JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 37 ) Starszy referent
w Dziale Windykacji i Regulacji Stanów Prawnych Zasobów Mieszkalnych
1 etat
Zakres zadań na stanowisku:
1 Udzielanie petentom informacji z zakresu realizowanych przez dział DWRM zadań, podejmowanie czynności w stosunku do osób mających kłopoty z regularnym wnoszeniem opłat z tytułu używania lokali mieszkalnych.
2. Wykonywanie czynności określonych w Instrukcji Windykacji w ZBiLK dla postępowania windykacyjnego związanego z zaległościami dotyczącymi komunalnych lokali mieszkalnych i lokali własnościowych.
3. Przygotowywanie analizy zadłużeń dla poszczególnych grup dłużników na potrzeby działu do dalszego postępowania windykacyjnego oraz prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości.
4. Badanie sytuacji dłużników i określanie przyczyn, z powodu których występują zaległości w płatnościach, mediacje z dłużnikami w zakresie spłaty.
5. Przyjmowanie interesantów w sprawach regulacji zaległego czynszu, określanie wielkości zadłużenia.
6. Potwierdzanie ( na wszelkiego rodzaju formularzach) danych - na potrzeby działów ZBiLK ( w tym między innymi - zwrot nadpłat, regulację stanu prawnego, przydział lokalu)
7. Wprowadzanie do systemu informatycznego wpływającej do działu korespondencji.
8. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma interesantów oraz dokumentacji w zakresie rozłożenia zaległości na raty, odroczenia terminu płatności, umorzeń.
9. Wysyłanie korespondencji sporządzonej i przekazanej przez pracowników działu DWRM, prowadzenie książki pocztowej. Skanowanie dokumentacji na potrzeby działu.
10. Współpracowanie z komórkami i stanowiskami organizacyjnymi ZBiLK, a także z kancelariami prawnymi.
11. Prowadzenie rejestru faktur na potrzeby działu DWRM.
12. Rozdzielanie zadekretowanej przez bezpośredniego przełożonego korespondencji na właściwe stanowiska pracy.
13. Przeprowadzanie wizji w miejscu zamieszkania dłużników oraz wywiadów środowiskowych wśród sąsiadów.
14. Znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z postępowaniem windykacyjnym.
Warunki pracy na stanowisku
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Praca przy monitorze ekranowym oraz ewentualne wyjścia w teren.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego,lub wyższe i co najmniej 2 lata stażu pracy ogólnego,
6. kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
a) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z postępowaniem windykacyjnym.
a) dobra znajomość obsługi komputera.
Wymagania pożądane (mile widziane):
1. Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze).
2. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
3. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
6. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem).
9. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadcenie, że udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie ( poświadczone własnoręcznym podpisem)
11. Oświadczenie kandydata załącznik nr 2 - dostępny do pobrania się na stronie intenetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 24 maja 2022 r.
(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
lub przesyłać na adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:
1. Nabór na stanowisko ( 37 ) Starszy referent w Dziale Windykacji i Regulacji Stanów Prawnych Zasobów Mieszkalnych 1 etat
Uwagi:
1. Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
3. Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” jest dostępny do zapoznania się na stronie intenetowej Zarządu Budynków i lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2022-05-12 o godzinie: 14:04:46 przez użytkownika Kamil Doering Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2022-05-12 o godzinie: 14:04:46 przez użytkownika Kamil Doering
Publikacja treści wykonana dnia: 2022-05-12 o godzinie: 14:04:46 przez użytkownika Kamil Doering
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 871 razy.
Historia wersji: