logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 16 /2009

Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w Rejonie R - 3, 4, 5

OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 16 /2009

 

z dnia 21.04.2009 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO

 

U S Ł U G A

 

Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego

budynków zarządzanych przez ZBiLK, w Rejonie R - 3, 4, 5

 

zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118).

 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1)       sprawdzenie stanu tynków lub płyt elewacyjnych, gzymsów, attyk itp.,

2)       kontrolę prawidłowości mocowania wszystkich elementów zamocowanych do ścian np. anteny, lampy oświetleniowe oraz ich stanu,

3)       ocenę stanu rynien i rur spustowych z dokładnym określeniem stopnia zużycia,

4)       ocenę stanu obróbek blacharskich z dokładnym określeniem stopnia zużycia,

5)       sprawdzenie stanu pokrycia dachu, z oceną stopnia zniszczenia lub ewentualna kwalifikacją do wymiany,

6)       sprawdzenie stanu kominów na powierzchni dachu (ubytki i uszkodzenia czapek kominowych, spękania kominów, brak wypełnień spoin, ubytki tynku ),

7)       kontrolę ścian nośnych i działowych (występowanie pęknięć, ubytków, wykruszeń spoin w ścianach z cegły, zawilgoceń, zagrzybień, ubytków tynku),

8)       kontrolę stropów (występowanie zarysowań, pęknięć, nadmiernych ugięć, ubytków tynku, występowanie innych zagrożeń grożących uszkodzeniem bądź awarią konstrukcji nośnej),

9)       kontrolę konstrukcji dachu:

a)      drewnianej - uszkodzenia mechaniczne, zawilgocenia, zagrzybienia,

b)      stalowej - stan powłok malarskich, występowanie korozji,

10)    ocenę stanu technicznego klatki schodowej to znaczy: biegów, spoczników, balustrad, oraz ścian klatki schodowej,

11)    ocenę pomieszczeń piwnicy: ścian, posadzki, stropów (występowanie pęknięć, ubytków muru, zawilgoceń, zagrzybień, odwodnień, ugięć stropu, stanu drzwi, do piwnic lokatorskich),

12)    ocenę stanu podłóg i posadzek z podaniem typu materiału nawierzchniowego, rodzajem ewentualnych uszkodzeń ( np. wytarta podłoga PCV),

13)    ocenę stanu stolarki okiennej i drzwiowej w mieszkaniach, na klatce schodowej, strychu, i piwnicach z wyszczególnieniem stolarki wypaczonej, dawno nie konserwowanej, lub podaniem innych uszkodzeń,

14)    ocenę stanu instalacji wodnej w mieszkaniach i w piwnicach (występowanie korozji, nieszczelności),

15)    ocenę stanu instalacji c.o. i c.w.u. w mieszkaniach i piwnicach (występowanie nieszczelności, korozji, braku izolacji rur w piwnicach oraz stan grzejników),

16)    ocenę stanu instalacji kanalizacyjnej wraz z rurami zbiorczymi w piwnicach (występowanie nie-szczelności na rurach i złączach oraz poprawność przejść przez ściany budynku w tulejach i bez,

17)    ocenę stanu instalacji gazowej w mieszkaniach i piwnicach (występowanie korozji, stan powłok malarskich, poprawność przejść przez ściany budynku),

18)    kontrolę budynku pod kątem zabezpieczeń p. pożarowych, dotyczy budynków wysokościowych i użyteczności publicznej (wyposażenie budynku w gaśnice, hydranty oraz ich lokalizacja),

19)    ocenę estetyki budynku i jego otoczenia (drogi i chodniki, drobne formy architektoniczne, oświetlenie, ogrodzenie itp.).

 

Każdy z wykonawców ma obowiązek dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień:

1)       kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

2)       kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

3)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

 

Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2009 r.

 

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Andrzej Truchanowicz tel. 091 48 86 312

 

Termin składania ofert - 28.04.2009 r. do godz. 1100, ul. Mariacka 25, w pokoju nr 9

 

Cena oferowana to całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto za wykonanie usług. Cena oferty powinna wynikać z formularza ofertowego, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

 

Poniższa lista załączników zawiera: druk oferty cenowej, formularz ofertowy, wzór protokołu, wzór umowy oraz wykaz budynków objętych zamówieniem.

 

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 16 /2009
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika16.5 kB2009-04-23 23:05:20
2Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika45.5 kB2009-04-23 23:05:42
3Protokół kontroli okresowej budynku - 5 letniikona rozszerzenia załącznika213 kB2009-04-23 23:06:40
4Protokół kontroli okresowej budynku - rocznyikona rozszerzenia załącznika221.5 kB2009-04-23 23:08:36
5Wykaz nieruchomościikona rozszerzenia załącznika42.5 kB2009-04-23 23:08:53
6Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika69.5 kB2009-04-23 23:09:08