logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych w lokalach mieszkalnych przy ul. Kościelnej i ul. Dąbrówki oraz montaż systemowych wkładów kominowych przy ul. Dąbrówki.
data publikacji: 2010-03-05, termin otwarcia ofert: 2010-03-23
Uwaga!
Modyfikacja siwz i ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 19.03.2010 r. Pytania i odpowiedzi z dnia 23 marca 2010 r.

Wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych w lokalach mieszkalnych przy  
ul. Kościelnej i ul. Dąbrówki oraz montaż systemowych wkładów kominowych
przy ul. Dąbrówki.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.03.2010r, pod numerem  49933 - 2010

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana kotłów gazowych dwufunkcyjnych w lokalach mieszkalnych przy ul. Kościelnej i  ul. Dąbrówki w Szczecinie oraz montaż systemowych wkładów kominowych przy ul. Dąbrówki w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana kotłów gazowych wiszących dwufunkcyjnych  w lokalach mieszkalnych oraz dostawa i montaż systemowych wkładów kominowych:

1)       dostawa i wymiana kotłów gazowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Kościelnej 27/7, 25/4, 27A/7, 27A/8, 27A/3, 25A/7, 25A/1, 25A/3, 27/8, 25/3, 25/1, 25A/4. ul. Dąbrówki 1B/6, 1G/5, 1F/2, 1F/3, 1F/4, 1E/3, 1E/4, 1D/4, 1D/6, 1D/7, 1B/4, 1A/7, 24A/4, 24B/3, 24A/5, 22A/8, 1A/5, 1B/3, 1B/1, 1C/1, 1B/8, 1B/7, 1B/5, 1D/3, 1E/2, 1C/8, 1C/7, 1C/6, 1C/5, 1E/1, 1D/2, 1C/4, 1E/7, 1E/6, 1E/5, 1F/1, 1G/3, 1G/2, 1G/1, 1F/5, 1F/6, 1D/1, 1G/8, 1E/8, 1F/7, 1G/6, 1G/4, 1C/3, 1A/8, ul. Dąbrówki 24/2, 24B/4, 24B/1, 24B/2 - 65 szt.

Wykonawca dostarczy i zamontuje w w/w lokalach mieszkalnych kocioł gazowy dwufunkcyjny o mocy nie mniejszej niż 21 - 23 kW.

2)       zakres robót towarzyszących:

a)       demontaż istniejących kotłów gazowych z ewentualną wymianą odcinków podejść instalacyjnych pod kotły,

b)       wykonanie instalacji przyłączeniowej nowych kotłów c.o. zw, cwu i gazu z zastosowaniem armatury odcinającej,

c)        płukanie instalacji c.o., cwu, zw,

d)       wykonanie prób szczelności instalacji (c.o., woda, gaz),

e)       podłączenie kotła gazowego z kanałem spalinowym z materiałów odpornych na destrukcyjne działanie spalin,

f)        zamontowanie i uruchomienie instalacji sterowniczej (czujnik pokojowy- termostat sterujący pracą kotła, przewód sterowniczy istniejący),

g)       wykonanie rozruchu technologicznego kotłów przez pracowników obsługi serwisowej z udziałem najemców wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń (potwierdzone protokołem ze szkolenia),

h)       wykonanie protokołów z prawidłowości podłączeń do kanałów spalinowych (opinia kominiarska),

i)         wykonywanie nieodpłatnych przeglądów serwisowych w trakcie trwania gwarancji.

3)       dostawa i montaż systemowych wkładów kominowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Dąbrówki 22, 22A, 24, 24A, 24B, (lokale 1-8) - 40 szt.

4)       zakres robót towarzyszących:

a)       montaż parasola,

b)       montaż płyty dachowej,

c)        montaż wkładu kominowego,

d)       montaż trójnika przyłączeniowego,

e)       montaż wyczystki i odkraplacza,

f)        wykonanie pozostałych niezbędnych czynności pomocniczych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 1.692,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote) w terminie do dnia 23 marca 2010 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.       Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna montaż kotłów gazowych oraz wkładów kominowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto.

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować minimum: jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji wod-kan oraz gazowych.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)              oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)              aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)       kosztorysy ofertowe zawierające pełen zakres robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujęty w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz siwz.

w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)       ofertę cenową zgodnie z godnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,

w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

3)       formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem na załączniku nr 2 do siwz

w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

4)       odpowiednie pełnomocnictwo, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdani 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz.)

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy. Dopuszczalne są zmiany w następujących okolicznościach:

1)       wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,

2)       zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł.

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 23.03.2010 godzina 10:00,

miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 9.

Termin otwarcia ofert: 23.03.2010 godzina 10:15,

miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Szczecin, dnia 05 marca 2010

  

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-03-05 o godzinie: 14:23:06 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:00:16 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:00:16 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2315 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 19.03.2010
 .doc
27 Kb
2010-03-19, 12:28:17
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika183 kB2010-03-09, 15:44:46
Załączniki
101 załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika42 kB2010-03-05, 14:24:44
202 załącznik nr 2 do siwz - formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika28 kB2010-03-05, 14:25:25
303 załącznik nr 3 do siwz - oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-03-05, 14:25:51
404 załącznik nr 4 do siwz - oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-03-05, 14:26:19
505 załącznik nr 5 do siwz - wykaz pracikona rozszerzenia załącznika36 kB2010-03-05, 14:26:45
606 załącznik nr 6 do siwz - wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-03-05, 14:27:16
707 załącznik nr 7 do siwz - oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-03-05, 14:27:45
808 załącznik nr 8 do siwz - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika97 kB2010-03-05, 14:28:07
909 załącznik nr 9 do siwz - oświadczenieikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-03-05, 14:28:27
1010 załącznik nr 10 do siwz - przedmiar robót - wymiana kotłaikona rozszerzenia załącznika57.9 kB2010-03-05, 14:29:27
1111 załącznik nr 11 do siwz - przedmiar robót - montaż wkładu kominowegoikona rozszerzenia załącznika42.4 kB2010-03-05, 14:30:05
1212 załącznik nr 12 do siwz - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robótikona rozszerzenia załącznika78 kB2010-03-08, 09:39:08
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Modyfikacja treści siwz z dnia 19.03.2010ikona rozszerzenia załącznika76.5 kB2010-03-19, 12:26:32
2Pytania i odpowiedzi z dnia 23 03.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika176.5 kB2010-03-23, 12:32:52
Wynik postępowania
1Wynik postępowania z dnia 7 maja 2010ikona rozszerzenia załącznika174.5 kB2010-05-07, 14:56:49