logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z wymianą okienek piwnicznych, wmurowaniem nowych studzienek przyokiennych oraz robotami towarzyszącymi, w budynku przy ul. Małkowskiego 23 w Szczecinie
data publikacji: 2009-12-01, termin otwarcia ofert: 2009-12-21
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 17.12.2009 r.

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z wymianą okienek piwnicznych, wmurowaniem nowych studzienek przyokiennych oraz robotami towarzyszącymi,

w budynku przy ul. Małkowskiego 23 w Szczecinie”

 

KOD CPV – 45320000-6

  

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z wymianą okienek piwnicznych, wmurowaniem nowych studzienek przyokiennych oraz robotami towarzyszącymi.

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:

2.1.     wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej metodą iniekcji krystalicznej,

2.2.     wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej masą bitumiczną z membraną kubełkową,

2.3.     rozbiórkę ścian studzienek przyokiennych okienek piwnicznych, nawierzchni betonowej i z płyt betonowych,

2.4.     wykonanie murów studzienek przyokiennych przy oknach piwnicznych wraz z otynkowaniem i okratowaniem,

2.5.     wymianę okienek piwnicznych,

2.6.     remont cząstkowy nawierzchni betonowej i z płyt żelbetonowych ażurowych.

3.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót.

6.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.         spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1.               wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie izolacji pionowej masą bitumiczną z membrana kubełkową i izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej.

1.5.2.               dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1  ustawy.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

2.                Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  w/w  dokument  składa  każdy  z  wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty – np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

4.       Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

5.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 4 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

6.       Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w ust. 1 pkt 1.5. ppkt 1.5.2, posiada wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie lub do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.        

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl – od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 900 – 1500  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       w sprawie siwz - Renata Romanowska,

2)       w sprawie przedmiotu zamówienia – Andrzej Gajewski

fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 21 grudnia 2009 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21 grudnia 2009 r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

 

VII.   Wadium.

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 1 085,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt pięć złotych).

2.       Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21 grudnia 2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.       Wadium może być wnoszone:

3.1.    w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

3.2.    poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.12.2009 r., pod numerem 226525-2009.

 

 

Szczecin, 01 grudnia 2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-12-01 o godzinie: 08:34:23 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:48:41 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:48:41 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2230 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika212.5 kB2009-12-01, 08:35:24
Załączniki
1Załącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika47.5 kB2009-12-01, 08:35:50
2Załacznik nr 2 do siwz - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2009-12-01, 08:36:20
3Załącznik nr 3 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika35 kB2009-12-01, 08:36:45
4Załącznik nr 4 do siwz - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika36 kB2009-12-01, 08:37:07
5Załącznik nr 5 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika105 kB2009-12-01, 08:37:40
6Załącznik nr 6 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanychikona rozszerzenia załącznika134.5 kB2009-12-01, 08:38:54
7Załącznik nr 7 do siwz - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika40.4 kB2009-12-01, 08:38:32
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 11.12.2009 r. ikona rozszerzenia załącznika169.5 kB2009-12-11, 14:01:41
2Modyfikacja treści siwz z dnia 17.12.2009 rikona rozszerzenia załącznika64.5 kB2009-12-17, 13:00:11
3Załącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowa - po modyfikacjiikona rozszerzenia załącznika48.5 kB2009-12-17, 13:00:42
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika60.5 kB2010-02-10, 13:37:01