logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK w podziale na dwie części: 1. ochrona sprawowana w systemie dozoru osobowego, 2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu, w obiektach wskazanych przez Zamawiającego
data publikacji: 2010-04-26, termin otwarcia ofert: 2010-05-05

„Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych
przez ZBiLK  w podziale na dwie części:

1. ochrona sprawowana w systemie dozoru  osobowego,

2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu,
w obiektach wskazanych przez Zamawiającego”.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26 kwietnia 2010 r., pod numerem 97135 - 2010.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 86 333, 48 86 301, faks (091) 48 93 831, 48 93 832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi całodobowej ochrony nieruchomości administrowanych przez ZBiLK  w podziale na dwie części:

1. ochrona sprawowana w systemie dozoru  osobowego,

2. ochrona sprawowana w systemie monitoringu,
w obiektach wskazanych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona nieruchomości (również w dni świąteczne
i wolne od pracy), którymi administruje ZBiLK (w tym siedzib administracji zamawiającego), sprawowana  w systemie:

a) dozoru  osobowego,

b) monitoringu

2.     Ochrona mienia realizowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. ( Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zmianami) o ochronie osób i mienia, polegać  będzie  w szczególności na:

     1)  w  przypadku dozoru tj. bezpośredniej ochronie fizycznej

a)       stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania  nieruchomości,

b)       przeciwdziałaniu próbom włamań, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji  nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionej nieruchomości,

c)        podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru,

d)       przeciwdziałaniu negatywnym skutkom innych nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia,

e)       podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamiania w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań,

f)        niezwłocznego informowania upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla ubezpieczenia obiektu,

g)       ochrona i zabezpieczenie terenu nieruchomości przed działaniem osób zakłócających porządek publiczny,

h)       reagowanie na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi – próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości,

i)         dozór mienia ma charakter prewencyjno - odstraszający, a w razie konieczności  bezpośredniej interwencji w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem ewentualnego sprawcy zagrożenia lub innego przestępstwa na szkodę  zamawiającego i dozorowanego mienia oraz przekazania go wezwanym funkcjonariuszom Policji,

j)         zapewnienia środków łączności oraz wsparcia umundurowanej grupy interwencyjnej składającej się z 2 licencjonowanych pracowników ochrony I-go stopnia, wyposażonych w samochód osobowy i przenośne radiotelefony.

     2) w przypadku monitoringu

         zabezpieczenie oraz stały nadzór nad bezpieczeństwem chronionego obiektu poprzez:

        a) stałe monitorowanie sygnałów przesyłanych z lokalnego systemu alarmowego będącego   własnością zamawiającego zainstalowanych we wskazanych obiektach, po łączach:

         -  telefonicznych kontakt JD,

         -  komutowanych radiowych,

         -  telefonii komórkowej,

       b) natychmiastowe wysyłanie grupy interwencyjnej do chronionego obiektu, w dzień  w ciągu
            5 minut, a w nocy w ciągu 1 – 5 minut po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia
            w  obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu do czasu
            przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiającego,

       c) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego,
            w  celu podjęcia stosownych działań,

       d) wysyłanie grupy interwencyjnej składającej się z 2  licencjonowanych pracowników ochrony
            I-go stopnia,  wyposażonej w samochód osobowy i przenośne radiotelefony,

e)     wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania obiektów, w których wykonuje usługi ochrony, w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez zamawiającego,

f)      wykonawca zobowiązany jest do całodobowej ochrony obiektów, również w dni świąteczne i wolne od pracy,

g)     do chronionych pustostanów Zamawiający przekaże kod instalacji alarmowej oraz klucze, które będą w posiadaniu patroli interwencyjnych i użyte w przypadku nagłej potrzeby wejścia niezwłocznie do obiektu na wypadek akcji ratowniczej itp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

     Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6
     ustawy o wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4; 79711000-1. 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak. 

            Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź na dwie części zamówienia.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: objęcie ochroną (adekwatnie do danej części  - dozorem, monitoringiem) min. 3 obiektów jednocześnie.

W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie usługi ochrony min. 3 obiektów jednocześnie w systemie dozoru osobowego oraz wykonanie usługi ochrony min. 3 obiektów jednocześnie  w systemie monitoringu

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować:

dla części nr 1

a) radiotelefonem – 1 szt.,

b) samochodem osobowym  wyposażonym w przenośny środek łączności – 1 szt.;

dla części nr 2  

a) stacją monitorowania,

b)  radiotelefonem – 2 szt.,

c) samochodem osobowym  wyposażonym  w przenośny środek łączności – 1 szt.;

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować:

dla części nr 1

a) minimum 15 osobami przeznaczonymi do dozoru osobowego w tym min. 3 osobami  posiadającymi licencje pracownika ochrony  I –go stopnia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. (Dz. U. Nr 114, poz.740 ze zmianami) o ochronie osób i mienia), z czego minimum 2  osoby przeznaczone będą do tworzenia grupy wsparcia interwencyjnego,

dla części nr 2

      a) minimum 2 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony I –go stopnia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. (Dz. U. Nr 114, poz.740 ze zmianami) o ochronie osób i mienia) przeznaczonymi do tworzenia grup wsparcia interwencyjnego (min. 2 grupy).

W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie pięcioma różnymi osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony  I –go stopnia.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:

a) dla części nr 1  min. 500.000 zł,

b) dla części nr 2 min. 100.000 zł 

W przypadku składania oferty na obie części zamówienia kwota ubezpieczenia wynosi min. 600.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)       wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

2)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

3)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4)       wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz narzędzi, którymi dysponują lub będą dysponować.

5)       aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych koncesją/zezwoleniem/licencją.

6)       Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę:

a) dla części nr 1  min. 500.000 zł,

b) dla części nr 2 min. 100.000 zł

W przypadku składania oferty na obie części zamówienia kwota ubezpieczenia wynosi min. 600.000 zł.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

3)       aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert,

4)       aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo składania ofert.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1)       dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)       zaświadczenie właściwego organu sadowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)       ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;

2)       odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł.

 

IV.4.4)  Termin składania ofert: 05 maja 2010r. godz. 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9.

   Termin otwarcia ofert: 05 maja 2010r. godz. 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Szczecin, dnia   26 kwietnia 2010r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-04-26 o godzinie: 10:20:11 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:01:24 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-06-18 o godzinie: 21:01:24 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1472 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika152.5 kB2010-04-26, 10:20:36
Załączniki
1Załącznik do SIWZ nr 01 - Ofertaikona rozszerzenia załącznika42 kB2010-04-26, 10:24:18
2Załącznik do Umowy nr 01 - Wykaz nieruchomościikona rozszerzenia załącznika39 kB2010-04-26, 10:23:35
3Załącznik do SIWZ nr 02 - Oświadczenie, wykluczenieikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2010-04-26, 10:24:30
4Załącznik do SIWZ nr 03 - Oświadczenie, warunkiikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-04-26, 10:24:38
5Załącznik do SIWZ nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2010-04-26, 10:25:22
6Załącznik do SIWZ nr 05 - Wykaz osób, dozórikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-04-26, 10:25:41
7Załącznik do SIWZ nr 05a - Wykaz osób, monitoringikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-04-26, 10:25:59
8Załącznik do SIWZ nr 06 - Oświadczenie, uprawnieniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-04-26, 10:26:16
9Załącznik do SIWZ nr 07b - Umowa, monitoringikona rozszerzenia załącznika56.5 kB2010-04-26, 10:26:44
10Załącznik do SIWZ nr 08 - Oświadczenie w zakresie Art. 24 ust.1 pkt.2ikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-04-26, 10:27:33
11Załącznik do SIWZ nr 09 - Wykaz narzędzi, dozórikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-04-26, 10:27:50
12Załącznik do SIWZ nr 09a - Wykaz narzędzi, monitoringikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-04-26, 10:28:12
13Załącznik do SIWZ nr 10 - Wykaz nieruchomości, dozórikona rozszerzenia załącznika24 kB2010-04-26, 10:28:36
14Załącznik do SIWZ nr 11 - Wykaz nieruchomości, monitoringikona rozszerzenia załącznika24 kB2010-04-26, 10:28:51
15Załącznik do SIWZ nr 07a - Umowa, dozórikona rozszerzenia załącznika84 kB2010-04-26, 10:51:47
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 30 kwietnia 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika175 kB2010-04-30, 12:46:31
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 28.05.2010r.ikona rozszerzenia załącznika66 kB2010-05-28, 11:36:41