logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.
data publikacji: 2011-03-08, termin otwarcia ofert: 2011-04-13

PL-Szczecin: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

 

Ogłoszenie opublikowano w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 

w dniu 08.03.2011 r.  pod nr 2011/S 46-075576

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

 

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25

Do wiadomości: Emilia Bielak

70-546 Szczecin, POLSKA

Tel. +48 91 48 86 347

E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl

Faks +48 91 48 86 346

 

Adresy internetowe - Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zbilk.szczecin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

 

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Podmiot prawa publicznego

Budownictwo i obiekty komunalne

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających - Nie

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r w podziale na pięć części.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług

Usługi

Kategoria usług: nr 1

Główne miejsce świadczenia usług Miasto Szczecin.

Kod NUTS PL

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy - Zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w:

1)     budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach,

2)     lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych, (granice współwłasności określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK),

3)     gminnych budynkach gospodarczych,

4)     nieruchomościach należących do Skarbu Państwa,

5)     innych nieruchomościach wg wystawionych zleceń jednostkowych z poszczególnych administracji (Rejony 2, 3, 4-5, 6, 7-9, 8, 10, 13, 14, 15)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50711000

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)- Nie

II.1.8) Podział na części – Tak. Oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych - Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

II.2.2) Opcje

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

 

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

 

CZĘŚĆ NR 1 - NAZWA Rejon nr 2

1) KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 2.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 50700000, 50711000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

CZĘŚĆ NR 2 - NAZWA Rejon nr 3, 4, 5, 8

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 3, 4, 5, 8.

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 50700000, 50711000

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

CZĘŚĆ NR 3 - NAZWA Rejon nr 7,9, 14

1) KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 7, 9, 14.

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 50700000, 50711000

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

CZĘŚĆ NR 4 - NAZWA Rejon nr 13

1)    KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 13.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 50700000, 50711000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

CZĘŚĆ NR 5 - NAZWA Rejon nr 6, 10, 15 i Skarb Państwa

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji elektrycznych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. wg zleceń jednostkowych wystawianych przez administrację Rejonu nr 6, 10, 15 (i Skarb Państwa).

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 50700000, 50711000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał usługi remontowe i stałej konserwacji w zakresie instalacji elektrycznej obejmujące:

1)     naprawę lub wymianę instalacji elektrycznych,

2)     naprawę lub wymianę osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek itp.),

3)     naprawę tablic podlicznikowych lub ich wymianę,

4)     wymianę zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych,

5)     naprawę lub wymianę oraz konserwację zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych,

6)     rozdział wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników oraz inne, podobne rodzajowo usługi zgodne ze zleceniem zamawiającego,

7)     sporządzanie protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji instalacji elektrycznej.

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje

1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla części nr I zamówienia w wysokości – 1 141,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści jeden złotych),

2) dla części nr II zamówienia w wysokości - 2 032,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzydzieści dwa złote),

3) dla części nr III zamówienia w wysokości - 1 301,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta jeden złotych).

4) dla części nr IV zamówienia w wysokości - 1 069,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt dziewięć złotych).

5) dla części nr V zamówienia w wysokości - 1 230,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych).

2. W przypadku składania oferty na dwie części należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13.04.2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

4. Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 5 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

Rozliczenie stron następować będzie w oparciu o faktury wraz z wykazem (adresowo-kwotowym, rodzajem i opisem wykonanych prac), składane przez Wykonawcę na bieżąco po wykonaniu zleceń jednostkowych z uwzględnieniem 21-dniowego terminu ich płatności, liczonym od daty złożenia faktury.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

Spółka cywilna, konsorcjum.

1.     Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2.     Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3.     Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4.     Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)     oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2)     sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a)     dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b)     jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot,

c)     dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

d)     kopię dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5.     Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4 niniejszego rozdziału.

6.     Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1)     zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2)     określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3)     czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości.

III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia – Nie

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)     Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4)     Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6)     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2. Wykonawcy zagraniczni.

1.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt 2)- 4) i 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1)     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2)     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

3)     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 1 pkt 5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

3.     Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 3) oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.     Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

5.     Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6.     W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć:

Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 15 000,00 PLN dla jednej części zamówienia.

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwota ubezpieczenia ulega zwielokrotnieniu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3)Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku — zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna realizację usług w zakresie instalacji elektrycznych, tzw. bieżąca konserwacja techniczna w zasobach mieszkaniowych, nie mniej niż w trzech budynkach.

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku -Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum:

a)     jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej,

b)     jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych,

bez względu na ilość części, na jaką złoży ofertę (jedną lub dwie części).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.4)Zamówienia zastrzeżone - Nie

III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu - Nie

III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi - Nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury - Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia - Najniższa cena

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna -Nie

IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą - ZBiLK.DZP.EB.3411-09-PN/11

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia - Nie

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 08.03.2011

Dokumenty odpłatne

podać cenę 30,00 PLN

Warunki i sposób płatności: Wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej nastąpi po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na konto ING Bank Śląski 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 13.04.2011 - 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert  - Data: 13.4.2011 - 10:15

Miejsce

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25 pokój nr 14, I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Tak

Publiczne otwarcie ofert przez Komisję przetargową.

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ - Tak

przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Październik 2012.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH - Nie

VI.3)INFORMACJE DODATKOWE

1.     Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

2.     Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

3.     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części zamówienia

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel. +48 224587701

Internet: http://www.uzp.gov.pl.

Faks +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1.     Wykonawcom, którzy mają lub mięli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.

2.     Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3.     Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4.     Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

02-676 Warszawa

POLSKA

Tel. +48 22 458 77 01

Internet: http://www.uzp.gov.pl

Faks +48 224587700

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA 03.03.2011 r.

 

 

 

Szczecin, dnia 09 marca 2011 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-03-08 o godzinie: 11:16:10 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-07-12 o godzinie: 09:57:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-07-12 o godzinie: 09:57:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2410 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika204 kB2011-03-08, 11:40:47
Załączniki
102_Zalacznik nr 2 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34 kB2011-03-08, 11:37:08
203_Zalacznik nr 3 do siwz - Oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu w postepowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-03-08, 11:37:29
304_Zalacznik nr 4 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2011-03-08, 11:37:51
405_Zalacznik nr 5 do siwz - Wykaz osobikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-03-08, 11:38:13
506_Zalacznik nr 6 do siw z- Oswiadczenie o posiadaniu uprawnienikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-03-08, 11:38:35
607_Zalacznik nr 7 do siwz - Oswiadczenie osob fizycznychikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-03-08, 11:39:04
708_Zalacznik nr 8 do siwz - Wzor umowyikona rozszerzenia załącznika107 kB2011-03-08, 11:39:42
809_Zalacznik nr 9 do siwz - Zestawienie powierzchni zasobuikona rozszerzenia załącznika369.5 kB2011-03-08, 11:40:10
901_Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika57.5 kB2011-03-09, 12:17:42
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 29 kwietnia 2011ikona rozszerzenia załącznika180 kB2011-04-29, 13:10:35