logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i pomieszczeń gospodarczych położonych przy ulicy Fryderyka Chopina 1, 23, 27, 41, 45, 47 w Szczecinie
data publikacji: 2010-01-27, termin otwarcia ofert: 2010-02-22
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 29.01.2010 r.

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i pomieszczeń gospodarczych  położonych przy ulicy Fryderyka Chopina 1, 23, 27, 41, 45, 47 w Szczecinie ”

 

Kod PCV - 45110000-1

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych i pomieszczeń gospodarczych  położonych przy ulicy Fryderyka Chopina 1, 23, 27, 41, 45, 47 w Szczecinie na działkach nr ewid. 16/5, 86/2, 86/3 z obr. Pogodno 41.

 

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych i pomieszczeń gospodarczych położonych przy ulicy Fryderyka Chopina 1, 23, 27, 41, 45, 47 w Szczecinie (szczegółowy opis budynków zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w siwz).

Charakterystyka budynków przeznaczonych do rozbiórki:

Budynek przy ulicy Chopina 1:

budynek mieszkalny wolnostojący, parterowy z użytkowym poddaszem, podpiwniczony, nieużytkowany i zabezpieczony oraz garaż blaszany ustawiony na gruncie, który również należy uwzględnić do rozbiórki.

Budynek przy ulicy Chopina 23:

budynek  wolnostojący, parterowy, nieużytkowany i zabezpieczony oraz budynek gospodarczy o wym. 6x6m,  który również należy uwzględnić do rozbiórki – budynek pokazano na dokumentacji zdjęciowej

Budynek przy ulicy Chopina 27:

budynek mieszkalny wolnostojący, budynek z 4 kondygnacjami naziemnymi, podpiwniczony, nieużytkowany i zabezpieczony. Na nieruchomości znajduje się 7 budynków gospodarczych, małych z cegły ustawionych na gruncie, które również należy uwzględnić do rozbiórki. Przykładowy obiekt w dokumentacji zdjęciowej.

Budynek przy ulicy Chopina 41:

budynek mieszkalny wolnostojący, parterowy z użytkowym poddaszem, podpiwniczony, nieużytkowany i zabezpieczony. Na działce znajdują się drzewa owocowe.

Budynek przy ulicy Chopina 45:

budynek mieszkalny wolnostojący, budynek po pożarze, parterowy z częścią poddasza, podpiwniczony, dach- brak, nieużytkowany, stanowi zagrożenie.

Budynek przy ulicy Chopina 47:

budynek mieszkalny wolnostojący, budynek po pożarze, parterowy  z  poddaszem, podpiwniczony, obecnie brak dachu, nieużytkowany i zabezpieczony. Na nieruchomości znajdują się 3 budynki gospodarcze –zdewastowane,  które również należy uwzględnić do rozbiórki.

 

3.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż  95 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy. 

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5.       Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

6.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7.       Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.

8.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę rozbiórki obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż  50 000,00 zł brutto,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)       Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczeni, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)       Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)       Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)       Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       Eugeniusz Gwiazda, tel. 091 48 86 318

2)       Arleta Charabin, tel. 091 48 86 353,  fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 22.02.2010 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.02.2010r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 7.193,00 zł  (słownie: siedem tysięcy  sto dziewięćdziesiąt trzy złote 00/100).

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.02.2010 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.       Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

     Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy   ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

3.       Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

 

VI. Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %.

 

VII. Termin związania ofertą - 30 dni.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2010 r., pod numerem 17789 – 2010.

 

Szczecin, dnia 27 stycznia 2010 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-01-27 o godzinie: 13:14:29 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:35:42 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:35:42 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2583 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Watunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika228 kB2010-01-27, 13:15:39
Załączniki
1Załącznik nr 01 - Ofertaikona rozszerzenia załącznika37 kB2010-01-27, 13:17:10
2Załącznik nr 02 - Oświadczenie - wykluczenieikona rozszerzenia załącznika31 kB2010-01-27, 13:17:45
3Załącznik nr 03 - Oświadczenie - warunkiikona rozszerzenia załącznika31.5 kB2010-01-27, 13:18:07
4Załącznik nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-01-27, 13:18:28
5Załącznik nr 05 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika30 kB2010-01-27, 13:18:45
6Załącznik nr 06 - Oświadczenie - uprawnieniaikona rozszerzenia załącznika31 kB2010-01-27, 13:19:16
7Załącznik nr 07 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika104 kB2010-01-27, 13:23:29
8Załącznik nr 08 - Projekt - Opisikona rozszerzenia załącznika147 kB2010-01-27, 14:01:22
9Załącznik nr 08a - Rysunkiikona rozszerzenia załącznika2380.2 kB2010-01-27, 13:24:39
10Załącznik nr 08b - Zestawienie - spisikona rozszerzenia załącznika64.5 kB2010-01-27, 13:25:05
11Załącznik nr 09 - Projekt - Lokalizacja inwestycjiikona rozszerzenia załącznika1218.2 kB2010-01-27, 13:25:50
12Załącznik nr 10 - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika136.6 kB2010-01-27, 14:00:48
13Załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna - szczegółowaikona rozszerzenia załącznika63 kB2010-01-27, 13:26:54
14Załącznik nr 12 - Specyfikacja techniczna - ogólnaikona rozszerzenia załącznika81 kB2010-01-27, 13:27:39
15Załącznik nr 13 - Dokumentacja zdjęciowaikona rozszerzenia załącznika2892.5 kB2010-01-27, 13:28:22
16Załącznik nr 14 - Informacje BIOZikona rozszerzenia załącznika65.5 kB2010-01-27, 13:58:26
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Modyfikacja treści siwz z dnia 29.01.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika66 kB2010-01-29, 11:53:56
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 15 marca 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika94.5 kB2010-03-15, 13:48:08