logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy w podziale na siedem części.
data publikacji: 2009-06-25, termin otwarcia ofert: 2009-07-22
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 15.07.2009 r. Pytania i odpowiedzi z dnia 17.07.2009 r.

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. (o91) 48 86 333 faks (091) 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na usługi

o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

 

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Punkt kontaktowy

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy  w Szczecinie  ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9 . Osoba do kontaktów: Emilia Bielak   (48-91)  48 86 347   Faks: 0-91 48 86 346

 

Adres internetowy: www.zbilk.szczecin.pl

______________________________________

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe  można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 

Oferty  w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

 

RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

 

Podmiot prawa publicznego.

Budownictwo i obiekty komunalne________________________________

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:  nie.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

OPIS

 Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

 

Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania Zarządu Budynków  i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy w podziale na siedem części.

 

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług:

Usługi

Kategoria usług: nr 14

Główne miejsce świadczenia usług:  Miasto Szczecin

Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego.

 

 

 

Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania  ZBiLK w podziale na siedem części:

1.część I - Rejon nr 2,

2.część II- Rejon nr 3,

3.część III - Rejon nr 4,5,

4.część IV - Rejon nr 6,

5.część V - Rejon nr 7, 9, 15,

6.część VI- Rejon nr 8, 10, 13,

7.część VII - Rejon nr 14

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty: 90620000 , 90911200 ______________________________

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Nie

Podział na części:

Tak

Oferty należy składać w odniesieniu do jednej  lub więcej części.

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres:

1.Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2)zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

2.Dodatkowy zakres usług dla budynków przy ul. Arkońskiej 17-18 w Rejonie nr 8

1)mycie z użyciem środków doczyszczających posadzek i schodów klatek schodowych – dwa razy w tygodniu;

2)mycie z użyciem środków doczyszczających okien nietypowych (trudno dostępnych) metodą alpinistyczną – raz na kwartał;

3)codzienne podstawianie i odstawianie pojemników na śmieci pod rurę zsypową ;

4)usuwanie liści i innych zanieczyszczeń z tarasów oraz mycie powierzchni przeszklonej raz w tygodniu,

5)odśnieżanie tarasów wraz z transportem ręcznym śniegu – w okresie zimowym;

 

Opcje:

Nie________________________________________________________________________________

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Zakończenie: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

 INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I

TECHNICZNYM

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Wymagane wadia i gwarancje:

1.Wadium należy wnieść w wysokości:

1.1.dla części I zamówienia w wysokości - 12.953,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote),

1.2.dla części II zamówienia w wysokości – 7.492,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote),

1.3.dla części III zamówienia w wysokości - 10.724,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy siedemset dwadzieścia cztery złote),

1.4.dla części IV zamówienia w wysokości - 7.042,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterdzieści dwa złote),

1.5.dla części V zamówienia w wysokości - 8.015,00 zł (słownie: osiem tysięcy piętnaście złotych),

1.6.dla części VI zamówienia w wysokości - 11.648,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset czterdzieści osiem złotych),

1.7.dla części VII zamówienia w wysokości – 13.073,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemdziesiąt trzy złote), w terminie do dnia 22 lipca 2009 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

2.Wadium może być wnoszone:

2.1.w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie

kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich

przepisów je regulujących

Rozliczanie stron następować będzie miesięcznie w oparciu o faktury z uwzględnieniem 21 - dniowego terminu płatności, liczonym od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Spółka cywilna, konsorcjum.1.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.

Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp..

4.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

4.1.oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

4.2.sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

4.2.1.dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o

wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i

z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK - składa każdy z wykonawców składających ofertę

wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie

odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden

podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot,

4.2.2.dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenia, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

4.2.3.wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.

5.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-4 niniejszego rozdziału.

6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

6.1.zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem

realizację przedmiotu zamówienia,

6.2.określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

6.3.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia

Nie

_______________________________________________________________________________

WARUNKI UDZIAŁU

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub

handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1.Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności),wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4)- 8) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Wykonawcy zagraniczni.

1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast

dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2, 2.3, 2.4 i 2.6 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione

w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

1.2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

1.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.5 siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy.

3.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.1 i 1.3 oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.1 ppkt 1.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

 

Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

__________________________________________________________________

Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania  oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty  potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz osób i podmiotów.

2)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1) wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru,  stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.dysponują lub będą dysponować co najmniej :

1.1.dla części I zamówienia (rejon nr 2) - 19  osobami,

1.2.dla części II zamówienia (rejon nr 3) – 11 osobami,

1.3.dla części III zamówienia (rejon nr 4-5) – 16 osobami,

1.4.dla części IV zamówienia (rejon nr 6) – 11 osobami,

1.5.dla części V zamówienia (rejon nr 7,9,15) – 12 osobami,

1.6.dla części VI zamówienia (rejon 8, 10, 13) – 16 osobami,

1.7.dla części VII zamówienia (rejon nr 14) – 20 osobami,

W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia ilość osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, musi stanowić sumę osób dla tych części na które składa ofertę.

2.wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę pracy w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min. 25 000 m2 (powierzchni wewnątrz– budynkowej, terenów zewnętrznych, placów itp.) z tytułu jednego kontraktu, dla jednej części zamówienia.

W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony  jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dwóch w/w prac lub wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min. 50 000 m2 (powierzchni  wewnątrz-budynkowej, terenów zewnętrznych, placów itp.) z tytułu jednego kontraktu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Zamówienia zastrzeżone:   Nie

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Nie_________________________________________________________________________________

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

Nie

PROCEDURA

Rodzaj procedury: Otwarta______________________________________________________________________

Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena_________________________ ____

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZBiLK.DZP.EB.3411-23-PN/09

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Tak

 

Wstępne ogłoszenie informacyjne  Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2009 /S 037 - 054218 z dnia 24/02/2009

 

Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: 20.07.2009  Godzina: 15:00

Dokumenty odpłatne

Tak

Warunki i sposób płatności:

Wydanie siwz w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706 cena kpl. - 20 PLN (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Termin składania ofert:

Data: 22.07.2009r.  Godzina: 10:00

Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Warunki otwarcia ofert

Data: 22.07.2009  Godzina: 10:15

Miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Szczecin, ul. Mariacka 25 pok. nr 14 I piętro

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: czerwiec 2010

ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW

WSPÓLNOTOWYCH:  Nie______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

INFORMACJE DODATKOWE:

1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust 1 pkt 6,jednakże nie

więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy polegającą na zmianie wielkości powierzchni zewnętrznych objętych zakresem umowy. Zmiana wielkości powierzchni zewnętrznej stanowiącej załącznik do umowy, nastąpi w drodze jednostronnego wskazania nowego załącznika przez zamawiającego w formie pisemnej przekazanego listem poleconym na adres wykonawcy lub odebranego bezpośrednio przez osobę upoważnioną przez wykonawcę. Zmiana powierzchni obowiązuje od pierwszego miesiąca następującego po otrzymaniu nowego brzmienia załącznika.

 

PROCEDURY ODWOŁAWCZE:

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,  ul. Postępu 17a (Adgar Plaza), 02-676 Warszawa  PL E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: (48-22) 458 77 01 Faks: (48-22) 458 77 00  URL: www.uzp.gov.pl

________________________________________

Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w

wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: protest, odwołanie i skarga.

2.Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, wykonawca ma prawo wnieść protest do zamawiającego w terminach określonych w ustawie.

3.Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.

4.Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest

niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6.

5.Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

6.Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie.

7.Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem do Prezesa Urzędu.

8.Na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienia Krajowej Izby Odwoławczej kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu.

 

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Urząd Zamówień Publicznych,  ul. Postępu 17a (Adgar Plaza), Pl.  02 – 676 Warszawa

E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: (48-22) 458 77 01 Faks: (48-22) 458 77 00, URL: www.uzp.gov.pl

_____________________________________

INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA

Część nr 1 Nazwa Rejon nr 2

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty:   90620000 , 90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własności współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2)zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w

okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

_______________

Część  nr 2 Nazwa Rejon nr 3

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 3

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty: 90620000, _90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin   (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

_______________

Część nr 3 Nazwa Rejon nr 4, 5

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 4, 5

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty   90620000,  90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, sypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

________________________________________________________________________

Część  nr 4 Nazwa  Rejon nr 6

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 6

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty  90620000,_90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

____________________________________________________________________________________

Część nr 5 Nazwa  Rejon nr 7, 9, 15

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 7, 9, 15

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty  90620000 ,_90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

Część nr 6 Nazwa  Rejon nr 8, 10, 13

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 8, 10, 13

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty:  90620000, _90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin  (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj.,do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

Część nr 7 Nazwa  Rejon nr 14

KRÓTKI OPIS

Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto

Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 14

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)  90600000 ______________________________

Dodatkowe przedmioty:  90620000, _90911200 ______________________________

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin  (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,

2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.

Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.

Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.

 

Data opublikowania ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 25 czerwca 2009 r. Dz. U. Nr 2009/S 119-173415

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-06-25 o godzinie: 12:08:39 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-02-02 o godzinie: 09:25:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-02-02 o godzinie: 09:25:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3353 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika215 kB2009-06-25, 12:11:47
Załączniki
1załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika49.5 kB2009-06-25, 12:13:38
2załącznik nr 2 do siwz - oświadczenieikona rozszerzenia załącznika32 kB2009-06-25, 12:15:04
3załącznik nr 3 do siwz - formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika48 kB2009-06-25, 12:17:33
4załącznik nr 4 do siwz - wykaz osób ikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2009-06-25, 12:20:09
5załącznik nr 5 do siwz - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34 kB2009-06-25, 12:21:15
6załącznik nr 6 do siwz - wzór umowy dla części I, II, III, IV i VII zamówieniaikona rozszerzenia załącznika107.5 kB2009-06-25, 12:23:05
7załącznik nr 6A do siwz - wzór umowy dla części V zamówieniaikona rozszerzenia załącznika112.5 kB2009-06-25, 12:23:54
8załącznik nr 6B do siwz - wzór umowy dla części VI zamówieniaikona rozszerzenia załącznika115.5 kB2009-06-25, 12:24:34
9załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 2ikona rozszerzenia załącznika79.5 kB2009-06-25, 12:30:11
10załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 3ikona rozszerzenia załącznika52.5 kB2009-06-25, 12:30:53
11załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 4ikona rozszerzenia załącznika24 kB2009-06-25, 12:31:14
12załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 5ikona rozszerzenia załącznika29 kB2009-06-25, 12:31:34
13załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 6ikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-06-25, 12:31:57
14załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 7 i 9ikona rozszerzenia załącznika50 kB2009-06-25, 12:32:32
15załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 8ikona rozszerzenia załącznika42 kB2009-06-25, 12:32:57
16załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 10ikona rozszerzenia załącznika36 kB2009-06-25, 12:33:21
17załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 13ikona rozszerzenia załącznika50 kB2009-06-25, 12:33:59
18załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 14ikona rozszerzenia załącznika50.5 kB2009-06-25, 12:34:20
19załącznik nr 7 do siwz - wykaz powierzchni sprzątanych - Rejon nr 15ikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2009-06-25, 12:34:40
20załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 2ikona rozszerzenia załącznika742.7 kB2009-06-25, 12:37:48
21załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 3ikona rozszerzenia załącznika564.4 kB2009-06-25, 12:39:01
22załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 4ikona rozszerzenia załącznika862.9 kB2009-06-25, 12:39:34
23załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 5ikona rozszerzenia załącznika281.4 kB2009-06-25, 12:39:55
24załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 6ikona rozszerzenia załącznika271.8 kB2009-06-25, 12:40:24
25załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 7ikona rozszerzenia załącznika257.9 kB2009-06-25, 12:40:55
26załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 8ikona rozszerzenia załącznika946.9 kB2009-06-25, 12:41:22
27załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 9ikona rozszerzenia załącznika429.3 kB2009-06-25, 12:41:43
28załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 10ikona rozszerzenia załącznika189.5 kB2009-06-25, 12:42:08
29załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 13ikona rozszerzenia załącznika494.6 kB2009-06-25, 12:42:39
30załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 14ikona rozszerzenia załącznika989 kB2009-06-25, 12:43:52
31załącznik nr 8 do siwz - mapa Rejonu nr 15ikona rozszerzenia załącznika1092.8 kB2009-06-25, 12:44:25
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 07 lipca 2009 r.ikona rozszerzenia załącznika192.5 kB2009-07-07, 11:17:50
2Modyfikacja treści siwz z dnia 15.07.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika72 kB2009-07-15, 10:29:01
3Formularz ofertowy - część I (Rejon nr 2) - po zmianieikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2009-07-15, 10:31:11
4Wykaz powierzchni terenów załącznik nr 7 - część I - po zmianieikona rozszerzenia załącznika79 kB2009-07-15, 10:36:32
5Pytania i odpowiedzi z dnia 17 lipca 2009 r.ikona rozszerzenia załącznika201 kB2009-07-17, 11:39:40
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika178.5 kB2009-08-17, 12:14:02
2Ogłoszenie o wyniku postępowania po ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej ikona rozszerzenia załącznika175.5 kB2009-11-20, 15:28:28
Protesty
1Protest z dnia 03 lipca 2009 r.ikona rozszerzenia załącznika6150.2 kB2009-07-03, 15:21:56
2Rozstrzygnięcie protestu ikona rozszerzenia załącznika73 kB2009-07-09, 11:50:57