logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych, w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na pięć części
data publikacji: 2010-01-28, termin otwarcia ofert: 2010-02-09

„Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych, w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie,

w podziale na pięć części”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.01.2010 r., pod numerem 18849-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych, w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na pięć części.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w podziale na pięć części:

1.1. CZEŚĆ I zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 2;

1.2. CZEŚĆ II zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 3, 4, 5;

1.3. CZEŚĆ III zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 6, 7, 9, 10;

1.4. CZEŚĆ IV zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 8, 15, Skarb Państwa;

1.5. CZEŚĆ V zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 13, 14; zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

 

2. Przedmiot zamówienia obejmuje okresową kontrolę instalacji gazowej, polegającą na wykonaniu przeglądu instalacji i urządzeń gazowych, a w szczególności:

2.1. próbę szczelności instalacji gazowej, tj. kontrolę szczelności przewodów gazowych w lokalach, klatkach schodowych i piwnicach obejmującą sprawdzenie:

2.1.1. kurków głównych, skrzynek gazowych i zaworów odcinających,

2.1.2. części instalacji na poziomie piwnic,

2.1.3. pionów gazowych,

2.1.4. części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych,

2.1.5. urządzeń gazowych,

2.1.6. stanu technicznego przewodów spalinowych i ich podłączeń z urządzeniami gazowymi i kanałem spalinowym (szczelność połączenia przewodu ze ścianą),

2.1.7. prawidłowości usytuowania urządzeń gazowych i dokonywanie wpisu do protokołu o zauważonych nieprawidłowościach,

2.1.8. stanu technicznego powłoki malarskiej, prawidłowości prowadzenia i mocowania rurociągów gazowych wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane, 2.1.9. prawidłowości wentylowania pomieszczeń z urządzeniami gazowymi,

2.2. sporządzenie stosownych protokołów odrębnych dla każdego mieszkania, lokalu użytkowego oraz dla każdej klatki schodowej (zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do umowy),

2.3. dokonanie rekontroli po stwierdzeniu usterek których usunięcie leży po stronie Zamawiającego, łącznie z dokonaniem wpisu o rekontroli w protokole przeglądu..

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 29.10.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonują) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna realizację pracy polegającej na wykonywaniu przeglądów gazowych lokali, w ilości min. 500 szt. rocznie, dla jednej części zamówienia. W przypadku składnia oferty na dwie części zamówienia, ilość wykonanych przeglądów instalacji gazowej w ramach pracy podobnej musi być podwojona i wynieść min. 1000 szt. rocznie.

3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

3.1. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru, dla jednej części zamówienia. W przypadku składania oferty na dwie Części zamówienia, należy dysponować min. dwiema osobami.

3.2. dysponują lub będą dysponować wymaganym sprzętem niezbędnym do kontroli szczelności instalacji gazowej, posiadającym aktualne zaświadczenie o kalibracji (w przypadku urządzenia badającego stężenie gazu) lub posiadającym aktualne świadectwo sprawności technicznej (w przypadku urządzenia wykrywającego obecność gazu bez pomiaru jego stężenia).

4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz.

3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować

4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w w/w wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w ust. 1 pkt 3 ppkt 3.1, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

5) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz urządzeń technicznych.

 

 

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o braku postaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 9 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na na kwotę 20,00 zł, dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 10:00,

miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

              ul. Mariacka 25, pokój nr 9, 

              70-546 Szczecin.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 3, 4, 5.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 6, 7, 9, 10.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 8, 15, Skarb Państwa.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5

NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie 13, 14.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Szczecin, dnia 28 stycznia 2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-01-28 o godzinie: 09:40:50 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:35:56 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:35:56 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2968 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika213 kB2010-01-28, 09:42:02
Załączniki
101. Załącznik nr 1 do SIWZ - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika50 kB2010-01-28, 09:43:47
202. Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2010-01-28, 09:43:26
303. Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu warunkiikona rozszerzenia załącznika36 kB2010-01-28, 09:45:01
404. Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-01-28, 09:45:37
505. Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika30.5 kB2010-01-28, 09:46:33
606. Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2010-01-28, 09:47:44
707. Załącznik nr 7 - Wykaz urządzeńikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2010-01-28, 09:48:21
808. Załącznik nr 8 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika77.5 kB2010-01-28, 09:48:58
909. Załącznik nr 1 do Umowy - Wykaz budynkówikona rozszerzenia załącznika202.5 kB2010-01-28, 09:49:42
1010. Załącznik nr 2 do Umowy - Protokół z przeglądu lokaluikona rozszerzenia załącznika227.5 kB2010-01-28, 09:50:16
1111. Załącznik nr 3 do Umowy - Protokół z przeglądu budynkuikona rozszerzenia załącznika204.5 kB2010-01-28, 09:50:39
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 15 marca 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika72 kB2010-03-15, 13:44:58