logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Opracowanie projektów budowlanych rozbiórek budynków mieszkalnych wraz z pomieszczeniami gospodarczymi i budynkami użytkowymi przy ul. Bogusława 24, ul. Dąbrówki 33, ul. Gdańska 48, ul. Jagiellońska 39, ul. Jana Kazimierza 4, ul. Kościelna 29, ul. Kościelna 31, ul. Kościelna 33, ul. Koszalińska 4, ul. Koszalińska 7, ul. Liściasta 10, ul. Kolumba 71, ul. Łowiecka 2, ul. Łowiecka 4, ul. Łowiecka 15, ul. Stołczyńska 121a, ul. Szczawiowa 8 oraz uzyskanie pozwoleń na rozbiórkę
data publikacji: 2009-12-17, termin otwarcia ofert: 2010-01-06

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Opracowanie projektów budowlanych rozbiórek budynków mieszkalnych wraz
z pomieszczeniami gospodarczymi i budynkami użytkowymi przy ul. Bogusława 24, ul. Dąbrówki 33, ul. Gdańska 48, ul. Jagiellońska 39, ul. Jana Kazimierza 4, ul. Kościelna 29,  ul. Kościelna 31,  ul. Kościelna 33, ul. Koszalińska 4, ul. Koszalińska 7, ul. Liściasta 10, ul. Kolumba 71, ul. Łowiecka 2, ul. Łowiecka 4, ul. Łowiecka 15, ul. Stołczyńska 121a,
ul. Szczawiowa 8 oraz uzyskanie pozwoleń na rozbiórkę”

 

Kod CPV – 71242000-6

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych rozbiórek budynków mieszkalnych wraz z pomieszczeniami gospodarczymi i budynkami użytkowymi przy ul. Bogusława 24, ul. Dąbrówki 33, ul. Gdańska 48, ul. Jagiellońska 39, ul. Jana Kazimierza 4, ul. Kościelna 29,  ul. Kościelna 31,  ul. Kościelna 33, ul. Koszalińska 4, ul. Koszalińska 7, ul. Liściasta 10, ul. Kolumba 71, ul. Łowiecka 2, ul. Łowiecka 4, ul. Łowiecka 15, ul. Stołczyńska 121a, ul. Szczawiowa 8 oraz uzyskanie pozwoleń na rozbiórkę na poszczególne adresy indywidualnie.

 

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: (na poszczególne adresy indywidualnie, z wyłączeniem ul. Gdańskiej 48):

2.1.     wykonanie inwentaryzacji budowlanej na potrzeby projektów,

2.2.     opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, dodatkowo przy projekcie rozbiórki budynku przy ul. Jana Kazimierza 4 - projekt wzmocnienia konstrukcji budynku sąsiedniego - ul. Jana Kazimierza 5.

2.3.     opracowanie kosztorysu inwestorskiego,

2.4.     opracowanie przedmiaru robót,

2.5.     opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót rozbiórkowych,

2.6.     uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,

2.7.     uzyskanie pozwoleń na rozbiórkę.

 

3.       Zakres opracowania prac przy ul. Gdańskiej 48 obejmuje:

3.1.     kosztorys inwestorski,

3.2.     przedmiary robót,

3.3.     specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia:

4.1.     Termin obowiązywania umowy:  - od dnia podpisania do dnia 31.08.2010r. 

4.2.     Termin na przekazanie pierwszego opracowania projektu budowlanego na rozbiórkę wraz z pozwoleniem na rozbiórkę przy ul. Bogusława 24 ustala się na 110 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

4.3.     Wykonawca będzie dostarczać sukcesywnie Zamawiającemu opracowania projektów rozbiórek, wg wykazu adresowego:

- ul. Dąbrówki 33, ul. Gdańska 48, ul. Jagiellońska 39, ul. Jana Kazimierza 4, ul. Kościelna 29,  ul. Kościelna 31,  ul. Kościelna 33, w terminie do 30 maja 2010r. oraz kopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na rozbiórkę.- ul. Koszalińska 4, ul. Koszalińska 7, ul. Liściasta 10, ul. Kolumba 71, ul. Łowiecka 2, ul. Łowiecka 4, ul. Łowiecka 15, ul. Stołczyńska 121a, ul. Szczawiowa 8,  w terminie do 31 lipca 2010r. oraz kopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na rozbiórkę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności wykonania projektów rozbiórek.

4.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pozwolenia na rozbiórkę w terminie 10 dni od daty wydania pozwolenia na rozbiórkę, nie później niż do dnia 31.08.2010r.

4.5. Strony dopuszczają wydłużenie terminu wykonania poszczególnych opracowania projektu budowlanego na rozbiórkę, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a zaistniałych po zawarciu umowy. Okoliczność uzasadniająca zmianę terminu wykonania poszczególnego opracowania projektu budowlanego na rozbiórkę musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.

5.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6.       Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

7.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

8.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.  spełniają warunek dodatkowy:

1.5.1.         dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.2.         dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.3.         wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę opracowanie projektu budowlanego rozbiórki budynku o wartości nie mniejszej niż  15 000,00 zł brutto.

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 1.5.1. i 1.5.2., posiadają wymagane uprawnienia, tj.:

5.1.   kopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

5.2.   kopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

6.       Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4  do niniejszej siwz oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       Eugeniusz Gwiazda, tel. 091 48 86 318

2)       Arleta Charabin, tel. 091 48 86 353,  fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 06.01.2010 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.01.2010r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %.

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

VII.   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 grudnia 2009 r., pod numerem 246787-2009.

 

 

 

Szczecin, dnia 17 grudnia 2009 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-12-17 o godzinie: 14:17:13 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:51:01 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:51:01 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3188 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika206.5 kB2009-12-17, 14:18:19
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2009-12-17, 14:19:45
2Załącznik nr 1a - Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2009-12-17, 14:20:30
3Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika34 kB2009-12-17, 14:20:57
4Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika41 kB2009-12-17, 14:21:48
5Załącznik nr 4 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika34 kB2009-12-17, 14:22:09
6Załącznik nr 5 - Umowaikona rozszerzenia załącznika89.5 kB2009-12-17, 14:22:31
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika86 kB2010-01-19, 11:28:06