panią Beatą Bűttner tel. 91 42 43 438,

Termin opracowania dokumentacji     - 120 dni kalendarzowych,

Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z  działem technicznym ZBiLK Rejon 8  przy ul. Niemierzyńskiej 22  pod nr tel. 91 42 43 438.

Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 


ul. Inwalidzka 77

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozdziału instalacji sanitarnej od deszczowej z włączeniem do sieci i uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić  z Panem Tadeuszem Frankowskim tel. 91 42 16 714,

Termin opracowania dokumentacji     - 60 dni kalendarzowych,

Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z  działem technicznym ZBiLK Rejon 2  przy ul. Kościelnej 12  pod nr tel. 91 42 16 714.

Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 

Termin składania ofert – do dnia 17.07.2012 r. do godz. 10.00 ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9, 
 Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346

 

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 17/2012
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Wzór umowy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ikona rozszerzenia załącznika88 kB2012-07-10 13:34:08
2Wzór umowy na operat szacunkowyikona rozszerzenia załącznika45.5 kB2012-07-10 13:34:33