OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 18 /2013
z dnia 06.06.2013 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
USŁUGI
uL. Stołczyńska 176 m 2
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę
Termin opracowania dokumentacji projektowej i złożenia wniosku o pozwolenie na budowę w terminie 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Uzyskanie pozwolenia na budowę - 60 dni kalendarzowych
Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania jest Pan Mirosław Bratek , tel. 91 4216 714
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 2 przy ul. Kościelnej 12, Panem Mirosławem Bratkiem, te. 91 42 16 714.
1. Opis mieszkania:
Powierzchnia użytkowa : 39,90 m2, jeden pokój, kuchnia, łazienka w.c. p.pokój, ( lokal mieszkalny został przebudowany na podstawie projektu ze stycznia 2001 r. z wydzieleniem łazienki z pomieszczenia p.pokoju, instalacji wod-kan, instalacji wentylacyjnej i gazowej oraz c.o. etażowego gazowego).
2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji w celu sporządzenia dokumentacji projektowej na przebudowę i adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.
2) W zakresie opracowania projektu należy uwzględnić :
a) wymianę drzwi wejściowych oraz wewnętrznych uwzględniając konieczność dostosowania otworów drzwiowych do wymogów dla osób niepełnosprawnych
b) wymianę okna PCV w przedpokoju ( 1,76 x 1,10 ) – szt.1
c) montaż nawietrzaków w pozostałych oknach
d) przebudowę ściany działowej istniejącej łazienki w celu spełnienia wymogów dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku,
e) likwidację grzybni ścian od strony ścian zewnętrznych
f) ocieplenie ścian w systemie Renovario lub podobnym od strony wewnętrznej lokalu mieszkalnego
g) remont i wymiana podłogi w całym lokalu mieszkalnym
h) wykonanie instalacji elektrycznej
i) remont instalacji centralnego ogrzewania
j) korekta chodnika przy wejściu do budynku –podjazd dla inwalidy.
ul. Dąbrowki 15 m 1 C
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim , z projektem wykonania podjazdu do budynku wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.
Termin opracowania dokumentacji projektowej i złożenia wniosku o pozwolenie na budowę w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy.
Uzyskanie pozwolenia na budowę - 60 dni kalendarzowych
Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania jest Pan Mirosław Bratek , tel. 91 4216 714
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 2 przy ul. Kościelnej 12, Panem Mirosławem Bratkiem, te. 91 42 16 714.
1. Opis mieszkania:
Powierzchnia użytkowa : 33,40 m2, dwa pokoje, kuchnia, łazienka w.c. p.pokój, brak ogrzewania c.o.
Lokal mieszkalny i pomieszczenia piwniczne zostały w grudniu 2012 r. odgrzybione, usunięto wszystkie wykładziny tynkowe , zdemontowano instalację elektryczną i instalację c.o. We wszystkich pomieszczeniach jest nowa ocieplona i wzmocniona posadzka cementowa.
2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje :
1) wykonanie inwentaryzacji w celu sporządzenia dokumentacji projektowej na przygotowanie lokalu do zasiedlenia dla osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.
2) W zakresie opracowania projektu należy uwzględnić :
a) instalacje wod-kan
b) instalacje c.w.
c) instalację elektryczną
d) instalację wentylacyjną
e) instalację gazową
f) instalację c.o. gazowego- piec gazowy dwufunkcyjny.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) inwentaryzację budowlano-instalacyjną mieszkania
2) projekty budowlano - wykonawcze w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych wewnętrznych oraz elektrycznych
oddzielnie – po 6 egz.,
3) kosztorys inwestorski w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji
sanitarnych wewnętrznych oraz elektrycznych
oddzielnie – po 2 egz.
4) przedmiar robót w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych
wewnętrznych oraz elektrycznych
oddzielnie – po 4 egz
5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wykonawcze w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych wod- kan oraz elektrycznych ( oświetlenie , ogrzewanie, wentylacja ) dla budynku z posesją i w każdej branży oddzielnie – po 6 egz.,
6) pozwolenie na budowę ( lub rozbiórkę – dotyczy ul. Krzywoustego 15)
3. Dokumenty o których mowa w ust. 3 pkt. 1-6 należy sporządzić w wersji elektronicznej tekst w formacie WORD, rysunki w PDF, zdjęcia w JPG - dużej rozdzielczości, przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie w programie NORMA i PDF i dostarczyć Zamawiającemu 2 kpl na nośnikach CD.
4. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
5. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na
...............(wskazane usługi z ogłoszenia)”
ul. Narutowicza 6 m 2
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.
Termin opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosku – zgłoszenia właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy, w terminie 55 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy i złożenia wniosku – zgłoszenia.
Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania Pan Marek Belcarski, tel. 91 4347312
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 z Panem Markiem Belcarskim, tel. 91 4347312.
1. Opis mieszkania:
Powierzchnia użytkowa : 82,83 m2, cztery pokoje, dwie kuchnie, dwie łazienki, p.pokój, ogrzewanie piece kaflowe.
2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje opracowanie projektu budowlanego z kosztorysem zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy, zgodnie z istniejącymi przepisami, uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji ( w tym Sanepid, BHP, P.poż) wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.
3. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlany – 4 egz.
2) kosztorys inwestorski - 2egz.
3) przedmiar robót – 4 egz.
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wykonanie robót niezbędnych do zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy – 4 egz.
5) dokument -zgłoszenie właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.
5. Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt. 1-4 należy sporządzić w wersji elektronicznej tekst w
formacie WORD, rysunki w PDF, zdjęcia w JPG - dużej rozdzielczości, przedmiary oraz kosztorysy
inwestorskie w programie NORMA i PDF i dostarczyć Zamawiającemu 2 kpl na nośnikach CD.
6. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich
uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym
zakresie oraz na własny koszt.
7. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na
...............(wskazane usługi z ogłoszenia)”.
Ul. Krzywoustego 15
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na częściową rozbiórkę budynku użytkowego ( ( dwóch boksów garażowych) wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę.
Termin opracowania dokumentacji – 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Termin dostarczenia pozwolenia na rozbiórkę - 20 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia
Opis obiektu do rozbiórki
Do rozbiórki są przeznaczone dwa skrajne boksy ( oznaczone M8d-4,97 i M8b-4,97 na mapie sytuacyjnej) usytuowane w zespole budynków gospodarczych – boksów w podwórzu przy ul. Krzywoustego 15 w Szczecinie, na działkach nr 5/12 i 5/13 w obrębie 1042 .
Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania Pan Marek Belcarski, tel. 91 4347312
Zainteresowani wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 z Panem Markiem Belcarskim, tel. 91 4347312.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
1) projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.,
2) kosztorys inwestorski – 2 egz. (wszystkie branże),
3) przedmiar robót – 2 egz. (wszystkie branże),
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wszystkie branże – 2
egz.,
5) pozwolenie na rozbiórkę
3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 1-4 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).
4. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
5. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na
...............(wskazane usługi z ogłoszenia)”
Termin składania ofert – 18.06.2013 r. do godz. 10:00, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Otwarcie ofert – 18.06.2013r. godz. 10.10 – pokój nr 14
UWAGA!
- Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
- W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | druk oferty cenowej | 28.5 kB | 2013-06-06 10:39:59 | |
2 | wzór umowy- ul. Stołczyńska, Dąbrówki | 95.5 kB | 2013-06-06 10:40:05 | |
3 | wzór umowy - ul.Narutowicza | 97 kB | 2013-06-06 10:40:08 | |
4 | wzór umowy - ul. Krzywoustego | 95 kB | 2013-06-06 10:42:34 | |
5 | rzut boksów | 31.2 kB | 2013-06-06 10:40:14 |