logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Opracowanie ekspertyz budowlanych budynków, budowli określających stan techniczny i bezpieczeństwo konstrukcji budynku w rejonie administracji ZBiLK w Szczecinie
data publikacji: 2009-11-30, termin otwarcia ofert: 2009-12-09

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Opracowanie ekspertyz budowlanych budynków, budowli określających stan techniczny i bezpieczeństwo konstrukcji budynku w rejonie administracji ZBiLK w Szczecinie”

 

Kod CPV – 71241000-9

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest „opracowanie ekspertyz budowlanych budynków, budowli określających stan techniczny i bezpieczeństwo konstrukcji budynku w rejonie administracji ZBiLK w Szczecinie” wg potrzeb.

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

2.1.   opracowanie ekspertyz budowlanych określających stan techniczny i bezpieczeństwa konstrukcji budowli w rejonie administrowanym przez ZBiLK. Ekspertyza budowlana powinna zawierać:

2.1.1.         przedmiot, cel i zakres ekspertyzy,

2.1.2.         podstawy sporządzenia ekspertyzy,

2.1.3.         opis stanu istniejącego,

2.1.4.         stan techniczny elementów, opis uszkodzeń,

2.1.5.         przyczyny wystąpienia uszkodzeń,

2.1.6.         wnioski i zalecenia,

2.1.7.         zakres niezbędnych prac remontowo-zabezpieczających,

2.1.8.         wyliczenie  kosztów naprawy uszkodzeń  (forma kosztorysu),

2.1.9.         dokumentację fotograficzną i rzuty budynków,

2.1.10.      opinie i mapy,

2.1.11.      określenie terminu ważności ekspertyzy,

2.1.12.      fotografie całych obiektów z wszystkich stron,

2.1.13.      informację czy działka, na której posadowione są budynki jest wydzielona czy nie (wymagana mapka geodezyjna z oznaczeniem nr działki i obrębu), wypis z rejestru gruntów określający właściciela nieruchomości,

2.1.14.      informację czy budynki są zgodne z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego (wymagana informacja Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego),

2.1.15.      informację czy budynki są wpisane do rejestru zabytków – wymagana opinia Miejskiego Konserwatora Zabytków.

 

3.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia:

3.1.     od dnia podpisania umowy do 01.12.2010r.

3.2.     Zamawiający będzie zlecał wykonanie ekspertyz w formie pisemnej ze wskazaniem adresu budynku i daty zlecenia. Termin na wykonanie przekazanych ekspertyz ustala się na 60 dni kalendarzowych, począwszy od daty przekazania zlecenia bez względu na ich ilość.

3.3.     Zamawiający będzie zlecał wykonanie poszczególnych ekspertyz sukcesywnie, maksymalnie 3 jednocześnie.

3.4.     Zamawiający w okresie trwania umowy przewiduje przekazać Wykonawcy maksymalnie 20 adresów w celu wykonania ekspertyz budowlanych.

3.5.     Ostatnie ekspertyzy zostaną zlecone nie później niż  01.10.2010 r.

3.6.     Strony dopuszczają wydłużenie terminu wykonania poszczególnej ekspertyzy, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a zaistniałych po zawarciu umowy. Okoliczność uzasadniająca zmianę terminu wykonania poszczególnej ekspertyzy musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5.       Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

6.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.  spełniają warunek dodatkowy - dysponują lub będą dysponować co najmniej:

1.5.1.         jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

5.       Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w Rozdz. II ust. 1 pkt 1.5.1. ogłoszenia posiada wymagane uprawnienia, tj.:

- kopię decyzji o nadaniu uprawnień rzeczoznawcy budowlanego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       Eugeniusz Gwiazda, tel. 091 48 86 318

2)       Arleta Charabin, tel. 091 48 86 353,  fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 09.12. 2009 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.12.2009r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

VII.   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2009 r., pod numerem 226213-2009.

 

 

Szczecin, dnia 30 listopada 2009 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-11-30 o godzinie: 15:28:13 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-12-21 o godzinie: 21:02:49 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-12-21 o godzinie: 21:02:49 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1679 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika181 kB2009-11-30, 15:31:02
Załączniki
1Załącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44.5 kB2009-11-30, 15:31:26
2Załącznik nr 2 do siwz - Oswiadczenieikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-11-30, 15:31:49
3Załącznik nr 3 do siwz - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika41 kB2009-11-30, 15:32:56
4Załącznik nr 4 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika79.5 kB2009-11-30, 15:32:38
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika86.5 kB2009-12-11, 09:47:54