logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na sześć części
data publikacji: 2009-07-15, termin otwarcia ofert: 2009-08-07

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na sześć części”

 

 

Kod CPV : 45262630-6 – wznoszenie pieców

Kod CPV: 45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne

          

 

I.      Przedmiot i zakres zamówienia:

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie prac zduńskich w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie .

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót budowlano –remontowych  ( zduńskich ) w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, na przestawienie i postawienie pieców ( załączniki nr 6 i nr 7 do siwz).

2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowo – budowlanych na przestawienie istniejących  i postawienie nowych pieców kaflowych.

3. W ramach realizacji Zamówienia planuje się wykonanie  ok.  69 szt postawień i  ok. 335 szt

przestawień pieców kaflowych. Podana ilość pieców kaflowych  do postawienia i przestawienia została obliczona jako średnia na podstawie danych z lat poprzednich ( 2006, 2007 i 2008r ) i w trakcie realizacji robót może ulec zmianie.

4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 2 części zamówienia. Zamówienie podzielono na następujące części:

4.1. część 1 obejmująca rejon nr 2 – w liczbie ok. 13 sztuk postawień i ok.64 sztuk przestawień pieców kaflowych;

4.2.część 2  obejmująca rejony nr 3 i 8 – w liczbie ok.12 sztuk postawień i ok.57 sztuk przestawień pieców kaflowych;

4.3. część 3  obejmująca rejony nr 4, 5, 15 – w liczbie ok.12 sztuk postawień i ok.58 sztuk przestawień pieców kaflowych;

4.4. część 4  obejmująca rejony nr 6, 7, 9 – w liczbie ok.6 sztuk postawień i  ok.48 sztuk przestawień pieców kaflowych;

4.5. część 5  obejmująca rejony 10 i 14 – w liczbie ok.10 sztuk postawień i ok.60 sztuk przestawień pieców kaflowych;

4.6. część 6  obejmująca rejon nr 13 - w liczbie ok.16 sztuk postawień i ok.48 sztuk przestawień pieców kaflowych;

5.Wykonawca zobowiązany jest do :

5.1. utrzymania porządku i wykonywania na bieżąco prac porządkowych po robotach

    zduńskich w lokalu mieszkalnym, na klatce schodowej w budynku i na terenie przyległym

5.2. wywiezienia gruzu budowlanego i innych odpadów powstałych podczas prac

   rozbiórkowych i budowlanych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów.

5.3. zapewnienia niezbędnych materiałów oraz narzędzi do wykonania powierzonego zadania.

5.4. zgłoszenia koordynatorowi rejonu zauważonych podczas wykonywania prac

    nieprawidłowości np. pęknięcia ściany zapiecowej , komina, niedrożność przewodu

    kominowego itp.

6. Roboty będą wykonywane na podstawie wykazu adresowego robót i zakresu robót dostarczanych wykonawcy przez zamawiającego. Wykaz adresowy i zakres prac wykonawca ustali z przedstawicielem zamawiającego w poszczególnym rejonie. Ustalenia zawarte w danym rejonie stanowić będą podstawę do ustalenia terminu realizacji usługi.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

2.     Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – do 31.12.2009 r.

3.     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

4.     Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.    spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1 dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

   1.5.2. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum jedną  pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna pracę polegającą na  przestawieniu 5 pieców kaflowych i postawieniu 5 pieców kaflowych.

 

2.     Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.     Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy .

2.     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

5.   Wykaz osób, którymi dysponuje lub  będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób   i podmiotów

6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 5 , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

7. Dokumenty stwierdzający, że osoba, o której mowa w Rozdz. II ust. 1 pkt 1.5 ppkt 1.5.1  posiada wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego.

8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4  do  siwz oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV Wadium

 

1.     Wadium należy wnieść dla każdej z części w następujących kwotach:

1.1.    dla części 1 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonie nr 2 wynosi 3.750 zł ( słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych);

1.2.    dla części 2 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach nr 3 i 8 wynosi 3.377 zł ( słownie: trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt siedem złotych);

1.3.    dla części 3 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach  nr 4,5 i 15 wynosi 3.418zł ( słownie: trzy tysiące czterysta osiemnaście złotych);

1.4.    dla części 4 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach nr 6,7 i 9 wynosi 2.482 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt dwa złote);

1.5.    dla części 5 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach nr 10 i 14 wynosi 3323 zł ( słownie: trzy tysiące trzysta dwadzieścia trzy złote);

1.6.     dla części 6 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonie nr 14 wynosi  3.365zł ( słownie: trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt pięć złotych);

Uwaga! W przypadku złożenia oferty na 2 części zamówienia kwoty wadiów ulegają zsumowaniu.

2.     Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7 sierpnia 2009 r. do godziny 1200. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

 

V Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)     w sprawie przedmiotu zamówieniaEugeniusz Gwiazda - tel. 091 48 86 318,

                                                                   Małgorzata Wachowiak – 091 48 93 372,

2) w sprawie siwz-  Sylwia Fabich,

fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 7 sierpnia 2009 r. do godziny 1200 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 7 sierpnia 2009 r. o godzinie 1215 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

IV.   Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

V.     Termin związania ofertą - 30 dni.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.07.2009 r., pod numerem BZP 240160-2009.

 

 

 

 

 

Szczecin, dnia 14lipca 2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-07-15 o godzinie: 18:30:15 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-09-16 o godzinie: 09:59:23 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-09-16 o godzinie: 09:59:23 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1716 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika222 kB2009-07-15, 18:32:19
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2009-07-15, 18:33:25
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2009-07-15, 18:33:44
3Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika39 kB2009-07-15, 18:34:14
4Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika30.5 kB2009-07-22, 14:28:43
5Załącznik nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótikona rozszerzenia załącznika61.5 kB2009-07-15, 18:36:27
6Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótikona rozszerzenia załącznika55.5 kB2009-07-15, 18:36:43
7Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika105.5 kB2009-07-22, 14:29:41
8Załącznik nr 7 - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika36.3 kB2009-08-05, 15:11:25
9Załącznik nr 6 - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika33.1 kB2009-08-05, 15:11:34
Wynik postępowania
1ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika67 kB2009-08-20, 14:37:19