OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 17/2012
z dnia 10.07.2012 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
ul. Jagiellońska 1/m 6A i 8A
Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej wykonanych robót budowlanych polegających na:
1) wykonaniu otworu w stropie pomiędzy lokalem mieszkalnym nr 8a na poziomie III piętra a poziomem poddasza,
2) przebudowaniu poddasza na pomieszczenia należące do lokalu mieszkalnego nr 8a z instalacjami wod. -kan., gazowymi i elektrycznymi,
3) zamontowaniu urządzeń w łazience i w kuchni na poddaszu,
4) wykonaniu na poddaszu budynku pomieszczenia toalety wraz z instalacjami należącej do lokalu mieszkalnego nr 6a,
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić:
ü branża budowlana Pan Marek Wolski tel. 91 48 47 785 lub 601 935 369,
ü branża sanitarna Pani Danuta Krześniowska tel. 91 48 88 734 lub 519 543 638,
ü branża elektryczna Pan Wiktor Magdziński tel. 91 48 86 322 lub 508 062 390.
Termin opracowania dokumentacji - do dnia 30 lipca 2012r.,
Termin dostarczenia Decyzji legalizacyjnej z PINB – 10 dni kalendarzowych od daty wydania,
Postanowienie PINB do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Ekspertyzę należy sporządzić (4 egz.) przez osobę(y) legitymującą(e) się wymaganymi uprawnieniami budowlanymi i należącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ekspertyza techniczna powinna (zawierać wymagane uzgodnienia w zakresie higieniczno-sanitarnym, ochrony ppoż., bhp i ergonomii, …), wskazywać zakres wykonanych robót, zawierać inwentaryzację budowlaną, potwierdzić ich wykonanie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi (w oparciu o protokoły badań i sprawdzeń), a w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości winna zawierać rozwiązania mające na celu ich usunięcie.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 6 przy ul. Podhalańskiej 9 pod nr tel. 91 48 88 734.
Ul. Szczecińska 12
Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny rynkowej Sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 450,69m2 posiadającej udział 512/1000 w budynku i gruncie położonym przy ul. Szczecińskiej 12 Szczecinie, na działce nr 9/1, obręb ewidencyjny 3074 (Nad Odrą) Miasto Szczecin. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych Gminy Miasto Szczecin.
Do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9:
ü Decyzja z dnia 25 lipca 2011r. Prezydenta Miasta Szczecin znak: WGN/I/MNA/6844/23/11; UNP:26866/WGN/-XXXI/11
ü wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków,
Termin wykonania – 30 dni kalendarzowych
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Anna Glib tel. 91 4886 324
Wykonawca musi dołączyć do oferty uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami).
Wycenę należy dostarczyć Zamawiającemu w 3 egzemplarzach.
Operaty szacunkowe winny co do treści i zawartości spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego oraz Powszechnych Krajowych Zasad Wyceny (Dz. U.
z 2002 r. Nr 230, poz. 1924 ze zmianami).
ul. Niemierzyńska 4
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku mieszkalnego wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i Decyzji pozwolenia na rozbiórkę.
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panią Beatą Bűttner tel. 91 42 43 438,
Termin opracowania dokumentacji - 120 dni kalendarzowych,
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 8 przy ul. Niemierzyńskiej 22 pod nr tel. 91 42 43 438.
Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2010 r. Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
ul. Inwalidzka 77
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozdziału instalacji sanitarnej od deszczowej z włączeniem do sieci i uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dane wyjściowe do kosztorysowania i szczegółowy zakres robót należy uzgodnić z Panem Tadeuszem Frankowskim tel. 91 42 16 714,
Termin opracowania dokumentacji - 60 dni kalendarzowych,
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon 2 przy ul. Kościelnej 12 pod nr tel. 91 42 16 714.
Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113 poz. 759, ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Termin składania ofert – do dnia 17.07.2012 r. do godz. 10.00 ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9,
Dział Zamówień Publicznych, Franciszka Kotlarczyk, tel. 91 48 86 346
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Wzór umowy na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej | 88 kB | 2012-07-10 13:34:08 | |
2 | Wzór umowy na operat szacunkowy | 45.5 kB | 2012-07-10 13:34:33 |