logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Ocieplenie ściany szczytowej i frontowej oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sławomira 8 oficyna, w Szczecinie
data publikacji: 2010-03-19, termin otwarcia ofert: 2010-04-08

„Ocieplenie ściany szczytowej i frontowej oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sławomira 8 oficyna, w Szczecinie”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.03.2010 r., pod numerem 60485-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ściany szczytowej i frontowej oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sławomira 8 oficyna w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ściany szczytowej i frontowej oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sławomira 8 oficyna w Szczecinie, w oparciu o projekt ocieplenia ściany szczytowej i izolacji ścian, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz siwz.

2.       Zakres zamówienia obejmuje:

1)     wykonanie ocieplenia ściany szczytowej i frontowej budynku wraz z robotami towarzyszącymi,

2)     likwidację skarpy ,

3)     postawienie muru oporowego,

4)     wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku, cokołu i muru oporowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 4 130,00 zł (słownie: cztery tysiące sto trzydzieści złotych) w terminie do dnia 08 kwietnia 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.       Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu-przelewem na konto ZBiLK nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na:

a)       wykonaniu ocieplenia ścian wraz z wykonaniem izolacji pionowej i poziomej budynku o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto

lub

b)       wykonaniu ocieplenia ścian budynku oraz wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5):

1)       ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)       kosztorys ofertowy zawierający pełen zakres robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujęty w projekcie ocieplenia ściany szczytowej i izolacji ścian budynku, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

3)       odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy:

1)       wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie:

a)     jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy;

b)     wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj.: spadku temp. poniżej 5oC, intensywnych opadów atmosferycznych,

c)     konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy

2)       zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin pokój nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, na kwotę 30,00 zł.

IV.4.4) Termin składania ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 9.

Termin otwarcia ofert: 08.04.2010 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Szczecin, dnia 19 marca 2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-03-19 o godzinie: 09:25:54 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:00:31 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:00:31 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2488 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika146.5 kB2010-03-19, 10:20:49
Załączniki
1Załącznik nr 01 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika40.5 kB2010-03-19, 09:26:58
2Załącznik nr 02 do siwz - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika35 kB2010-03-19, 09:27:36
3Załącznik nr 03 do siwz - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - warunkiikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-03-19, 09:28:08
4Załącznik nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-03-19, 09:28:31
5Załącznik nr 05 do siwz - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-03-19, 09:28:54
6Załącznik nr 06 do siwz - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-03-19, 09:29:31
7Załącznik nr 07 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika99.5 kB2010-03-19, 09:29:47
8Załącznik nr 08 do siwz - Oświadczenie - wykluczenie osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-03-19, 09:30:10
9Załącznik nr 09 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanychikona rozszerzenia załącznika52 kB2010-03-19, 09:30:28
10Załącznik nr 10 - Projekt Elewacja północnaikona rozszerzenia załącznika73 kB2010-03-19, 09:30:48
11Załącznik nr 10 - Projekt Elewacje stan istniejacyikona rozszerzenia załącznika1758.9 kB2010-03-19, 09:31:05
12Załącznik nr 10 - Projekt Opis technicznyikona rozszerzenia załącznika130.6 kB2010-03-19, 09:31:33
13Załącznik nr 10 - Projekt Plan sytuacyjnyikona rozszerzenia załącznika104.8 kB2010-03-19, 09:31:49
14Załącznik nr 10 - Projekt Przekrój B-Bikona rozszerzenia załącznika2373.7 kB2010-03-19, 09:32:19
15Załącznik nr 10 - Projekt Przekrój A-Aikona rozszerzenia załącznika72.2 kB2010-03-19, 09:32:36
16Załącznik nr 10 - Projekt Rzut parteruikona rozszerzenia załącznika97.5 kB2010-03-19, 09:32:54
17Załącznik nr 11 do siwz - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika29.8 kB2010-03-19, 09:33:09
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 28 kwietnia 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika69.5 kB2010-04-28, 09:28:20