logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wymiana pokrycia dachówki z dachu budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 120 w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów i robotami towarzyszącymi
data publikacji: 2009-06-10, termin otwarcia ofert: 2009-07-03
Uwaga!
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

tel. 091 4886 333, fax 091 4893 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341    REGON 810481679

Godziny pracy: pn9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Wymianę pokrycia dachówki z dachu budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 120 w Szczecinie wraz z przemurowaniem kominów i robotami towarzyszącymi”

       

Kod CPV – 45260000-7

 

1.       Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe dachu budynku mieszkalnego przy  ul. Bohaterów Warszawy 120 oraz części dachu przy ul. Mickiewicza 22. Roboty obejmują wykonanie rozbiórki pokrycia dachowego, ołacenie dachu, wyminę pokrycia z dachówki, wymianę rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, przemurowane kominów oraz osadzenie okien w połaci dachowej.

 

2.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

3.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .

5.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

6.       Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

I.        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.     posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.     spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1.    dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.2.  wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum jedną  pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę robót dekarskich polegających na kryciu dachu dachówką.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

II.       Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia  warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy,

W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww. oświadczenie  składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww.dokument  składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną

3.       Wykaz osób,  którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

      W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób  i podmiotów

4.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

5.       Dokument stwierdzający, że osoba, o której mowa w ust. 3 posiada wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

   oraz  aktualne zaświadczenie o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego.

6.       Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (np referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

     W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają  jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

III.   Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 900 – 1500  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

Emilia Bielak, tel. 091 48 86 347 w poniedziałek w godz. 900  - 1700, w pozostałe dni tygodnia w godz. 730 – 1530, w zakresie siwz,

Waldemar Dżaman, tel. 091 48 47 785 w poniedziałek 900 – 1700, w pozostałe dni tygodnia 730 – 1530, w zakresie przedmiotu zamówienia,

Fax 091 488 63 46 czynny w poniedziałek w godz. 900 – 1700, od wtorku do piątku w   godz. 730 – 1530

Termin złożenia pisemnej oferty - do dnia 03.07.2009 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.07.2009 r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

IV.           Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

V.             Termin związania ofertą - 30 dni.

 

VI.          Wadium

1.       Wadium należy wnieść w wysokości 1.555,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt pięć złotych)

2.       Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.07.2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.       Wadium może być wnoszone:

1)       w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706,

2)       poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 Dokumenty, o których mowa w ust 3 pkt. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  10 czerwca 2009r pod numerem  91891 – 2009r.  

 

 

 

Szczecin, dnia 10 czerwca  2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-06-10 o godzinie: 15:03:03 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:14:22 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:14:22 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2268 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zamówieniu
 .doc
83.5 Kb
2009-06-10, 15:03:32
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika200 kB2009-06-10, 15:03:50
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika39 kB2009-06-10, 15:04:11
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33 kB2009-06-10, 15:04:23
3Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika36 kB2009-06-10, 15:04:34
4Załącznik nr 4 - Wykaz robótikona rozszerzenia załącznika34 kB2009-06-10, 15:04:47
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika112.5 kB2009-06-10, 15:05:00
6Załącznik nr 6 - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika125.2 kB2009-06-10, 15:05:15
7Załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robótikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-06-10, 15:05:50
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika170 kB2009-07-17, 15:33:05