Ogłoszenie tablicowe nr 6/2013
z dnia 31.01.2013 r. o zamówieniu publicznym o wartości poniżej 14000 Euro
na usługę deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoracji oraz likwidacji gniazd
uciążliwych owadów
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoracji oraz likwidacji gniazd uciążliwych owadów w Rejonach zarządzanych przez Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie (dalej: ZBiLK).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r.
4. Dokumenty/oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1) wypełniony formularz oferty cenowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) atest Ministerstwa Zdrowia lub PZH w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie deratyzacji;
4) dokument potwierdzający, iż preparaty zastosowane do przeprowadzenia dezynfekcji lub dezynsekcji posiadają dopuszczenie stosowania ich w budynkach mieszkalnych oraz pomieszczeniach wspólnego użytku (takich jak klatka schodowa, strych itp.).
5) Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Andrzej Truchanowicz – nr telefonu 91 488 63 12 Pokój 12, ZBiLK ul. Mariacka 25 Szczecin.
6. Oferty należy składać do dnia 11.02.2013 r. do godziny 10.00 w pokoju nr 9 w ZBiLK, ul. Mariacka 25 70 546 Szczecin.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02.2013 r. o godzinie 10.15 w pokoju nr 14 w ZBiLK, ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin.
8. Zamawiający przewiduje możliwość ustnych negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny przez Wykonawców oraz przewiduje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
UWAGA:
Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat nienależycie świadczyli usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania na rzecz Zamawiającego oraz innych podmiotów. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za wykluczoną.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Zał. Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia | 76 kB | 2013-01-30 07:46:37 | |
2 | Zał. Nr 1A | 95.5 kB | 2013-01-30 07:47:07 | |
3 | Zał. Nr 1B - Napis ostrzegwczy | 32 kB | 2013-01-30 07:47:37 | |
4 | Zał. Nr 1C | 42 kB | 2013-01-30 07:47:51 | |
5 | Zał. Nr 1D | 24.5 kB | 2013-01-30 07:48:06 | |
6 | Zał. nr 2 - Formularz oferty cenowej | 41 kB | 2013-01-30 07:49:14 | |
7 | Zał. Nr 3 - Wzór umowy | 59 kB | 2013-01-30 07:49:33 |