Szczecin, 31.10.2017
Informacja z otwarcia ofert
dotyczy: prowadzonego postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia na „Wykonanie remontu dachów budynków w Szczecinie wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na pięć części”
Stosownie do postanowień art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 31 października 2017 r., o godz. 1215.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 358 143,28 zł brutto.
1. Część 1 zamówienia – wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy al. Wyzwolenia 77 oficyna .
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 1 – 136 905,21 zł brutto.
Oferta nr 2 – Cezary Chuchra P.H.U. COMPLEX al. Papieża Jana Pawła II 21/4 70-415 Szczecin:
a) cena – 130 000,00 zł brutto
b) okres gwarancji jakości i rękojmi – 60 miesięcy
c) wysokość kary umownej 200,00 zł za każdy dzień zwłoki
d) termin wykonania zamówienia – do dnia 20.12.2017 r.
e) warunki płatności - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz
2. Część 2 zamówienia – wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. Kolumba 32 front.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 2 – 83 523,21 zł brutto.
Nie złożono oferty
3. Część 3 zamówienia – wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym budynku mieszkalnego przy ul. Miodowej 23
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 3 – 38 208,99 zł brutto.
a) cena – 38 160,97 zł brutto
b) okres gwarancji jakości i rękojmi – 60 miesięcy
c) wysokość kary umownej 300,00 zł za każdy dzień zwłoki
d) termin wykonania zamówienia – do dnia 20.12.2017 r.
e) warunki płatności - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz
4. Część 4 zamówienia – wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego przy ul. Kolumba 31.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 4 – 57 249,50 zł brutto.
Nie złożono oferty
5. Część 5 zamówienia – wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym budynku użytkowego przy ul. Małopolskiej 57
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 5 – 42 256,37zł brutto.
f) cena – 42 203,35 zł brutto
g) okres gwarancji jakości i rękojmi – 60 miesięcy
h) wysokość kary umownej 300,00 zł za każdy dzień zwłoki
i) termin wykonania zamówienia – do dnia 20.12.2017 r.
j) warunki płatności - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz
Lilla Królikowska
(Dyrektor ZBiLK)
Informacje: treść opublikowana dnia: 2017-10-31 o godzinie: 14:44:25 przez użytkownika Emilia Bielak
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: o godzinie: przez użytkownika Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2017-10-31 o godzinie: 14:44:25 przez użytkownika Emilia Bielak