logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)
data publikacji: 2009-07-09, termin otwarcia ofert: 2009-07-20
Uwaga!
Unieważnienie postępowania w dniu 31 lipca 2009r.

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)”

 

 

Kod CPV – 51100000-3; 45421143-8

          

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zabezpieczenia technicznego budynków poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach).

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

2.1.        zabezpieczenie techniczne budynków poprzez wynajem wraz z montażem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz ich eksploatację, konserwację i w razie konieczności naprawę:

2.2.     zabezpieczenie dodatkowe w cenie zabezpieczenia mechanicznego we wskazanych przez zamawiającego obiektach lub w miejscach uznanych przez wykonawcę, polegające na montażu instalacji alarmowej zapewnionej przez wykonawcę, z własnym zasilaniem, podłączone do stacji monitorującej i nadzorowanej przez wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia – powiadomienie w przypadku prób włamania;

2.3.        dostarczenie zabezpieczenia własnym transportem;

2.4.        zamontowanie zabezpieczeń na oknach i drzwiach budynków w ilości uzgodnionej z zamawiającym, zapewniającym bezpieczeństwo chronionego mienia;

2.5.        miesięczny wynajem zabezpieczenia stanowiącego własność wykonawcy;

2.6.        okresową kontrolę stanu technicznego zabezpieczenia;

2.7.        nieodpłatną wymianę elementów uszkodzonych wskutek prób włamań;

2.8.        demontaż zabezpieczeń;

2.9.        usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu/demontażu zabezpieczenia, w sposób przywracający substancję do stanu pierwotnego z zachowaniem odpowiednich materiałów i kolorystyki;

2.10.     informowanie Zamawiającego o próbach włamań lub dewastacji.

3.       Zamówienie realizowane będzie w 2 etapach

3.1.     pierwszy etap polega na objęciu ochroną nieruchomości wskazanych w załączniku nr 5 do siwz. Jednakże w trakcie obowiązywania umowy wykaz budynków może ulec zmianie poprzez zmniejszenie ich liczby, w przypadku przekazania obiektu nowemu użytkownikowi;

3.2.     drugi etap polega na obejmowaniu umową kolejnych nieruchomości wg wskazań Zamawiającego.    

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – 24 miesięce od dnia podpisania umowy.

7.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

8.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.     spełniają warunki dodatkowe:

a.)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset  tysięcy złotych);

b.)dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. systemami alarmowymi z własnym zasilaniem podłączonymi do stacji monitorującej nadzorowanej przez wykonawcę.

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

2.       Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń stanowiący załącznik nr 3 do siwz;

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

4.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

5.       Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)      w sprawie przedmiotu zamówienia – Krzysztof Litwiński – tel. 091-48 86 370,

2)      w sprawie siwz -  Sylwia Fabich,

fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 20 lipca 2009 r. do godziny 1200 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 lipca 2009 r. o godzinie 1215 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

 

VII.   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.07.2009 r., pod numerem 229728-2009

 

 

 

 

 

Szczecin, dnia 7 lipca 2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-07-09 o godzinie: 14:17:39 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:15:25 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:15:25 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1777 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika195.5 kB2009-07-09, 14:18:05
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika46 kB2009-07-09, 14:18:23
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika40 kB2009-07-09, 14:18:38
3Załącznik nr 3 - Wykaz narzędzi i urządzeńikona rozszerzenia załącznika41 kB2009-07-09, 14:18:57
4Załącznik nr 4 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika79 kB2009-07-09, 14:19:12
5Załącznik nr 5 - Wykaz nieruchomościikona rozszerzenia załącznika46 kB2009-07-09, 14:19:32
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 10 lipca 2009r.ikona rozszerzenia załącznika63.5 kB2009-07-10, 14:39:20
Wynik postępowania
1Unieważnienie postępowaniaikona rozszerzenia załącznika68 kB2009-07-31, 18:52:30