logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług konserwacji i napraw bieżących w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r., w podziale na cztery części ”
data publikacji: 2014-10-21, termin otwarcia ofert: 2014-12-02
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 13.11.2014 r. Modyfikacja treści siwz z dnia 25.11.2014 r.

21/10/2014  S202  Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Szczecin: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

2014/S 202-357470

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

ul. Mariacka 25

Osoba do kontaktów: Emilia Bielak

70-546 Szczecin

POLSKA

Tel.: +48 914886347

E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl Faks: +48 914886346

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:

Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej

Inna: jednostka budżetowa

I.3)  Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Budownictwo i obiekty komunalne

I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)  Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, Gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 2.1.2015 r. do 31.12.2016 r. w podziale na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług   - Usługi

Kategoria usług: nr 1: Usługi konserwacyjne i naprawcze

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Miasto Szczecin.    Kod NUTS PL

II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)  Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług  konserwacji i napraw bieżących w:

1) budynkach należących w 100% Gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach,

2) lokalach mieszkalnych Gminy we wspólnotach mieszkaniowych, (granice współwłasności określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK a w przypadku konieczności ingerencji w części wspólne, przed przystąpieniem do prac należy uzyskać zgodę wspólnoty mieszkaniowej w formie przewidzianej obowiązującymi przepisami prawa),

3) gminnych budynkach gospodarczych,

4) na terenach gminnych wokół budynków,

5) nieruchomościach gruntowych zabudowanych, będących własnością Skarbu Państwa,

6) innych nieruchomościach gruntowych zabudowanych,

poprzez naprawę poszczególnych elementów budynków oraz terenów wokół budynków placów zabaw itp. wg wystawionych zleceń jednostkowych z poszczególnych administracji (Rejon Północ, Rejon Śródmieście-Niebuszewo, Rejon Zachód, Rejon nr 13 i Rejon nr 14

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)  50700000, 50720000, 50870000, 50711000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)   Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do tylko jednej części

II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

II.2.2) Informacje o opcjach

II.2.3) Informacje o wznowieniach

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1

Nazwa: Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu Północ,

1)     Krótki opis

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a) naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b) naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c) ocieplenia ścian,

d) przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e) osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f) obmurowania ościeży i nadproży,

g) naprawy schodów betonowych, murowanych,

h) murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b) naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c) czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d) czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f) wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h) naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i) odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j) opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k) wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l) innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c) naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d) wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e) naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f) rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b) naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c) naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d) szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e) wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f) przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g) naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h) udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b) naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c) zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d) usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2

Nazwa: Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu Śródmieście – Niebuszewo.

1) Krótki opis

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a) naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b) naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c) ocieplenia ścian,

d) przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e) osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f) obmurowania ościeży i nadproży,

g) naprawy schodów betonowych, murowanych,

h) murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b) naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c) czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d) czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f) wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h) naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i) odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j) opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k) wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l) innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c) naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d) wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e) naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f) rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b) naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c) naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d) szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e) wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f) przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g) naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h) udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b) naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c) zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d) usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

2)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3

Nazwa: Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu Zachód

1) Krótki opis

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a) naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b) naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c) ocieplenia ścian,

d) przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e) osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f) obmurowania ościeży i nadproży,

g) naprawy schodów betonowych, murowanych,

h) murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b) naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c) czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d) czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f) wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h) naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i) odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j) opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k) wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l) innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c) naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d) wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e) naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f) rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b) naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c) naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d) szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e) wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f) przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g) naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h) udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b) naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c) zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d) usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)   50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr:  4

Nazwa: Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c. o., prac dekarskich, instalacji elektrycznych oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2015 r. do 31.12.2016 r., wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 13 i nr 14

1) Krótki opis

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a) naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b) naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c) ocieplenia ścian,

d)przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e) osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f) obmurowania ościeży i nadproży,

g) naprawy schodów betonowych, murowanych,

h) murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b) naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c) czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d) czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów,

f) wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h) naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i) odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j) opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k) wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l) innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych,

b) naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

c) naprawy lub wymiany tablic podlicznikowych,

d) wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

e) naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

f) rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

g) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b) naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c) naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d) szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e) wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f) przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g) naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h) udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

5) usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b) naprawy lub wymiany oraz czyszczenia rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c) zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d) usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)  50700000, 50720000, 50870000, 50711000

3) Wielkość lub zakres

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla części nr I zamówienia w wysokości – 13 222,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy dwieście dwadzieścia dwa złote),

2) dla części nr II zamówienia w wysokości - 8 194,00 PLN (słownie: osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery złote),

3) dla części nr III zamówienia w wysokości - 5 787,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt siedem złotych)

4) dla części nr IV zamówienia w wysokości - 6 991,00 PLN (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych)

2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02 grudnia 2014 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 2% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy

III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Rozliczenie stron następować będzie w okresie miesięcznym w oparciu o składane faktury (wraz z wykazem adresowo-kwotowym, rodzajem i opisem prac) z uwzględnieniem 21-dniowego terminu ich płatności, liczonym od daty złożenia faktury przez wykonawcę.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

Spółka cywilna, konsorcjum

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp..

4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a) dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b) dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług głównych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

c) kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 – 4 niniejszego rozdziału.

6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania rękojmi i gwarancji jakości.

III.1.4) Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2) Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy            z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć:

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,  W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Wykonawcy zagraniczni:

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust.1 pkt 2- 4 i 7 niniejszej siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 5 i pkt 6 niniejszej siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.

3. Dokumenty, o których mowa w ust 1 pkt 1) i 3) oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio.

5. Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć:

— opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3)  Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:

1) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,

4) w jakim zakresie i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

— zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku,

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum: jedną usługę główną polegającą na świadczeniu usług remontowo – konserwacyjnych (tzw. bieżąca konserwacja techniczna) w zasobach mieszkaniowych, o łącznej wartości minimum 200.000 zł.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponować minimum:

a) jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,

b) jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych,

c) jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

d) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej,

e) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,

Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach.

- bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę (jedną lub dwie)

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie

III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1.1) Rodzaj procedury -  Otwarta

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)   Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia -  Najniższa cena

IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZBiLK.DZP.EB.171-39-PN/14

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia - nie

IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne:  tak    Podać cenę: 20,00  PLN

Warunki i sposób płatności: Wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty w banku lub na poczcie na konto nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 2.12.2014 - 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą - w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert - Data:   2.12.2014 - 10:15

Miejscowość:  Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, pok. nr 14, I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak

Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Październik 2016 r.

VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3) Informacje dodatkowe

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza  ul. Postępu 17a  02-676 Warszawa  POLSKA

Tel.: +48 224587701 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl  Faks: +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza  ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa   POLSKA

Tel.: +48 224587701 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587700

VI.5)  Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   16.10.2014

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2014-10-21 o godzinie: 12:20:46 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2016-01-26 o godzinie: 10:58:59 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2014-11-25 o godzinie: 13:50:14 przez użytkownika Emilia Bielak

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3711 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 08.12.2014 r.ikona rozszerzenia załącznika97 kB2014-12-08, 11:47:21