OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 14 /2013
z dnia 07.05.2013 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
ul. Bolesława Śmiałego 47 m 15 i 15a
Wykonanie projektu budowlanego na dokonanie legalizacji dwóch łazienek powstałych w wyniku przebudowy pomieszczenia kuchni wspólnej oraz kuchni powstałej w wyniku przebudowy pomieszczenia łazienki wraz z określeniem niezbędnego zakresu robót i kosztów w formie kosztorysu. W/w lokale są zamieszkałe.
Termin opracowania dokumentacji – 60 dni kalendarzowych.
Termin dostarczenia decyzji legalizacyjnej - 20 dni kalendarzowych od daty wydania.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Danuta Krześniowska tel. 519 543 638,
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon nr 7,9 przy ul. Jagiellońskiej 33, Panią Teresą Piotrowską tel. 91 48 47 772.
ul. Dąbrówki 22, 22a, 24, 24a, 24b
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami remontu budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
W zakresie opracowania należy uwzględnić:
a) remont kapitalny konstrukcji i pokrycia dachu (pokrycie mieszane: dach wysoki-blacha trapezowa na konstrukcji stalowej krokwie i płatwie, dach nad klatką schodową i mieszkaniami na poddaszu, papa na deskowaniu drewnianym, krokwie drewniane),
b) remont instalacji wentylacyjnej mieszkań w budynku wraz z kominami pod i ponad połacią dachową,
c) wykonanie nawiewników podokiennych w pomieszczeniach kuchennych,
d) montaż nawiewników w oknach,
e) wymianę stolarki okiennej drewnianej ( tam gdzie występuje) na stolarkę z PCV,
f) ocieplenie systemowe budynku z zastosowaniem termoizolacyjnych płyt
g) wymianę tynków w pomieszczeniach zagrzybionych (wyższe kondygnacje),
h) wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku,
i) remont ściany budynku gospodarczego.
Termin opracowania dokumentacji – 40 dni kalendarzowych
Termin dostarczenia pozwolenia na budowę - 20 dni kalendarzowych od daty wydania.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 42 16 714
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z Inspektorem Nadzoru w ZBiLK Rejon nr 2 przy ul. Kościelnej 12 tel. 91 42 16 714
ul. Niedziałkowskiego 26/4
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania na centralne ogrzewanie gazowe z piecem 2-funkcyjntym wraz z uzyskaniem warunków technicznych Zakładu Gazowniczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Lokal zamieszkały.
Termin opracowania dokumentacji – 90 dni kalendarzowych.
Termin dostarczenia pozwolenia na budowę - 20 dni kalendarzowych od daty wydania.
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK Rejon nr 7,9 przy ul. Jagiellońskiej 33, tel. 91 48 47 785.
LNFORMACJE OGÓLNE
1. Ofertę należy składać oddzielnie na każdy adres.
2. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.,
2) kosztorys inwestorski – 2 egz. (wszystkie branże),
3) przedmiar robót – 2 egz. (wszystkie branże),
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wszystkie branże – 2 egz.,
5) pozwolenie na budowę
4. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 1-5 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).
5. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
Termin składania ofert – 14 maja 2013 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. Otwarcie ofert w dniu 14.05.2013 o godz. 1010 w pok. nr 14
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Ekspertyza - dotyczy budynku - Dąbrówki 22,22a,24,24a,24b | 2180.3 kB | 2013-05-07 14:17:34 | |
2 | wzór umowy | 90 kB | 2013-05-07 14:18:14 | |
3 | druk oferty cenowej | 27.5 kB | 2013-05-07 14:18:37 | |
4 | opinia kominiarska - dotyczy Niedziałkowskiego 26/4 | 351.9 kB | 2013-05-07 14:32:28 |