logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wymiana okien i renowacja drzwi wejściowych do lokalu użytkowego położonego na I piętrze budynku przy al. Papieża Jana Pawła II 11 w Szczecinie wpisanego do rejestru zabytków
data publikacji: 2009-08-19, termin otwarcia ofert: 2009-08-27

O G Ł O S Z E N I E

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341        REGON 810481679

godziny pracy: pn:  09.00 – 17.00,   wt-pt  07.30 – 15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)   

 

OGŁASZA

PRZETARG OGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

o szacunkowej wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych na podstawie
art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  na:

 

„Wymianę okien i renowację drzwi wejściowych do lokalu użytkowego położonego na I piętrze budynku przy al. Papieża Jana Pawła II 11 w Szczecinie wpisanego do rejestru zabytków”

 

Kod CPV   45422100 -2

 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:

1)     wymianie 11 szt. stolarki okiennej drewnianej wraz z istniejącą skrzynią okienną oraz prowadnicami rolet i słupkami zewnętrznymi,

2)     wymianie parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych z blachy cynkowej,

3)     zabezpieczeniu elementów drewnianych przeciw korozji biologicznej i ppoż oraz pomalowanie na biały kolor,

4)     renowacji drzwi wejściowych do lokalu,

5)     kierownik budowy ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie (7 dni przed) i zakończenie robót do Miejskiego Konserwatora Zabytków.

 

1.     Nie dopuszcza się  składania oferty częściowej.

2.     Nie dopuszcza się  składania oferty wariantowej.

3.     Termin wykonania zamówienia - 75 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie, w przypadku konieczności wykonania zaleceń Konserwatora Zabytków na realizację zamówienia oraz w przypadku udokumentowanego braku możliwości wejścia do lokalu.

4.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:

4.1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

4.1.1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

4.1.2.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

4.1.3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.1.4.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

4.1.5.   spełniają następujące  warunki dodatkowe:

a)    dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. do  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,  wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

b)    wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną  pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wymianę stolarki okiennej drewnianej o wartości minimum 50.000 zł brutto. 

5.     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum – w tym wspólnicy spółki cywilnej)

6.     W przypadku, o którym mowa w pkt 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.     Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 5.

8.     W przypadku, o którym mowa w pkt 5, jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej ich współpracę.

9.     Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 10, metodą spełnia/niespełnia.

10.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

10.1.  Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.        

10.2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

10.3.  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

10.4.  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

10.5.  Dokumenty potwierdzający, że osoba o której mowa w ust. 4 pkt 4.1.5 lit. a)  posiada  wymagane uprawnienia tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

10.6.  Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami   (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

11.   Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 10, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 11  stosuje się odpowiednio.

13. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być złożony przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli ze złożonych wraz z  wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, innych dokumentów nie wynika upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy, wraz z wnioskiem należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo składają również wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność  z oryginałem.                 

14. W przypadku gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność”). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.

15. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.

16. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 10 wykonawców.

17. W sytuacji, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają podstawowe warunki, przewyższy wskazaną w ogłoszeniu liczbę wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków ustaloną wg następującej formuły:

       za wskazanie wykonania każdej dodatkowej (powyżej wymagań w ust. 4 pkt 4.1.5 lit b) ogłoszenia), roboty budowlanej, wykonawca uzyskuje 1 punkt.  

18. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – cena oferty – 100%

 

        cena najniższa

       ---------------------------  x  100

        cena oferty ocenianej

 

19.Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie zamawiającego - Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych  ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, piętro I, pokój nr 9 do dnia  27 sierpnia 2009 r. do godziny 10.00.

20. Zamawiający nie będzie udostępniał specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

21.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, przedmiar robót, projekt budowlany,  zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert.

22.   Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:

22.1.  Krzysztof Winnicki  tel. 091 48 86317  - w sprawie przedmiotu zamówienia,

22.2.  Emilia Bielak tel. 0-91 48 86 347  - w sprawie siwz                                                                

23.   Zamawiający informuje o odstąpieniu od  stosowania aukcji elektronicznej.

24.   Zamawiający informuje o odstąpieniu od zawarcia umowy ramowej.

25.   Termin związania ofertą – 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 sierpnia 2009 r. pod numerem  136707 -  2009 r.

 

Szczecin, dnia  19  sierpnia 2009 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-08-19 o godzinie: 17:47:10 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-09-16 o godzinie: 10:01:26 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-09-16 o godzinie: 10:01:26 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2105 razy.