logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki obiektów byłej kotłowni w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie
data publikacji: 2010-02-25, termin otwarcia ofert: 2010-03-16

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie rozbiórki  obiektów byłej kotłowni w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki obiektów byłej kotłowni zlokalizowanej

pod powierzchnią podwórza w kwartale ulic Długosza, Niemcewicza, Naruszewicza w Szczecinie  (Działka nr 20/6 z obrębu

3026,  własność Gmina Miasto Szczecin).

 

1. Charakterystyka obiektów do rozbiórki

Powierzchnia użytkowa wszystkich obiektów : 1 986,0 m2

Kubatura pomieszczeń : 6 305,2 m3

      1) Kotłownia – powierzchnia użytkowa : 435,3 m2;  kubatura pomieszczenia:  2004,5 m3

Konstrukcja kotłowni monolityczna, żelbetowa ze ścianami zewnętrznymi murowanymi z cegły pełnej, strop – płyta żebrowa z podłużnymi wieloprzęsłowymi podciągami i świetlikami ( 8 szt)  z szklanych pustaków. Słupy żelbetowe.

W pomieszczeniu murowany trzon komina.

      2)  Skład opalu – powierzchnia użytkowa : 1329,1 m2;  kubatura pomieszczenia : 3589,0 m3

Konstrukcja  składu opalu pół szkieletowa, monolityczna, żelbetowa.

       3) Pomieszczenie SEC – wejście z kotłowni: powierzchnia użytkowa 70,4 m2;  kubatura pomieszczenia 198,5 m3

Strop żelbetowy płytowy, ściany murowane z cegły pełnej.

       4) Pomieszczenie SEC – wejście z podwórza: powierzchnia użytkowa 142,2 m2;  kubatura pomieszczenia 513,2 m3

strop żelbetowy płytowy, ściany murowane z cegły pełnej.

2.  Zakres robót rozbiórkowych:

     1) Wykonanie robót  budowlanych przygotowawczych ( przed przystąpieniem do rozbiórki  obiektów)

        a) zamurowanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniu kotłowni

        b) wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian budynków mieszkalnych od strony pomieszczeń byłej kotłowni

      2) wykonanie remontu instalacji kanalizacji deszczowej

     a)  wymiana żeliwnych rur na rury PVC o połączeniu kielichowym z uszczelką gumową należy (zachować średnicę, trasę i  spadki jak rur żeliwnych)

      b) wykonanie wpustów podwórzowych z koszem

      c)  utwardzenie terenu w obrębie kratek ściekowych  ( kostka betonowa)

       3) wykonanie odwodnienia posadzek ( otwory do odprowadzenia  wody opadowej w  podłoże)  w pomieszczeniach przeznaczonych do zasypania,

       4) wykonanie rozbiórki zadaszenia nad wejściem do kotłowni.

       5) wykonanie rozbiórki obiektów kotłowni, składu opalu i pomieszczeń SEC

       6) zasypanie pomieszczeń, zniwelowanie terenu , utwardzenie przy wpustach podwórzowych oraz ułożenie warstwy humusu i wysianie trawnika

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     45110000-1    roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych                    

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia - 220 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.1.              Wadium należy wnieść w wysokości 20 000,00 zł  (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia  16.03.2010 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

 1.2.     Wadium może być wnoszone:

            1. 2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

 1.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,     

 przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 5 %  ceny

            całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę rozbiórki obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1)        Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do  siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)       Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczeni, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do  siwz oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)       Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)       Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do  siwz.

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

          1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24  st. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 50  . (słownie: pięćdziesiąt  złotych).

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  16.03. 2010 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)       Anna Streicher , tel. (091) 42 13 308

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax  (091) 48 86 346

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.02.2010 r. pod numerem 39771-2010

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-02-25 o godzinie: 09:55:33 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:03:55 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:03:55 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2950 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika164 kB2010-02-25, 09:56:48
Załączniki
101. Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika39 kB2010-02-25, 10:07:14
202. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-02-25, 10:07:55
303. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-02-25, 10:08:54
404. Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-02-25, 10:09:28
505. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-02-25, 10:10:03
606. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-02-25, 10:10:54
707. Załącznik nr 7 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika97 kB2010-02-25, 10:12:16
810. Załącznik nr 9 - Przedmiar robót – branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika134 kB2010-02-25, 10:13:48
911. Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-rozbiórkowychikona rozszerzenia załącznika241 kB2010-02-25, 10:14:23
1008. Załącznik nr 8 - Projekt rozbiórki obiektów byłej kotłowni (rysunki)ikona rozszerzenia załącznika1602.8 kB2010-02-25, 10:13:02
1109. Załącznik nr 8 - Projekt rozbiórki obiektów byłej kotłowni (ops)ikona rozszerzenia załącznika32100 kB2010-02-25, 10:40:40
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika183.5 kB2010-04-09, 08:54:43