logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100%) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r. w Rejonie 7,9,14
data publikacji: 2011-05-05, termin otwarcia ofert: 2011-06-10

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Samorządowy Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. 91 48 86 333 faks 91 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

( Dz. U.  z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na usługi

o wartości zamówienia przekraczającej kwotę określoną w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 Szczecin, 

Dział Zamówień Publicznych  pok. nr 9     Osoba do kontaktów:  Emilia Bielak

Tel. +48 914886347E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl  Faks +48 914886346

Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zbilk.szczecin.pl

RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Podmiot prawa publicznego

Budownictwo i obiekty komunalne

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

 

„Świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w budynkach, lokalach mieszkalnych (100 %) Gminy Miasto Szczecin, lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych oraz lokalach i pozostałych nieruchomościach administrowanych przez ZBiLK w zakresie instalacji budynkowych wod-kan, gazowych i c.o., prac dekarskich oraz napraw placów zabaw i terenów wokół budynków w okresie od podpisania umowy do 31.12.2012 r.

w Rejonie nr 7, 9, 14”

 

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz miejsce  świadczenia usług:  Usługi.  Kategoria usług: nr 1

Główne miejsce świadczenia usług:  Miasto Szczecin

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

II.1.5) Krótki opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług remontowych i stałej konserwacji w:

1) budynkach należących w 100 % do gminy i lokalach mieszkalnych w tych budynkach,

2) lokalach mieszkalnych gminy we wspólnotach mieszkaniowych, (granice współwłasności określi upoważniona osoba z rejonu administrowanego przez ZBiLK a w przypadku konieczności ingerencji w części wspólne, przed przystąpieniem do prac należy uzyskać zgodę wspólnoty mieszkaniowej w formie przewidzianej obowiązującymi przepisami prawa),

3) gminnych budynkach gospodarczych,

4) na terenach wokół budynków,

5) innych nieruchomościach. poprzez naprawę i remont poszczególnych elementów budynków oraz terenów wokół budynków, placów zabaw itp. wg wystawionych zleceń jednostkowych z poszczególnych administracji (Rejony 7, 9, 14).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 50700000, 50720000, 50870000

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie

II.1.8)Podział na części: Nie

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych Nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres

1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:

1.1 usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie w zakresie:

a)  naprawy lub częściowej wymiany tynków łącznie z malowaniem,

b)naprawy posadzek z wymianą płyt paździerzowych i wykładzin podłogowych w lokalach mieszkalnych,

c) ocieplenia ścian,

d)przemurowania, uzupełniania i tynkowania kominów, ścian i ścianek oraz studzienek kanalizacyjnych,

e) osadzania kratek wentylacyjnych, drzwiczek wyciorowych, ościeżnic,

f) obmurowania ościeży i nadproży,

g) naprawy schodów betonowych, murowanych,

h) murowania i naprawy parawanów śmietnikowych.

1.2 usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c. o. i instalacji gazowych w zakresie:

a) naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych od zaworu przed wodomierzem głównym, pierwszej studzienki (przykanalik do uzgodnienia z Zarządcą nieruchomości) i kurka głównego. Instalację wewnętrzną wodno-kanalizacyjną wykonawca naprawi wraz z podejściami,

b) naprawy lub wymiany zaworów odcinających itp.,

c) czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych, bez syfonów i kratek ściekowych,

d) czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych,

e) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych, przeróbki podejść gazowych oraz wymiany  zaworów,

f) wykonywania prób szczelności instalacji gazowych,

g) naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem,

h)naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania będących własnością ZBiLK,

i) odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania,

j) opróżniania lub napełniania zładu instalacji centralnego ogrzewania lub uczestnictwo w pracach,

k) wykonywania prac ziemnych związanych rodzajowo z w/w instalacjami,

l) innych podobnych rodzajowo robót zgodnie ze zleceniem zamawiającego.

1.3 usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany zniszczonych elementów stolarki okiennej, drzwiowej, bram wraz z okuciami i zamkami oraz szkleniem i malowaniem,

b) naprawy lub wymiany podłóg z desek, płyt drewnianych lub drewnopodobnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych i listew przyściennych,

c) naprawy lub częściowej wymiany podestów, stopni, zabiegów wraz z tralkami, poręczami, słupkami i itp.,

d) szklenia okien i drzwi w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz w lokalach niezasiedlonych,

e) wykonania tablic informacyjnych wraz z ich montażem,

f) przygotowywania, dostarczania do lokali wyborczych i odbioru z nich wyposażenia (urn kabin itp.) oraz ich montaż i demontaż zgodnie ze zleceniem (także w dni wolne od pracy),

g) naprawy lub wymiany wszelkiego rodzaju elementów ślusarskich, np. balustrad, trzepaków, ogrodzeń, drzwi i okien metalowych, krat lub innych zabezpieczeń, przykryć studzienek wodociągowych, kanalizacyjnych itp.,

h) udziału w komisyjnych otwarciach lokali wraz z ich zabezpieczeniem oraz innych podobnych rodzajowo prac zgodnych ze zleceniem zamawiającego.

1.4. usługi dekarsko – blacharskie w zakresie:

a) naprawy lub wymiany pokryć dachowych i obróbek blacharskich,

b) naprawy lub wymiany oraz czyszczenie rynien, rur spustowych i stojaków deszczowych oraz inne podobne rodzajowo roboty zgodne ze zleceniem zamawiającego,

c) zabezpieczenia nieszczelności pokryć dachowych,

d) usunięcia zagrożeń typu wiszący tynk lub obróbka blacharska itp.,

1.5. naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,

1.6. napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.

2. Wyszczególnione rodzaje prac nie stanowią katalogu zamkniętego.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje

1. Wadium należy wnieść w wysokości - 7 878,00 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset siedemdziesiąt osiem złotych)

2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.6.2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu – przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 43552706,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

1) Wykonawca, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 2 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

Rozliczenie stron następować będzie w okresie miesięcznym w oparciu o składane faktury (wraz z wykazem adresowo-kwotowym, rodzajem i opisem pracy) z uwzględnieniem 21-dniowego terminu ich płatności, liczonym od daty złożenia faktury przez wykonawcę.

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

Spółka cywilna, konsorcjum.

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

a) dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, informacja z KRK, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;

b) jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) – dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot,

c) dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, itp. składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

d) kopię dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.

5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4 niniejszego rozdziału.

6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości.

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1pkt 2 ustawy (wg wzoru na załączniku nr 7 do siwz)

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) – 8) ustawy-wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9) ustawy-wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2. Wykonawcy zagraniczni.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2)- 4) i 6) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5) siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy.

3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 3) oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

5. Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Każdy z wykonawców w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć:

— opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnienie tego warunku.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

— zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna realizację usług remontowo – konserwacyjnych (tzw. bieżąca konserwacja techniczna) w zasobach mieszkaniowych, o wartości minimum 200 000 PLN.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum:

a) jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,

b) jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych,

c) jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone Nie

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi Nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą ZBiLK.DZP.3411-06-PN/11

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 18.05.2011

Dokumenty odpłatne Nie

IV.3.4) Termin składania ofert :  10.06.2011 - 10:00

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert   Data: 10.06.2011 - 10:15

Miejsce:  Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 pok. nr 14, I piętro.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert  Tak

Publiczne otwarcie ofert przez Komisje przetargową.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ  Tak przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Październik 2012.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH  Nie

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r.

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel. +48 224587701 Internet: http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700

VI.4.2) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Wykonawcom, którzy mają lub mięli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy:  odwołanie i skarga.

2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy.

3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel. +48 224587701  http://www.uzp.gov.pl Faks +48 224587700

VI.5)  DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:   29.04.2011

Data opublikowania ogłoszenia – Suplement do dziennika Urzędowego Unii Europejskiej  03.05.2011 r. nr 2011/S 85 – 139444

 

 

 

Szczecin dnia 05 maja 2011 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-05-05 o godzinie: 11:01:33 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-07-12 o godzinie: 10:03:32 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-07-12 o godzinie: 10:03:32 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2292 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika211.5 kB2011-05-05, 11:12:44
Załączniki
101 załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika47 kB2011-05-05, 11:13:32
202 załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-05-05, 11:14:02
303 załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-05-05, 11:14:36
404 załącznik nr 4 do siwz - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika36 kB2011-05-05, 11:15:03
505 załącznik nr 5 do siwz - wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-05-05, 11:15:34
606 załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-05-05, 11:16:02
707 załącznik nr 7 do siwz - oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-05-05, 11:16:34
808 załącznik nr 8 do siwz - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika124.5 kB2011-05-05, 11:17:15
909 załącznik nr 9 do siwz - zestawienie powierzchni zasobuikona rozszerzenia załącznika85.5 kB2011-05-05, 11:19:31
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 17 czerwca 2011ikona rozszerzenia załącznika175 kB2011-06-17, 15:15:09