logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. w podziale na siedem części
data publikacji: 2010-11-30, termin otwarcia ofert: 2011-01-05
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 08.12.2010 r. Modyfikacja treści siwz z dnia 08.12.2010 r. (wraz ze zmodyfikowanymi załącznikami), Pytania i odpowiedzi z dnia 28.12.2010 r. Modyfikacja treści siwz z dnia 28.12.2010 r.(wraz ze zmienionym załącznikiem)

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. (o91) 48 86 333 faks (091) 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na usługi

o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy  ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9  Osoba do kontaktów:  Emilia Bielak

Tel. +48 914886347 E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl , Faks +48 914886346

Adresy internetowe : Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zbilk.szczecin.pl

RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Podmiot prawa publicznego

Budownictwo i obiekty komunalne

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:  nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

 

„Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. w podziale na siedem części”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  Usługi. Kategoria usług:  nr 14

Główne miejsce świadczenia usług  Szczecin.  

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego

II.1.5)Krótki opis zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w budynkach komunalnych na powierzchni 93 875,51 m2, na terenach o powierzchni 457 536,68 m2 łącznie z zimowym utrzymaniem na powierzchni 57 373,24 m2 stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin wymienionych w zał. nr 8 do siwz oraz zimowe utrzymanie na terenach nie wykazanych w zał. nr 8 do SIWZ, na powierzchni orientacyjnej 7 200 m2, w zależności od potrzeb zamawiającego, w obrębie zarządzanych rejonów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. (Ustawa z dnia 13.9.1996 r. Dz. U. 96, 132, 622 ze zmianami, prawo lokalne itp.) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. w podziale na 7 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie

II.1.8) Podział na części: Tak  oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz.13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

2. Wykaz powierzchni sprzątanych, stanowiący załącznik nr 8 do siwz, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, może ulec zmianie.

3. Zimowe utrzymanie terenów nie ujętych w załączniku nr 8 do siwz, odbywać się będzie zgodnie      z potrzebami zamawiającego. Koordynatorzy poszczególnych Rejonów pisemnie zlecać będą wykonanie usługi na co najmniej trzy dni przed terminem wykonania a w szczególnych przypadkach     z jednodniowym wyprzedzeniem, określając w zleceniu adres z lokalizacją terenu, powierzchnię           i termin wykonania usługi.

4.W odniesieniu do usługi o której mowa w pkt 3 wykonawcy nie przysługuje w stosunku do zamawiającego żadne roszczenie o zlecenie ich realizacji.

5. Dodatkowy zakres usług dla budynków przy ul. Arkońskiej 17-18 w Rejonie nr 8

1) mycie z użyciem środków doczyszczających posadzek i schodów klatek schodowych – 2 razy w tygodniu;

2) mycie z użyciem środków doczyszczających okien nietypowych (trudno dostępnych) metodą alpinistyczną – raz na kwartał;

3) podstawianie i odstawianie pojemników na śmieci pod rurę zsypową – codziennie;

4) usuwanie liści i innych zanieczyszczeń z tarasów- wg. potrzeb oraz mycie powierzchni przeszklonej drzwi - raz w tygodniu,

5) odśnieżanie tarasów wraz z transportem ręcznym śniegu – w okresie zimowym.

Wartość zamówienia : Bez VAT 3 825 356,00 PLN

 

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

 

CZĘŚĆ NR 1  NAZWA  Rejon nr 2

1)     KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)     WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000, 90620000, 90911200

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Rejon nr 3

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 3 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz.13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Rejon nr 4, 5

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 4, 5 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 4  NAZWA  Rejon nr 6

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 6 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz. 13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 5  NAZWA  Rejon nr 7, 9, 15

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 7, 9, 15 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz.13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 6 NAZWA  Rejon nr 8, 10, 13

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 8, 10, 13 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych),

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz.13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

CZĘŚĆ NR 7  NAZWA  Rejon nr 14

1)KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie 14 w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000, 90620000, 90911200

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych);

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych (przy niskiej zabudowie w budynkach do wysokości dwóch kondygnacji), posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi ww. powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej 2 razy w ciągu dnia tj. do 7:00 oraz od godz.13:00 do 15:00 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje

1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla części I zamówienia w wysokości - 20 050,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćdziesiąt złotych);

2) dla części II zamówienia w wysokości – 7 287,00 (słownie: siedem tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych);

3) dla części III zamówienia w wysokości - 16 847,00 (słownie: szesnaście tysięcy osiemset czterdzieści siedem złotych);

4) dla części IV zamówienia - 7 899,00 (słownie: siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych);

5) dla części V zamówienia w wysokości - 9 555,00 (słownie: dziewięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt pięć złotych);

6) dla części VI zamówienia w wysokości - 16 667,00 (słownie: szesnaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt siedem złotych);

7) dla części VII zamówienia w wysokości – 17 328,00 (słownie: siedemnaście tysięcy trzysta dwadzieścia osiem złotych).

W terminie do dnia 05.01.2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

Rozliczanie stron następować będzie miesięcznie w oparciu o faktury z uwzględnieniem 21-dniowego terminu płatności, liczonym od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

Spółka cywilna, konsorcjum.

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4. Oferta wspólna, składana przez 2 lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b) jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot;

c) dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;

d) kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-4 niniejszego rozdziału.

6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;

2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;

3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia; Nie

III.2)WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 6 do siwz).

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;

4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;

5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) 8) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną;

6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2. Wykonawcy zagraniczni.

1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2)–4) i 6) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 5) siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 3) oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.1 ppkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

5) Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

— zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

III.2.3)Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną;

2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

— zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę pracy w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min. 25 000 m2 (powierzchni wewnątrz-budynkowej, terenów zewnętrznych, placów itp.) z tytułu jednego kontraktu realizowanego nie przerwanie przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy, dla jednej części zamówienia.

W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dwóch ww. prac lub wykaże wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min. 50 000 m2 (powierzchni wewnątrz-budynkowej, terenów zewnętrznych, placów itp.) z tytułu jednego kontraktu realizowanego nie przerwanie przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

— zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)  Rodzaj procedury Otwarta

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

ZBiLK.DZP.EB.3411-68-PN/2010

IV.3.2 Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 22.12.2010 r.

Dokumenty odpłatne podać cenę : 50,00 PLN

Warunki i sposób płatności: Wydanie siwz w wersji papierowej (mapy terenów - wersja elektroniczna) nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski 93 105015591000002243552706.

IV.3.4) Termin składania ofert  -  05.01.2011 - 10:00

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach -  60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert  Data:  05.01.2011 - 10:15

Miejsce:  Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, pok. 14 I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert  Tak

Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ;  Tak

przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:  Październik 2012.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH  Nie

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

2. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza  ul. Postępu 17a  02-676 Warszawa  E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587701  Internet: http://www.uzp.gov.pl.   Faks +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza  ul. Postępu 17a   02-676 Warszawa  Tel. +48 224587701

 Faks +48 224587700

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  24.11.2010

Data opublikowania ogłoszenia - Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 27.11.2010 r. nr 2010/S 231-353677

Szczecin dnia 30.11.2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-11-30 o godzinie: 11:40:48 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-03-04 o godzinie: 09:07:16 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-03-04 o godzinie: 09:07:16 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2625 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika196.5 kB2010-11-30, 11:48:22
Załączniki
101 załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika49.5 kB2010-11-30, 11:49:16
202 załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika46 kB2010-11-30, 11:53:49
303 załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-11-30, 11:53:27
404 załącznik nr 4 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-11-30, 11:52:53
505 załącznik nr 5 do siwz - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika37 kB2010-11-30, 11:54:47
606 załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie osób fizycznych w zakresie art.24 ust 1 pkt 2 ustawyikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-11-30, 11:57:02
707 załącznik nr 7 do siwz - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika116 kB2010-11-30, 12:17:37
808 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 2ikona rozszerzenia załącznika61 kB2010-11-30, 12:23:53
908 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 3ikona rozszerzenia załącznika69.5 kB2010-11-30, 12:24:18
1008 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 4ikona rozszerzenia załącznika35 kB2010-11-30, 12:24:46
1108 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 5ikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-11-30, 12:25:09
1208 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 6ikona rozszerzenia załącznika44.5 kB2010-11-30, 12:25:39
1308 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 7,9ikona rozszerzenia załącznika64 kB2010-11-30, 12:26:07
1408 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 8ikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-11-30, 12:26:52
1508 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 10ikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2010-11-30, 12:27:20
1608 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 13ikona rozszerzenia załącznika50.5 kB2010-11-30, 12:27:44
1708 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 14ikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2010-11-30, 12:28:10
1808 załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 15ikona rozszerzenia załącznika29.5 kB2010-11-30, 12:28:26
1909 załącznik nr 9 do siwz - mapki terenów (zestaw wszystkich map, plik 104MB)ikona rozszerzenia załącznika104540 kB2010-11-30, 12:43:56
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 08.12.2010ikona rozszerzenia załącznika168 kB2010-12-09, 15:35:57
2Modyfikacja treści siwz z dnia 08.12.2010ikona rozszerzenia załącznika76 kB2010-12-09, 15:36:29
3załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowy Rejon nr 4-5 (po modyfikacji z dnia 08.12.2010)ikona rozszerzenia załącznika46 kB2010-12-09, 15:41:25
4załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowy Rejon nr 7,9,15 (po modyfikacji z dnia 08.12.2010)ikona rozszerzenia załącznika46 kB2010-12-09, 15:42:28
5załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowy Rejon nr 8,10,13 (po modyfikacji z dnia 08.12.2010)ikona rozszerzenia załącznika46 kB2010-12-09, 15:43:02
6załącznik nr 8 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych Rejon nr 13 (po modyfikacji z dnia 08.12.2010)ikona rozszerzenia załącznika50.5 kB2010-12-09, 15:45:46
7Pytania i odpowiedzi z dnia 28.12.2010ikona rozszerzenia załącznika168 kB2010-12-28, 15:34:15
8Modyfikacja treści siwz z dnia 28.12.2010ikona rozszerzenia załącznika74.5 kB2010-12-28, 15:35:07
9załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowy Rejon nr 8,10,13 (po modyfikacji z dnia 28.12.2010)ikona rozszerzenia załącznika25 kB2010-12-28, 15:37:16
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 19 stycznia 2011ikona rozszerzenia załącznika180 kB2011-01-19, 11:59:45