logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(22) Starszy referent ds. gospodarowania i eksploatacji gruntów i garaży – 1 etat

 DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25 W Szczecinie

ogłasza

 nabór na wolne stanowisko urzędnicze

(22) Starszy referent ds. gospodarowania i eksploatacji gruntów i garaży – 1 etat


Zakres zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało:

Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa w części dotyczącej wynajmowania, wydzierżawiania i użyczania nieruchomości gruntowych, w szczególności:

 

  1. Wydzierżawiania na czas oznaczony nie dłuższy niż 3 lata, na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata, na czas nieoznaczony nieruchomości gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola
    i dokumentowanie.
  2. Prowadzenie całości spraw związanych z użytkowaniem nieruchomości gruntowych, zarówno odpłatnym jak i nieodpłatnym.
  3. Dokonywanie zmian w formie aneksów do umów warunków ustalonych w umowach dzierżawy, użyczenia i najmu.
  4. Wzywanie do opuszczenia nieruchomości i wydania go w stanie wolnym od osób
    i rzeczy przez podmioty korzystające bez podstawy prawnej i obciążanie tych podmiotów wynagrodzeniem za bezumowne korzystanie z nieruchomości.
  5. Użyczanie oraz czasowe udostępnianie nieruchomości gminy i Skarbu Państwa, ich kontrola i dokumentowanie.
  6. Przekazywanie nieruchomości pod inwestycje realizowane na nieruchomościach gminy i Skarbu Państwa przez podmioty zewnętrzne.
  7. Realizowanie spraw dotyczących zawierania i przedłużania umów najmu garaży oraz umów dzierżawy na nieruchomościach gruntowych zabudowanych garażami pochodzącymi ze środków własnych ludności w tym garażami blaszanymi.
  8. Rozpatrywanie wniosków o obniżenie czynszu z tytułu dzierżawy i najmu.
  9. Sprawy związane z reprezentowaniem gminy i Skarbu Państwa w prowadzonych postępowaniach rozgraniczeniowych, podziałowych i okazania granic.
  10. Wydawanie dyspozycji w sprawie realizacji wycinki drzew i pielęgnacji zieleni na nieruchomościach gminy i Skarbu Państwa, które nie posiadają zarządcy.
  11. Aktualizacja opłat z tytułu dzierżaw nieruchomości gminy i Skarbu Państwa.
  12. Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na dzierżawy nieruchomości gruntowych oraz najem garaży komunalnych.

 

 

Warunki pracy na stanowisku

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.

Praca przy monitorze ekranowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

1.    Obywatelstwo polskie.

2.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z

                   oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.    Nieposzlakowana opinia

5.    Wykształcenie średnie i co najmniej 2 lata ogólnego stażu pracy lub wyższe.

6.    Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym

                    stanowisku:

a) znajomość prawa w zakresie wymagań stawianych na stanowisku pracy tj. kodeks cywilny, ustawa o gospodarce nieruchomościami, przepisy prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym,

b) znajomość obsługi komputera.

 

Wymagania pożądane:

1.       wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne,

2.       doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze,

3.       umiejętność czytania mapy, w szczególności mapy zasadniczej,

4.       umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagane dokumenty:

1.             Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

2.             List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.

3.             Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

4.             Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,

                         zaświadczenia).

5.             Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
             i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).

6.             Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.

7.                   Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem)

                        potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.

8.                   Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu

                         za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

                         przestępstwo skarbowe,( poświadczone własnoręcznym podpisem).

9.                   Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

                         korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem

10.               Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych

                        osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie

                        oświadczenie, ze udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a

                        poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści danych

                        oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w

                        każdym czasie.(poświadczone własnoręcznym podpisem).

11.               Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 – dostępny do pobrania na stronie

                        internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce” Zgłoś

                        naruszenie”.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE .L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych ;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 23 lutego 2024

(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko (22) Starszy referent ds. gospodarowania i eksploatacji gruntów i garaży – 1 etat”

Uwagi:

Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

 

Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2024-02-20 o godzinie: 07:34:52 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2024-02-20 o godzinie: 07:34:52 przez użytkownika Kamil Doering

Publikacja treści wykonana dnia: 2024-02-20 o godzinie: 07:34:52 przez użytkownika Kamil Doering

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 157 razy.