logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Stołczyńskiej 110 i 112 w Szczecinie, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na działce nr 1/6 obręb 3052
data publikacji: 2010-03-05, termin otwarcia ofert: 2010-03-15
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 10.03.2010 r.

„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont
i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Stołczyńskiej 110
i 112 w Szczecinie, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
na działce nr 1/6 obręb 3052”

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.03.2010 r., pod numerem 49687-2010.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Stołczyńskiej 110 i 112 w Szczecinie, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na działce nr 1/6 obręb 3052.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Stołczyńskiej 110 i 112 w Szczecinie, wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na działce nr 1/6 obręb 3052 dla każdego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi przyłączami do sieci, a także pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych.

Opracowując dokumentację Wykonawca powinien uwzględnić przystosowanie budynku do warunków zezwalających na stały pobyt ludzi.  Podstawowe wytyczne do projektu: należy wyburzyć II kondygnację w dwóch budynkach, zaprojektować ściany działowe trwałe bez płyt kartonowo-gipsowych, partery budynków przebudować na lokale mieszkalne trzy i dwu pokojowe z kuchnią i łazienką. Powierzchnię zabudowy wykorzystać maksymalnie pod cele mieszkaniowe. Funkcjonalność pomieszczeń, wyposażenie, standard wykończenia, zagospodarowanie terenu oraz kolorystykę elewacji z dociepleniem należy ustalić z Zamawiającym w trakcie projektowania..

2. Przedmiot zamówienia winien być opracowany zgodnie z następującymi przepisami:

1)       ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm),

2)       Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.04.130.1389),

3)       Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.04.202.2072 ze  zm.),

4)       Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133),

5)       Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.02.75.690, ze  zm.),

6)       ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r.   Nr 223 poz.1655 ze zm.),innymi przepisami techniczno – budowlanymi określonymi w drodze rozporządzeń przez właściwych Ministrów, Polskimi Normami i zasadami wiedzy techniczne

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.21.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

260 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę projektu budowlanego budynku mieszkalnego o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować:

1)       jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego; 

2)       jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego;

3)       jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego;

4)       jedną osobę  posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)       ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;

2)       odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy. Dopuszczalne są zmiany w następujących okolicznościach:

1)       termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w przypadku wydłużenia się procedur administracyjnych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Okoliczność uzasadniająca zmianę terminu musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł.

 

IV.4.4)  Termin składania ofert: 15.03.2010r. godz. 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9.

   Termin otwarcia ofert: 15.03.2010r. godz. 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Szczecin, dnia  05 marca 2010r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-03-05 o godzinie: 13:15:09 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:04:27 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:04:27 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2092 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika181 kB2010-03-05, 13:23:06
Załączniki
1Załącznik do SIWZ - nr 01: oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika47 kB2010-03-05, 13:24:10
2Załącznik do SIWZ - nr 02: oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika37 kB2010-03-05, 13:24:44
3Załącznik do SIWZ - nr 03: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-03-05, 13:25:24
4Załącznik do SIWZ - nr 04: wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-03-05, 13:25:52
5Załącznik do SIWZ - nr 05: wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika31.5 kB2010-03-05, 13:26:15
6Załącznik do SIWZ - nr 06: oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika31 kB2010-03-05, 13:26:47
7Załącznik do SIWZ - nr 07: wzór umowyikona rozszerzenia załącznika125.5 kB2010-03-05, 13:27:25
8Załącznik do SIWZ - nr 08: wytyczne dokumentacji projektowejikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2010-03-05, 13:27:59
9Załącznik do SIWZ - nr 09: lokalizacja budynkówikona rozszerzenia załącznika318.9 kB2010-03-05, 13:28:31
10Załącznik do SIWZ - nr 10: oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2ikona rozszerzenia załącznika25 kB2010-03-05, 13:29:14
11Załącznik do Umowy - nr 01: oświadczenie o kompletności i zgodnościikona rozszerzenia załącznika26 kB2010-03-05, 13:29:54
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 10.03.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika170 kB2010-03-10, 12:29:47
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dn. 29 marca 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika89 kB2010-03-29, 14:52:12