O G Ł O S Z E N I E
Gmina Miasto Szczecin
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Zakład Budżetowy
70 – 546 Szczecin ul. Mariacka 25
Tel. (o91) 48 86 333 faks (091) 48 93 832
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)
ogłasza przetarg nieograniczony na usługi
o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Punkt kontaktowy
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy w Szczecinie ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9 . Osoba do kontaktów: Emilia Bielak (48-91) 48 86 347 Faks: 0-91 48 86 346
Adres internetowy: www.zbilk.szczecin.pl
______________________________________
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego.
Budownictwo i obiekty komunalne________________________________
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OPIS
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach przyległych stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy w podziale na siedem części.
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług:
Usługi
Kategoria usług: nr 14
Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Szczecin
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego.
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w podziale na siedem części:
1.część I - Rejon nr 2,
2.część II- Rejon nr 3,
3.część III - Rejon nr 4,5,
4.część IV - Rejon nr 6,
5.część V - Rejon nr 7, 9, 15,
6.część VI- Rejon nr 8, 10, 13,
7.część VII - Rejon nr 14
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty: 90620000 , 90911200 ______________________________
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
Podział na części:
Tak
Oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części.
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
1.Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2)zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
2.Dodatkowy zakres usług dla budynków przy ul. Arkońskiej 17-18 w Rejonie nr 8
1)mycie z użyciem środków doczyszczających posadzek i schodów klatek schodowych – dwa razy w tygodniu;
2)mycie z użyciem środków doczyszczających okien nietypowych (trudno dostępnych) metodą alpinistyczną – raz na kwartał;
3)codzienne podstawianie i odstawianie pojemników na śmieci pod rurę zsypową ;
4)usuwanie liści i innych zanieczyszczeń z tarasów oraz mycie powierzchni przeszklonej raz w tygodniu,
5)odśnieżanie tarasów wraz z transportem ręcznym śniegu – w okresie zimowym;
Opcje:
Nie________________________________________________________________________________
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Zakończenie: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
1.Wadium należy wnieść w wysokości:
1.1.dla części I zamówienia w wysokości - 12.953,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote),
1.2.dla części II zamówienia w wysokości – 7.492,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dwa złote),
1.3.dla części III zamówienia w wysokości - 10.724,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy siedemset dwadzieścia cztery złote),
1.4.dla części IV zamówienia w wysokości - 7.042,00 zł (słownie: siedem tysięcy czterdzieści dwa złote),
1.5.dla części V zamówienia w wysokości - 8.015,00 zł (słownie: osiem tysięcy piętnaście złotych),
1.6.dla części VI zamówienia w wysokości - 11.648,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset czterdzieści osiem złotych),
1.7.dla części VII zamówienia w wysokości – 13.073,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy siedemdziesiąt trzy złote), w terminie do dnia 22 lipca 2009 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy zsumować odpowiednie wartości wadium.
2.Wadium może być wnoszone:
2.1.w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,
2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich
przepisów je regulujących
Rozliczanie stron następować będzie miesięcznie w oparciu o faktury z uwzględnieniem 21 - dniowego terminu płatności, liczonym od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Spółka cywilna, konsorcjum.1.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp..
4.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
4.1.oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;
4.2.sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
4.2.1.dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i
z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK - składa każdy z wykonawców składających ofertę
wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie
odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden
podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot,
4.2.2.dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, oświadczenia, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
4.2.3.wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
5.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1-4 niniejszego rozdziału.
6.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
6.1.zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem
realizację przedmiotu zamówienia,
6.2.określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
6.3.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
_______________________________________________________________________________
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
2.1.Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności),wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
2.4.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
2.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4)- 8) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2.6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Wykonawcy zagraniczni.
1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2, 2.3, 2.4 i 2.6 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
1.2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
1.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.5 siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy.
3.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.1 i 1.3 oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.1 ppkt 1.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
__________________________________________________________________
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz osób i podmiotów.
2)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1) wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
3)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.dysponują lub będą dysponować co najmniej :
1.1.dla części I zamówienia (rejon nr 2) - 19 osobami,
1.2.dla części II zamówienia (rejon nr 3) – 11 osobami,
1.3.dla części III zamówienia (rejon nr 4-5) – 16 osobami,
1.4.dla części IV zamówienia (rejon nr 6) – 11 osobami,
1.5.dla części V zamówienia (rejon nr 7,9,15) – 12 osobami,
1.6.dla części VI zamówienia (rejon 8, 10, 13) – 16 osobami,
1.7.dla części VII zamówienia (rejon nr 14) – 20 osobami,
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia ilość osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, musi stanowić sumę osób dla tych części na które składa ofertę.
2.wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę pracy w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min.
W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie dwóch w/w prac lub wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości na powierzchni min.
Zamówienia zastrzeżone: Nie
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie_________________________________________________________________________________
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie
PROCEDURA
Rodzaj procedury: Otwarta______________________________________________________________________
Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena_________________________ ____
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZBiLK.DZP.EB.3411-23-PN/09
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Tak
Wstępne ogłoszenie informacyjne Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2009 /S 037 - 054218 z dnia 24/02/2009
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: 20.07.2009 Godzina: 15:00
Dokumenty odpłatne
Tak
Warunki i sposób płatności:
Wydanie siwz w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706 cena kpl. - 20 PLN (słownie: dwadzieścia złotych).
Termin składania ofert:
Data: 22.07.2009r. Godzina: 10:00
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert
Data: 22.07.2009 Godzina: 10:15
Miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Szczecin, ul. Mariacka 25 pok. nr 14 I piętro
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: czerwiec 2010
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH: Nie______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
INFORMACJE DODATKOWE:
1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust 1 pkt 6,jednakże nie
więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy polegającą na zmianie wielkości powierzchni zewnętrznych objętych zakresem umowy. Zmiana wielkości powierzchni zewnętrznej stanowiącej załącznik do umowy, nastąpi w drodze jednostronnego wskazania nowego załącznika przez zamawiającego w formie pisemnej przekazanego listem poleconym na adres wykonawcy lub odebranego bezpośrednio przez osobę upoważnioną przez wykonawcę. Zmiana powierzchni obowiązuje od pierwszego miesiąca następującego po otrzymaniu nowego brzmienia załącznika.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a (Adgar Plaza), 02-676 Warszawa PL E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: (48-22) 458 77 01 Faks: (48-22) 458 77 00 URL: www.uzp.gov.pl
________________________________________
Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1.Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w
wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: protest, odwołanie i skarga.
2.Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, wykonawca ma prawo wnieść protest do zamawiającego w terminach określonych w ustawie.
3.Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
4.Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot nieuprawniony lub protest
niedopuszczalny na podstawie art. 181 ust. 6.
5.Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
6.Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie.
7.Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem do Prezesa Urzędu.
8.Na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienia Krajowej Izby Odwoławczej kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a (Adgar Plaza), Pl. 02 – 676 Warszawa
E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: (48-22) 458 77 01 Faks: (48-22) 458 77 00, URL: www.uzp.gov.pl
_____________________________________
INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
Część nr 1 Nazwa Rejon nr 2
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty: 90620000 , 90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własności współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2)zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w
okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
_______________
Część nr 2 Nazwa Rejon nr 3
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 3
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty: 90620000, _90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
_______________
Część nr 3 Nazwa Rejon nr 4, 5
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 4, 5
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty 90620000, 90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, sypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
________________________________________________________________________
Część nr 4 Nazwa Rejon nr 6
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 6
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty 90620000,_90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
____________________________________________________________________________________
Część nr 5 Nazwa Rejon nr 7, 9, 15
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 7, 9, 15
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty 90620000 ,_90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
Część nr 6 Nazwa Rejon nr 8, 10, 13
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 8, 10, 13
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty: 90620000, _90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj.,do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
Część nr 7 Nazwa Rejon nr 14
KRÓTKI OPIS
Utrzymanie w czystości nieruchomości komunalnych oraz terenów stanowiących własność Gminy Miasto
Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 14
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 90600000 ______________________________
Dodatkowe przedmioty: 90620000, _90911200 ______________________________
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego,
2) zimowe utrzymanie terenów – oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym.
Uprzątnięte błoto, lód należy pryzmować z zachowaniem przejść dla pieszych jak i największych ilości dostępnych miejsc parkingowych, a także złożenie go na skraju chodnika.
Czynności te powinny być wykonywane przy ciągłych opadach śniegu co najmniej dwa razy w ciągu dnia tj., do 700 oraz od godz.1300 do 1500 bez względu na dzień tygodnia. W przypadku występowania gołoledzi do usuwania jej skutków wykonawca winien przystąpić natychmiast niezależnie od dnia tygodnia i jego pory.
Data opublikowania ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 25 czerwca 2009 r. Dz. U. Nr 2009/S 119-173415
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2009-06-25 o godzinie: 12:08:39 przez użytkownika Emilia Bielak Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-02-02 o godzinie: 09:25:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała
Publikacja treści wykonana dnia: 2010-02-02 o godzinie: 09:25:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3353 razy.