logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Ogłoszenie tablicowe nr 18/2013

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  18 /2013

 

z dnia 06.06.2013 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO   

 

USŁUGI

 

uL. Stołczyńska 176 m 2

 

Wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na przebudowę i adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę

 

Termin opracowania dokumentacji projektowej i złożenia wniosku o pozwolenie na budowę w terminie  90 dni kalendarzowych od  dnia podpisania umowy.        

Uzyskanie pozwolenia na budowę   -  60 dni kalendarzowych

 

Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania jest Pan Mirosław Bratek , tel. 91 4216 714

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 2 przy ul. Kościelnej 12, Panem Mirosławem Bratkiem, te. 91 42 16 714.

 

1. Opis mieszkania:

Powierzchnia użytkowa : 39,90 m2, jeden pokój, kuchnia, łazienka w.c. p.pokój, ( lokal mieszkalny został przebudowany na podstawie projektu ze stycznia 2001 r. z wydzieleniem łazienki z pomieszczenia p.pokoju, instalacji wod-kan, instalacji wentylacyjnej i gazowej oraz c.o. etażowego gazowego).

 

2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje :

 

1) wykonanie inwentaryzacji w celu sporządzenia dokumentacji projektowej na przebudowę i adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.

2) W zakresie opracowania projektu należy uwzględnić :

a) wymianę drzwi wejściowych oraz wewnętrznych uwzględniając konieczność dostosowania otworów drzwiowych do wymogów dla osób niepełnosprawnych

b) wymianę okna PCV w przedpokoju ( 1,76 x 1,10 ) – szt.1

c) montaż nawietrzaków w pozostałych oknach

d) przebudowę ściany działowej istniejącej łazienki w celu spełnienia wymogów dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku,

e) likwidację grzybni ścian  od strony ścian zewnętrznych

f) ocieplenie ścian w systemie Renovario lub podobnym od strony wewnętrznej lokalu mieszkalnego

g) remont i wymiana podłogi w całym lokalu mieszkalnym

h) wykonanie instalacji elektrycznej

i) remont instalacji centralnego ogrzewania

j) korekta chodnika przy wejściu do budynku –podjazd dla inwalidy.

 

 

ul. Dąbrowki 15 m 1 C

Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  na adaptację lokalu mieszkalnego na potrzeby osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim , z projektem wykonania podjazdu do budynku wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.

 

Termin opracowania dokumentacji projektowej i złożenia wniosku o pozwolenie na budowę w terminie  90 dni od  dnia podpisania umowy.   

Uzyskanie pozwolenia na budowę   -  60 dni kalendarzowych

Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania jest Pan Mirosław Bratek , tel. 91 4216 714

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 2 przy ul. Kościelnej 12, Panem Mirosławem Bratkiem, te. 91 42 16 714.

 

 

1. Opis mieszkania:

Powierzchnia użytkowa : 33,40 m2, dwa pokoje, kuchnia, łazienka w.c. p.pokój, brak ogrzewania c.o.

Lokal mieszkalny i pomieszczenia piwniczne zostały w grudniu 2012 r. odgrzybione, usunięto wszystkie wykładziny tynkowe , zdemontowano instalację elektryczną i instalację c.o. We wszystkich pomieszczeniach jest nowa ocieplona i  wzmocniona posadzka cementowa.

 

2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje :

1) wykonanie inwentaryzacji w celu sporządzenia dokumentacji projektowej na przygotowanie lokalu  do zasiedlenia dla osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę.

 

 2) W zakresie opracowania projektu  należy uwzględnić :

a) instalacje wod-kan

b) instalacje c.w.

c) instalację elektryczną

d) instalację wentylacyjną

e) instalację gazową

f) instalację c.o. gazowego- piec gazowy dwufunkcyjny.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

    1.   Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 

2.     Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

        1)   inwentaryzację budowlano-instalacyjną mieszkania

        2)  projekty budowlano - wykonawcze w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych wewnętrznych oraz elektrycznych

              oddzielnie – po 6 egz.,

        3)   kosztorys inwestorski w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji

               sanitarnych wewnętrznych oraz elektrycznych

               oddzielnie – po 2 egz.

        4)   przedmiar robót w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji  sanitarnych

              wewnętrznych oraz elektrycznych

              oddzielnie  – po 4 egz

         5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wykonawcze w branżach budowlano – konstrukcyjnej, instalacji   sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych wod- kan oraz elektrycznych ( oświetlenie , ogrzewanie, wentylacja ) dla budynku z posesją  i w każdej branży  oddzielnie – po 6 egz.,

          6)  pozwolenie na budowę ( lub rozbiórkę – dotyczy  ul. Krzywoustego 15)

   3.     Dokumenty o których mowa w ust. 3 pkt. 1-6  należy sporządzić w wersji elektronicznej tekst w formacie WORD, rysunki w PDF, zdjęcia w   JPG  - dużej rozdzielczości, przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie w programie NORMA i PDF i  dostarczyć Zamawiającemu 2 kpl na nośnikach CD.

  4.  Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.

5. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na            

     ...............(wskazane  usługi z ogłoszenia)”

 

ul. Narutowicza 6 m 2

 

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.

 

Termin opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i złożenia wniosku – zgłoszenia właściwemu organowi  zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy, w terminie  55 dni kalendarzowych od  dnia podpisania umowy i złożenia wniosku – zgłoszenia.    

 

Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania Pan Marek Belcarski, tel. 91 4347312

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 z Panem Markiem Belcarskim, tel. 91 4347312.

 

1. Opis mieszkania:

Powierzchnia użytkowa : 82,83  m2,  cztery pokoje, dwie kuchnie, dwie łazienki, p.pokój, ogrzewanie piece kaflowe.

 

2. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje opracowanie projektu budowlanego z kosztorysem zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy, zgodnie z istniejącymi przepisami, uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji  ( w tym Sanepid, BHP, P.poż) wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.

 

   3.   Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 

   4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:       

        1)  projekt budowlany – 4 egz.

        2)   kosztorys inwestorski  - 2egz.

        3)   przedmiar robót    4 egz.

        4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wykonanie robót niezbędnych do zmiany sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy – 4 egz.

        5)  dokument -zgłoszenie właściwemu organowi zmiany sposobu użytkowania lokalu.

 

5. Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt. 1-4  należy sporządzić w wersji elektronicznej tekst w    

    formacie WORD, rysunki w PDF, zdjęcia w   JPG  - dużej rozdzielczości, przedmiary oraz kosztorysy

    inwestorskie w programie NORMA i PDF i  dostarczyć Zamawiającemu 2 kpl na nośnikach CD.

  6. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich  

       uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym  

       zakresie oraz na własny koszt.

    7.  Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na          

             ...............(wskazane  usługi z ogłoszenia)”.

Ul. Krzywoustego 15

 

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na częściową rozbiórkę budynku użytkowego ( ( dwóch boksów garażowych)  wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę.

 

Termin opracowania dokumentacji – 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Termin dostarczenia pozwolenia na  rozbiórkę -  20 dni kalendarzowych od daty wydania pozwolenia

 

Opis obiektu do rozbiórki

Do rozbiórki są przeznaczone dwa  skrajne boksy ( oznaczone M8d-4,97 i M8b-4,97 na mapie sytuacyjnej) usytuowane w  zespole budynków gospodarczych – boksów w podwórzu przy ul. Krzywoustego 15 w Szczecinie, na działkach nr 5/12 i 5/13 w obrębie 1042 .

 

Osobą do kontaktu w sprawie zakresu opracowania Pan Marek Belcarski, tel. 91 4347312

Zainteresowani  wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej. W tym celu należy uzgodnić termin oględzin z działem technicznym ZBiLK, Rejon 13 przy ul. Kaszubskiej 30 z Panem Markiem Belcarskim, tel. 91 4347312.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

1.     Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

1)     projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.,

2)     kosztorys inwestorski – 2 egz. (wszystkie branże),

3)     przedmiar robót – 2 egz. (wszystkie branże),

4)     specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót uwzględniającą wszystkie branże – 2

        egz.,

5)     pozwolenie na rozbiórkę

3.     Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 1-4 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej z dokładnie opisanymi plikami (bez kosztorysu inwestorskiego), (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG).

4.     Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.

   5.  Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na          

             ...............(wskazane  usługi z ogłoszenia)”

 

 

Termin składania ofert –   18.06.2013 r. do godz. 10:00, ul. Mariacka 25  w  pokoju nr  9.

Otwarcie ofert –   18.06.2013r. godz. 10.10    pokój nr 14

 

UWAGA!

 

 - Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

 - W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

 

Lista załączników: Ogłoszenie tablicowe nr 18/2013
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1druk oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika28.5 kB2013-06-06 10:39:59
2wzór umowy- ul. Stołczyńska, Dąbrówkiikona rozszerzenia załącznika95.5 kB2013-06-06 10:40:05
3wzór umowy - ul.Narutowiczaikona rozszerzenia załącznika97 kB2013-06-06 10:40:08
4wzór umowy - ul. Krzywoustegoikona rozszerzenia załącznika95 kB2013-06-06 10:42:34
5rzut boksówikona rozszerzenia załącznika31.2 kB2013-06-06 10:40:14