logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Zarchiwizowana wersja publikowanej treści z dnia: 2009-06-02
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej podłączenia budynków i terenów posesji przy ulicy Nehringa i Kościelnej w Szczecinie, do sieci kanalizacji rozdzielczej w ulicy Nehringa i Kościelnej w Szczecinie, w podziale na dwie części.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej podłączenia budynków i terenów posesji przy ulicy Nehringa i Kościelnej  w Szczecinie, do sieci kanalizacji rozdzielczej w ulicy Nehringa i Kościelnej w Szczecinie, w podziale na dwie części.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

II.1.3.1.Zakres opracowania dla I części zamówienia

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na  budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego dla każdego budynku z posesją oddzielnie obejmującej  podłączenie budynków przy ul. Nehringa nr nr 15, 17, 10, 23, 25, 29, 35, 37, 39, 43, 45, 47, 65, 67, 55, do nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Nehringa,  odprowadzenie wód deszczowych z budynków oraz  terenu posesji,  rozbiórkę toalet podwórzowych, zbiorników sanitarnych i szamb, wybudowanie toalet w budynkach przynależnych do lokali.

II.1.3.2.Zakres opracowania  dla II części zamówienia

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę  i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla każdego budynku z posesją oddzielnie na podłączenie budynków przy  Kościelnej nr nr 8, 9, 13, 15, 16, 18, 20, 25-25a-27-27a, 26, 29-31-33, 40, 42, 50 do nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Kościelnej , odprowadzenie wód deszczowych z budynków i terenów posesji, rozbiórkę toalet podwórzowych, szamb i zbiorników oraz wybudowanie toalet w budynkach przynależnych do lokali.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod CPV  74222100-2  usługi                  

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  tak

 Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin wykonania zamówienia  do 236 dni  kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy do dnia przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wraz z pozwoleniem na budowę, w tym:

1) do 150 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do  akceptacji kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową,

2)  do 6 dni kalendarzowych od uzyskania akceptacji Zamawiającego, Wykonawca złoży wniosek o pozwolenie na budowę,

3)  do 80 dni kalendarzowych od złożenia wniosku o pozwolenie na budowę Wykonawca uzyska pozwolenie na budowę.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

        1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

        1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

        1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.)  i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

1.5.2. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej ; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.) i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.                                                                                                                                        Dopuszcza się łączenie specjalności określonych w pkcie 1.5.1. oraz pkcie 1.5.2.

1.5.3.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.) i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

1.5.4. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie jednej  pracy polegającej na wykonywaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodno-kanalizacyjnej i  jednej pracy polegającej na   wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji wewnętrznej wodno – kanalizacyjnej,  na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty

       wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

      (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w

      dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W

       przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;1.5.2; 1.5.3. posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

        W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 30  . (słownie: trzydzieści złotych).

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.06.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)        Anna Mazurkiewicz  tel. (091) 44 20 563,

2)      Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax  (091) 48 93 832

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.06.2009 r.

 pod numerem   85059-2009

Informacje: treść opublikowana dnia: 2009-06-02 o godzinie: 14:59:19 przez użytkownika Paweł Pacała

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: o godzinie: przez użytkownika
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-06-02 o godzinie: 14:59:19 przez użytkownika Paweł Pacała