logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. Światowida 1 i ul. Światowida 5 w Szczecinie, wraz z rozbiórką budynków gospodarczych i wykonaniem prac porządkowych
data publikacji: 2010-04-01, termin otwarcia ofert: 2010-04-16

Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. Światowida 1

i ul. Światowida 5 w Szczecinie, wraz z rozbiórką budynków gospodarczych i wykonaniem prac porządkowych

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.04.2010 r., pod numerem 73531-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. Światowida 1 i ul. Światowida 5 w Szczecinie, wraz z rozbiórką budynków gospodarczych i wykonaniem prac porządkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. Światowida 1 i ul. Światowida 5 w Szczecinie, wraz z rozbiórką budynków gospodarczych i wykonaniem prac porządkowych.

2.       Charakterystyka obiektów do rozbiórki:

1)     Światowida 1 (nr działki 6/22 z obrębu 3092) - budynek mieszkalny wolnostojący, trzykondygnacyjny, podpiwniczony z dachem wysokim od frontu i z dachem płaskim jednospadowym od strony podwórza. Dane liczbowe na podstawie książki obiektu:

a)       powierzchnia zabudowy - 187,43 m²,

b)       powierzchnia lokali mieszkalnych - 385,65 m²,

c)        powierzchnia użytkowa - 774,78 m²,

d)       kubatura budynku - 2 650,45 m³,

e)       wysokość - 12,93 m.

2)     Światowida 5 (nr działki 6/22 z obrębu 3092) - budynek mieszkalny wolnostojący, trzykondygnacyjny, podpiwniczony z dachem płaskim dwuspadowym. Dane liczbowe na podstawie książki obiektu:

a)       powierzchnia zabudowy - 241,68 m²,          

b)       powierzchnia eksploatacyjna - 491,03 m²,

c)        powierzchnia użytkowa - 913,04 m²,

d)       kubatura budynku - 2 778,05 m³,

e)       wysokość - 12,48 m.

3.       Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projektach rozbiórki budynków, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiary robót są dokumentami uzupełniającymi, stanowiącymi element pomocniczy do określenia zakresu robót rozbiórkowych.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 3 430,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta trzydzieści złotych) w terminie do dnia 16 kwietnia 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.       Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert..

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku mieszkalnego lub użytkowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)       ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)       odpowiednie pełnomocnictwa;

Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy:

1)       wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie:

a)     jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,

b)     konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.

2)       zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, pokój nr 9, 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50,00 zł na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9.

Termin otwarcia ofert: 16.04.2010 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Szczecin, dnia 01 kwietnia 2010 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-04-01 o godzinie: 12:52:05 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:04:36 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-05-04 o godzinie: 10:04:36 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1898 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika156.5 kB2010-04-01, 12:53:50
Załączniki
1Załącznik nr 01 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika42 kB2010-04-01, 12:54:14
2Załącznik nr 02 do siwz - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika35 kB2010-04-01, 12:54:29
3Załącznik nr 03 do siwz - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - warunkiikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-04-01, 12:54:52
4Załącznik nr 04 do siwz - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-04-01, 12:55:06
5Załącznik nr 05 do siwz - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika31.5 kB2010-04-01, 12:55:25
6Załącznik nr 06 do siwz - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-04-01, 12:55:42
7Załącznik nr 07 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika107.5 kB2010-04-01, 12:55:56
8Załącznik nr 08 do siwz - Oświadczenie - wykluczenie osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-04-01, 12:56:13
9Załącznik nr 09 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Światowida 1ikona rozszerzenia załącznika105 kB2010-04-01, 12:56:35
10Załącznik nr 10 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Światowida 5ikona rozszerzenia załącznika105.1 kB2010-04-01, 12:57:01
11Załącznik nr 11 do siwz - Projekt rozbiórki Światowida 1 - strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika416.7 kB2010-04-01, 12:57:37
12Załącznik nr 11 do siwz - Projekt rozbórki Światowida 1ikona rozszerzenia załącznika5111.6 kB2010-04-01, 12:58:03
13Załącznik nr 12 do siwz - Projekt rozbiórki Światowida 5 - strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika417 kB2010-04-01, 12:58:45
14Załącznik nr 13 do siwz - Przedmiar robót - Światowida 1ikona rozszerzenia załącznika136.6 kB2010-04-01, 12:59:04
15Załącznik nr 11 do siwz - Projekt rozbiórki Światowida 1 - rysunkiikona rozszerzenia załącznika59494 kB2010-04-01, 13:30:13
16Załącznik nr 12 do siwz - Projekt rozbiórki Światowida 5 - Rysunkiikona rozszerzenia załącznika69652 kB2010-04-01, 13:32:51
17Załącznik nr 12 do siwz - Projekt rozbiórki - Światowida 5ikona rozszerzenia załącznika24995 kB2010-04-01, 13:34:04
18Załącznik nr 14 do siwz - Przedmiar robót Światowida 5ikona rozszerzenia załącznika140.5 kB2010-04-01, 13:43:24
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 23 kwietnia 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika67 kB2010-04-23, 10:06:59