logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części
data publikacji: 2010-03-04, termin otwarcia ofert: 2010-03-16

„Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK,  w podziale na dwie części”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.03.2010 r., pod numerem 48171-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części:

1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 2, 3, 13, 14,

1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15,

zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

2.1. kontrolę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych,

2.2. kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia w.c. poza lokalem),

2.3. kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej,

2.4. kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy.

3. Przeprowadzenie w/w kontroli ma na celu sprawdzenie czy w trakcie eksploatacji stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania, oraz czy ich dalsze użytkowanie zapewnia ochronę interesów użytkowników innych lokali korzystających z tej instalacji oraz osób trzecich. Kontrola winna obejmować co najmniej:

3.1. oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwporażeniowej,

3.2. pomiary rezystancji izolacji,

3.3. badania ciągłości przewodów ochronnych,

3.4. badania przed dotykiem pośrednim,

3.5. próby działania urządzeń różnicowoprądowych.

4. Przeglądy powinny obejmować w szczególności:

4.1. przegląd instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych, w tym:

4.1.1. przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych

4.1.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo-prądowych i wył. różnicowoprądowych,

4.1.3. sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,

4.1.4. sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników,

4.1.5. ciągłości przewodów ochronnych , w tym połączeń wyrównawczych,

4.1.6. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:

4.1.6.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 4.1.6.2. skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,

4.1.6.3. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

4.1.7. sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika różnicowo-prądowego.

4.2. przegląd instalacji na klatkach schodowych, strychach, w piwnicach oraz w.c. poza lokalem (instalacje oświetl. administracyjnego), tym:

4.2.1. przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,

4.2.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych w tabl. administr.,

4.2.3. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:

4.2.3.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 4.2.3.2. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

4.3. przegląd instalacji wewnętrznej linii zasilania (wlz) w klatce schodowej, w tym:

4.3.1. sprawdzenie stanu technicznego zabezp. budynku (przegląd, ocena sprawności techn. od strony mechanicznej),

4.3.2. przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,

4.3.3. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych,

4.3.4. sprawdzenie tablic licznikowych i liczników,

4.3.5. sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,

4.3.6. wykonanie badań i sporządzenie protokołów:

4.3.6.1. skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, 4.3.6.2. rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,

4.3.6.3. sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,

4.3.6.4. sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku (wg potrzeb, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, stanowiącym wykaz budynków) - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń (m. in. dla potrzeb ENEA Operator Sp. z o.o. w Szczecinie).

4.4. przegląd w zakresie instalacji piorunochronnej obiektu, w tym:

4.4.1. oględziny instalacji części naziemnej,

4.4.2. sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,

4.4.3. pomiar rezystancji uziemienia,

4.4.4. sprawdzenie stanu uziomów i sporządzenie protokołu oporności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonują) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu pięcioletnich przeglądów elektrycznych budynków mieszkalnych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w min. ilości 1 szt. (1 budynek wielorodzinny).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować minimum dwiema osobami, w tym:

1)       jedną osoba posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych

oraz

2)       jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu E (eksploatacji) lub D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wymagane przy prowadzeniu prac kontrolno-pomiarowych, objętych przedmiotem zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)       ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)       formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem na załączniku nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

3)       odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy. Dopuszczalne są zmiany w następujących okolicznościach:

1)       wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy;

2)       zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł.

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 16.03.2010 godzina 12:00,

miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9

Termin otwarcia ofert: 16.03.2010 godzina 12:15

miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 14

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1

NAZWA: Rejon 2, 3, 13, 14.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 2, 3, 13, 14 zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2

NAZWA: Rejon 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

 

 

 

Szczecin, dnia 04 marca 2010 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-03-04 o godzinie: 10:44:45 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 20:59:56 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 20:59:56 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2356 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika160 kB2010-03-04, 10:45:54
Załączniki
1Załącznik do SIWZ - nr 1: Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44.5 kB2010-03-04, 10:52:42
2Załącznik do SIWZ - nr 2: Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika28.5 kB2010-03-04, 10:51:56
3Załącznik do SIWZ - nr 3: Oświadczenie - wykluczenieikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-03-04, 10:56:11
4Załącznik do SIWZ - nr 4: Oświadczenie - warunkiikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-03-04, 10:59:17
5Załącznik do SIWZ - nr 5: Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-03-04, 10:59:54
6Załącznik do SIWZ - nr 6: Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika30.5 kB2010-03-04, 11:00:24
7Załącznik do SIWZ - nr 7: Oświadczenie - uprawnieniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-03-04, 11:01:06
8Załącznik do SIWZ - nr 8: Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika79.5 kB2010-03-04, 11:01:48
9Załącznik do SIWZ - nr 9: Oświadczenie - wykluczenie, osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-03-04, 11:02:33
10Załącznik do Umowy - nr 1: R-02ikona rozszerzenia załącznika25 kB2010-03-04, 11:11:56
11Załącznik do Umowy - nr 1: R-03ikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2010-03-04, 11:16:31
12Załącznik do Umowy - nr 1: R-04ikona rozszerzenia załącznika25.5 kB2010-03-04, 11:18:13
13Załącznik do Umowy - nr 1: R-05ikona rozszerzenia załącznika26 kB2010-03-04, 11:18:52
14Załącznik do Umowy - nr 1: R-06ikona rozszerzenia załącznika24 kB2010-03-04, 11:19:34
15Załącznik do Umowy - nr 1: R-07ikona rozszerzenia załącznika26 kB2010-03-04, 11:20:28
16Załącznik do Umowy - nr 1: R-08ikona rozszerzenia załącznika31.5 kB2010-03-04, 11:20:59
17Załącznik do Umowy - nr 1: R-09ikona rozszerzenia załącznika28 kB2010-03-04, 11:22:21
18Załącznik do Umowy - nr 1: R-10ikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-03-04, 11:09:14
19Załącznik do Umowy - nr 1: R-13ikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-03-04, 11:09:33
20Załącznik do Umowy - nr 1: R-14ikona rozszerzenia załącznika91.5 kB2010-03-04, 11:11:06
21Załącznik do Umowy - nr 1: R-15ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2010-03-04, 11:11:26
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 29 marca 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika70 kB2010-03-29, 13:50:18