logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części
data publikacji: 2009-12-11, termin otwarcia ofert: 2010-01-05
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 21.12.2009 r.

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 91 48 86 333, fax 91 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części”

 

Kod CPV – 71630000-3

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na pięć części”:

1.1.     CZĘŚĆ I zamówienia – „Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 2”,

1.2.     CZĘŚĆ II zamówienia - „Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 3, 4, 5”,

1.3.     CZĘŚĆ III zamówienia – „Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 6, 7, 8, 9”,

1.4.     CZĘŚĆ IV zamówienia – „Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 10, 13, 14”,

1.5.     CZĘŚĆ V zamówienia – „Wykonywanie kontroli stanu technicznego budynków w Rejonie 15”,

 

zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U.  z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami) oraz art.  5 i 6 rozporządzenia MSWiA z dnia 18.08.2009 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. z  1999 r. Nr 74, poz. 836).

 

3.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.       Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź dwie części zamówienia.

5.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.10.2010 r.

6.       Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

7.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.  spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1.         dysponują lub będą dysponować co najmniej:

a)    1 sobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

b)    1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę,

1.5.2.         wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu rocznych przeglądów technicznych budynków mieszkalnych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w min. ilości 1 szt. (1 budynek wielorodzinny), bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę.

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

5.       Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w Rozdz. II ust. 1 pkt 1.5 ppkt 1.5.1, posiada wymagane uprawnienia, tj.:

5.1.        w przypadku osoby wymienionej w lit. a - kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,      

            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

5.2.        w przypadku osoby wymienionej w lit. b - kopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

6.       Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że  usługi te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       w sprawie siwz - Renata Romanowska,

2)       w sprawie przedmiotu zamówienia – Eugeniusz Gwiazda,

fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 05 stycznia 2010 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05 stycznia 2010 r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

 

VII.   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.12.2009 r., pod numerem 240477 - 2009.

 

 

Szczecin, dnia 11 grudnia 2009 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-12-11 o godzinie: 09:16:24 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:47:36 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:47:36 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2349 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika197 kB2009-12-11, 09:17:27
Załączniki
101. Załącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika55.5 kB2009-12-11, 09:18:56
202. Załącznik nr 2 do siwz - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2009-12-11, 09:19:23
303. Załącznik nr 3 do siwz - Formularze ofertoweikona rozszerzenia załącznika31.5 kB2009-12-11, 09:19:58
404. Załącznik nr 4 do siwz - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika43.5 kB2009-12-11, 09:20:30
505. Załącznik nr 5 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2009-12-11, 09:21:08
606. Załącznik nr 6 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika67.5 kB2009-12-11, 09:21:43
707. Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz nieruchomościikona rozszerzenia załącznika199.5 kB2009-12-11, 09:22:21
808. Załącznik nr 2 do umowy - Wzór protokołu przeglądu rocznego budowlanegoikona rozszerzenia załącznika283 kB2009-12-11, 09:26:07
909. Załącznik nr 3 do umowy - Wzór protokołu przeglądu 5-letniego budowlanegoikona rozszerzenia załącznika437.5 kB2009-12-11, 09:26:35
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 21.12.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika172 kB2009-12-21, 15:51:55
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 27.01.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika74 kB2010-01-27, 14:18:00