logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu kapitalnego dachu wraz z robotami towarzyszącymi - remontem i wzmocnieniem więźby dachowej przy ul. Kolumba 3 a w Szczecinie
data publikacji: 2010-04-13, termin otwarcia ofert: 2010-05-12

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

       „Wykonanie remontu kapitalnego dachu wraz z robotami towarzyszącymi –

       remontem i  wzmocnieniem więźby dachowej przy ul. Kolumba 3 a w Szczecinie”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny pokrycia  dachowego wraz z robotami towarzyszącymi-

       remontem i  wzmocnieniem więźby dachowej budynku przy ul. Kolumba 3 a w Szczecinie

 

Szczegółowy zakres robót :

1) wykonanie  rozbiórki pokrycia dachowego  z dachówki i z papy,

2) wzmocnienie i naprawa  więźby dachowej,

3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na dachówkę zakładkową oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną,

4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich,

5) wykonanie i montaż ław kominiarskich oraz wykonanie tynków na kominach,

6) wymiana włazu dachowego w połaci dachowej,

7) wykonanie nowej instalacji odgromowej z pomiarami rezystancji,

8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej.

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     45261000-4    wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych

     45453000-7   roboty remontowe i renowacyjne                 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia - 90 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.1.              Wadium należy wnieść w wysokości 2 300,00 zł  (słownie: dwa tysiące trzysta  złotych)   do dnia 12.05. 2010 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

 1.2.     Wadium może być wnoszone:

            1. 2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

 1.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,     

 przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 5 %  ceny

            całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat (licząc od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę więźby dachowej wraz z pokryciem dachówką  lub wykonanie prac remontowych więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto,

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.

b) jedną osobą z przygotowaniem w zawodzie dekarza

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1)        Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do  siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)       Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczeni, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do  siwz oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)       Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)       Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do  siwz.

2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

          1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24  st. 1 pkt 2 ustawy – załącznik nr 7 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 20  . (słownie: dwadzieścia  złotych).

IV.3.3) Termin składania ofert :  12.05.2010 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)       Andrzej Gajewski , tel. (091) 48 88 721

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax  (091) 48 86 346

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu13.05. 2010 r. pod numerem  82883-2010

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-04-13 o godzinie: 14:31:01 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:01:01 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:01:01 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2060 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika167 kB2010-04-13, 14:31:32
Załączniki
1Załącznik nr 01 - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2010-04-13, 14:32:00
2Załącznik nr 02 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-04-13, 14:32:17
3Załącznik nr 03 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-04-13, 14:32:36
4Załącznik nr 04 - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-04-13, 14:32:49
5Załącznik nr 05 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-04-13, 14:33:04
6Załącznik nr 06 - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-04-13, 14:33:22
7Załącznik nr 07 - oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-04-13, 14:33:40
8Załącznik nr 08 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika109.5 kB2010-04-13, 14:33:54
9Załącznik nr 12 - mapa - lokalizacja budynkuikona rozszerzenia załącznika108.4 kB2010-04-13, 14:35:59
10Załącznik nr 09 - przedmiar robót - branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika117.4 kB2010-04-13, 14:36:43
11Załącznik nr 11 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-rozbiórkowychikona rozszerzenia załącznika138 kB2010-04-13, 14:36:59
12Załącznik nr 10 - dokumentacja fotograficzna ikona rozszerzenia załącznika72951 kB2010-04-13, 15:07:08
Wynik postępowania
1ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika181.5 kB2010-05-25, 15:43:47