logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy Al. Wojska Polskiego 185/1 w Szczecinie
data publikacji: 2009-12-16, termin otwarcia ofert: 2010-01-12

 

O G Ł O S Z E N I E

 

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt   07.30 - 15.30

 

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 

 (t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)   

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust.8 ustawy na:

 

Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy Al. Wojska Polskiego 185/1  w Szczecinie wraz ze zmianą sposobu ogrzewania

 

 

Kod CPV –  45211341-1

 

I. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane  w  lokalu mieszkalnym  w zakresie prac:   

a)        ogólnobudowlanych : wymiana stolarki okiennej i drzwiowej , wymiana posadzek i okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów.

b)        elektrycznych : wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu.

c)        instalacji sanitarnych: zmiana sposobu ogrzewania na gazowe -instalacja gazowa, instalacja c.o. instalacja zimnej wody, cieplej wody użytkowej i instalacja  kanalizacji sanitarnej.

2.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

3.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – nie dłuższy niż 60 dni  

     kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

 

II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.     posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

 

1.3.     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.     spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1.    dysponują minimum kierownikiem  budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.2.    wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę robót ogólnobudowlanych w budynku wielorodzinnym lub wykonanie prac remontowych  w jednym budynku wielorodzinnym ( w tym: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej, c.o. - gazowego, roboty murarskie, tynkarskie, malarskie)  o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.

Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22   ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu  składających ofertę wspólną.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww.  dokument  składa  każdy  z  wykonawców

składających ofertę wspólną.

3.       Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

3.1. Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w pkt. II ppkt.1.5.1. posiada wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, aktualne na dzień  składania ofert  oraz  zaświadczenie o wpisie  w/w osoby na właściwą listę samorządu  zawodowego.

 

4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

5.  Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty  i miejsca wykonania, a także dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV. Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706 cena kpl. – 30  zł. (słownie: trzydzieści złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są :

      1. Waldemar  Dżaman  tel. (091) 48 47 785    fax (091) 48 47 775  

           poniedziałek  godz. 9.00 – 17.00, od wtorku do piątku  w godz. 7.30 – 15.30.

2.  Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348  w godz. 7.30  -  11.30 ( wtorek,  środa, czwartek).

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do dnia 12.01.2010 r. do godziny 10.00  w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pok. nr 9

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu12.01. 2010 r. o godzinie 1015  w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

V .  Wadium

1.       Wadium należy wnieść w wysokości  1 500,00  (słownie: jeden tysiąc pięćset  złotych)

2.       Wadium należy wnieść w terminie do dnia   12.01.2010 r. do godziny 1000.

3.       Wadium może być wnoszone:

1)                  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706,  

      Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2)                  poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

     Dokumenty, o których mowa w pkt 3.ppkt. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

VI.    Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

VII.  Termin związania ofertą :  30 dni.

VIII.  Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP  w dniu 16.12. 2009 r. pod  numerem 245235-2009.

 

 

Szczecin, dnia 15.12.2009 r.

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-12-16 o godzinie: 13:35:01 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:52:03 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:52:03 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2254 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówiniaikona rozszerzenia załącznika192.5 kB2009-12-16, 13:36:15
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika40 kB2009-12-16, 13:36:59
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2009-12-16, 13:37:35
3Załącznik nr 3 - Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówieniaikona rozszerzenia załącznika37 kB2009-12-16, 13:38:07
4Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika35 kB2009-12-16, 13:38:38
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika102 kB2009-12-16, 13:39:13
6Załącznik nr 6 - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i gazu (PBW instalacje c.o.)ikona rozszerzenia załącznika79.2 kB2009-12-16, 13:40:18
7Załącznik nr 6 - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i gazu (rysunek S-1)ikona rozszerzenia załącznika270.9 kB2009-12-16, 13:40:53
8Załącznik nr 6 - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i gazu (rysunek S-2)ikona rozszerzenia załącznika117.7 kB2009-12-16, 13:41:17
9Załącznik nr 6 - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i gazu (rysunek S-3)ikona rozszerzenia załącznika167.2 kB2009-12-16, 13:41:37
10Załącznik nr 6 - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i gazu (rysunek S-4)ikona rozszerzenia załącznika88.5 kB2009-12-16, 13:42:12
11Załącznik nr 7 - Instalacje elektryczne - (rzut instalacji, schemat instalacji, ochrona przeciwporażeniowa) - rzut E1ikona rozszerzenia załącznika23.4 kB2009-12-16, 13:44:10
12Załącznik nr 7 - Instalacje elektryczne - (rzut instalacji, schemat instalacji, ochrona przeciwporażeniowa) - schemat E2ikona rozszerzenia załącznika34.1 kB2009-12-16, 13:44:34
13Załącznik nr 7 - Instalacje elektryczne - (rzut instalacji, schemat instalacji, ochrona przeciwporażeniowa) - p.poż. E3ikona rozszerzenia załącznika30.9 kB2009-12-16, 13:45:01
14Załącznik nr 8 - Przedmiar robót - branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika54.3 kB2009-12-16, 13:45:32
15Załącznik nr 9 - Przedmiar robót - branża sanitarnaikona rozszerzenia załącznika54.5 kB2009-12-16, 13:46:02
16Załącznik nr 10 - Przedmiar robót - branża elektrycznaikona rozszerzenia załącznika45.1 kB2009-12-16, 13:46:39
17Załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika130.2 kB2009-12-16, 13:47:20
18Załącznik nr 12 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - branża sanitarnaikona rozszerzenia załącznika133.4 kB2009-12-16, 13:48:01
19Załącznik nr 13 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - branża elektrycznaikona rozszerzenia załącznika92.6 kB2009-12-16, 13:48:33
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika174 kB2010-01-29, 12:43:19