logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki dwóch obiektów użytkowych oraz czterech pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy ul. Pokoju 77 a w Szczecinie
data publikacji: 2009-04-21, termin otwarcia ofert: 2009-05-13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie rozbiórki dwóch obiektów użytkowych oraz czterech pomieszczeń gospodarczych zlokalizowanych przy ul. Pokoju 77 a w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch budynków , czterech pomieszczeń

gospodarczych oraz urządzeń i sieci instalacyjnych zlokalizowanych na działce nr 7/3 w obrębie ewidencyjnym 3088, przy ul.

Pokoju 77 a w Szczecinie.

Budynki są jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone, murowane, z dachem stromym 45 º, kryte dachówką.

Powierzchnia zabudowy budynku A wynosi 121,36 m2, kubatura 660,90 m3.

Powierzchnia zabudowy budynku B wynosi 137,29 m2, kubatura 634,50 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):-

45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia -80 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść wysokości 2 400,00 zł (słownie : dwa tysiące czterysta zł) w terminie do dnia 13.05.2009 r.

do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2. Wadium może być wnoszone:

2.1. w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,

przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 2% ceny

całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.          posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3.          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5.          spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.2.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę rozbiórki obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,

1.5.3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000 zł.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty

wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w

dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W

przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoba o której mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;. posiada wymagane uprawnienia, tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

2.7. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności

cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000 zł.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 - 1300 po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

cena kpl. - 60 zł. (słownie: sześćdziesiąt złotych).

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
13.05.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)       Eugeniusz Gwiazda tel. (091) 48 86 318,

2)      Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax (091) 48 86 348

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.04. 2009 r. pod numerem 64943-2009.

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-04-24 o godzinie: 12:09:01 przez użytkownika System Administrator
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:07:55 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:07:55 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1869 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika220.5 kB2009-04-24, 12:13:10
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika37 kB2009-04-24, 12:14:01
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-04-24, 12:14:23
3Załącznik nr 3 - Wykaz osób i podmiotówikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2009-04-24, 12:15:01
4Załącznik nr 4 - Wykaz robótikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-04-24, 12:15:29
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika106 kB2009-04-24, 12:15:46
6Załącznik nr 6 - Inwentaryzacja 00dikona rozszerzenia załącznika1631.6 kB2009-04-27, 11:17:05
7Załącznik nr 6 - Inwentaryzacja 01dikona rozszerzenia załącznika89 kB2009-04-27, 11:17:32
8Załącznik nr 6 - Inwentaryzacja 02dikona rozszerzenia załącznika116.9 kB2009-04-27, 11:17:47
9Załącznik nr 6 - Inwentaryzacja 03dikona rozszerzenia załącznika104.2 kB2009-04-27, 11:17:59
10Załącznik nr 6 - Inwentaryzacja 04dikona rozszerzenia załącznika76.9 kB2009-04-27, 11:18:12
11Załącznik nr 6 - Rozbiórka 01aikona rozszerzenia załącznika1607.3 kB2009-04-27, 11:19:17
12Załącznik nr 6 - Rozbiórka 02aikona rozszerzenia załącznika104.7 kB2009-04-27, 11:19:29
13Załącznik nr 6 - Rozbiórka 03aikona rozszerzenia załącznika85 kB2009-04-27, 11:21:01
14Załącznik nr 6 - Rozbiórka 04aikona rozszerzenia załącznika438.8 kB2009-04-27, 11:21:22
15Załącznik nr 6 - Rozbiórka 05aikona rozszerzenia załącznika2929 kB2009-04-27, 11:21:57
16Załącznik nr 6 - Rozbiórka 06aikona rozszerzenia załącznika3128.9 kB2009-04-27, 11:22:38
17Załącznik nr 6 - Rozbiórka 07aikona rozszerzenia załącznika110.9 kB2009-04-27, 11:22:55
18Załącznik nr 6 - Rozbiórka 08aikona rozszerzenia załącznika93.2 kB2009-04-27, 11:23:11
19Załącznik nr 6 - Rozbiórka 09aikona rozszerzenia załącznika96.6 kB2009-04-27, 11:23:25
20Załącznik nr 6 - Rozbiórka 10aikona rozszerzenia załącznika691.2 kB2009-04-27, 11:23:40
21Załącznik nr 6 - Rozbiórka 11aikona rozszerzenia załącznika2860.2 kB2009-04-27, 11:24:07
22Załącznik nr 6 - Rozbiórka 12aikona rozszerzenia załącznika3465 kB2009-04-27, 11:25:09
23Załącznik nr 6 - Inwentaryzacjaikona rozszerzenia załącznika971.5 kB2009-04-27, 11:26:27
24Załącznik nr 6 - Rozbiórkiikona rozszerzenia załącznika154.5 kB2009-04-27, 11:26:49
25Załącznik nr 7 - Przedmiarikona rozszerzenia załącznika91.1 kB2009-04-27, 11:27:30
26Załącznik nr 8 (0) - Specyfikacja (ogólne)ikona rozszerzenia załącznika263 kB2009-04-27, 11:28:24
27Załącznik nr 8 (1) - Specyfikacja (rozbiórka)ikona rozszerzenia załącznika208.5 kB2009-04-27, 11:28:56
28Załącznik nr 8 (2) - Specyfikacja (gruz)ikona rozszerzenia załącznika147.5 kB2009-04-27, 11:29:11
29Załącznik nr 8 (3) - Specyfikacja (azbest)ikona rozszerzenia załącznika160 kB2009-04-27, 11:29:28
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika87.3 kB2009-06-30, 10:07:31