logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Konserwacja zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części
data publikacji: 2009-08-04, termin otwarcia ofert: 2009-08-13
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 10.08.2009 r.

O G Ł O S Z E N I E

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin, ul. Mariacka 25

tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832

strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341           REGON 810481679

godziny  pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

 

„Konserwacja zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin,

w Rejonach zarządzanych przez ZBiLK,

w podziale na dwie części”

 

 

Kod CPV – 77314100-5, 77342000-9

 

 

I.        Przedmiot i zakres zamówienia:

 

1.       Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację zieleni tj. trzykrotne koszenie trawników na powierzchni łącznej 204 890,71 m², jednokrotne koszenie interwencyjne traw i chwastów (powierzchnia orientacyjna 81 956,51 m² ) oraz jednokrotne cięcie żywopłotów (6 975,00 mb), na terenach stanowiących własność Gminy Szczecin w obrębie zarządzanych rejonów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w podziale na dwie części:

1.1.      Część I zamówienia - Konserwacja zieleni w Rejonie 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9,

1.2.      Część II zamówienia – Konserwacja zieleni Rejonie  8, 10, 13, 14, 15.

2.       Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

2.1.     Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, maksymalnie trzy razy w okresie trwania umowy), usuwanie przydeptów oraz dosiewanie trawy (dostarczonej przez zamawiającego). Usuwanie przydeptów i dosiewanie trawy (renowacja trawników) – czynność polegająca na przygotowaniu podłoża w miejscach zdegradowanych (odchwaszczenie, spulchnianie itp.), siew nasion, wałowanie i zabezpieczenie miejsca wysiewu np. siatką ogrodniczą,

2.2.     Koszenie interwencyjne traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją  urobku.  Usługa koszenia traw i chwastów zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny  nie wykazane w załączniku nr 1 do umowy.

2.3.     Przycinanie żywopłotów oraz ich uzupełnianie poprzez nasadzenia (materiał dostarcza Zamawiający). Czynność przycinania żywopłotów, obejmuje zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku  bezpośrednio po zakończeniu prac.

 

3.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

4.       Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na tylko jedną część zamówienia.

5.       Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2009 r.

6.       Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji na renowację trawnika i na nasadzenia żywopłotówmin. 12 miesięcy od dnia odbioru prac.

7.       Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

 

II.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.        posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

1.3.        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.        spełniają warunki dodatkowe:

1.5.1.         wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu usługi w zakresie konserwacji zieleni (koszenie trawników, przycinanie żywopłotów) na powierzchni min. 50 000 m2 z tytułu jednego kontraktu, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę,

1.5.2.         posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu następujących odpadów:

a) odpady ulegające biodegradacji - kod 20 02 01,

b) gleba i ziemia, w tym kamienie – kod 20 02 02,

c)  odpady z czyszczenia ulic i placów – kod 20 03 03,

wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami).

1.5.3.         dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania  zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.:

a)             co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczony np. plandeką, siatką (aby nie powodować zaśmiecenie terenu podczas transportu),

b)             co najmniej 1 kosiarką samojezdną lub ciągnikową,

c)              co najmniej 5 szt. kosiarek spalinowych,

d)             co najmniej 5 szt. wykaszarek,

1.5.4.        dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:

a)             co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie o kierunku ogrodniczym,    

           lub

b)             co najmniej jedną osoba posiadającą wykształcenie min. średnie z minimalnie 3-letnim doświadczeniem w branży związanej z utrzymaniem zieleni.

2.       Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w  imieniu  wykonawców składających ofertę wspólną.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.       Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych zamówieniem (oznaczonych w katalogu odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów kodami: 20 02 01, 20 02 02, 20 03 03) - wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5, ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami),

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

4.       Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że  usługi te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

5.       Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w ust 1 pkt 1.5 ppkt 1.5.3, na załączniku nr 5 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

6.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust. 5 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował.            

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

7.       Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować

8.       Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.          

      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

9.       Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 1.5. ppkt 1.5.4, posiadają wymagane uprawnienia:

9.1.        w przypadku osoby wymienionej w lit. a – dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego o kierunku ogrodniczym,                  

            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.       

            lub

9.2.        w przypadku osoby wymienionej w lit. b - dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego.          

        W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

IV.     Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze   strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.plod dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych).

 

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:

1)       w sprawie siwz - Renata Romanowska,

2)       w sprawie przedmiotu zamówienia –  Małgorzata Wachowiak

fax 091 48 86 346

 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 13 sierpnia 2009 r. do godziny 1000 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13 sierpnia 2009 r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 aw Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

 

V.       Kryterium oceny ofert: cena  - 100 %

 

VI.     Termin związania ofertą - 30 dni.

 

VII.   Wadium.

1.       Wadium należy wnieść w wysokości:

1.1.    2 915,00 - dla Części I zamówienia (słownie: dwa tysiące dziewięćset piętnaście złotych),

1.2.    2 266,00 zł - dla Części II zamówienia (słownie: dwa tysiące dwieście sześćdziesiąt sześć złotych)

W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, należy zsumować powyższe wartości wadium.

 

2.       Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13 sierpnia 2009 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.       Wadium może być wnoszone:

3.1.    w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

3.2.    poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

    Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.08.2009 r., pod numerem 126505-2009.

 

Szczecin, 04 sierpnia 2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-08-04 o godzinie: 11:44:36 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-09-03 o godzinie: 14:19:53 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-09-03 o godzinie: 14:19:53 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2049 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o przetargu
 .doc
96 Kb
2009-08-04, 11:45:17
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika222.5 kB2009-08-04, 11:45:45
Załączniki
1Zalącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika49.5 kB2009-08-04, 11:48:03
2Załącznik nr 2 do siwz - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika39 kB2009-08-04, 11:48:27
3Załącznik nr 3 do siwz - Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika21 kB2009-08-04, 11:48:41
4Załącznik nr 4 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika35 kB2009-08-04, 11:49:01
5Załącznik nr 5 do siwz - Wykaz narzędzi i urządzeńikona rozszerzenia załącznika44 kB2009-08-04, 11:49:17
6Załącznik nr 6 do siwz - Wykaz osobikona rozszerzenia załącznika41 kB2009-08-04, 11:49:38
7Załącznik nr 7 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika112.5 kB2009-08-04, 11:49:54
8Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R2ikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2009-08-04, 13:49:16
9Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R3ikona rozszerzenia załącznika22.5 kB2009-08-04, 13:49:23
10Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R4ikona rozszerzenia załącznika16 kB2009-08-04, 13:49:32
11Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R5ikona rozszerzenia załącznika19.5 kB2009-08-04, 13:49:39
12Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R6ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2009-08-04, 13:50:33
13Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R7, 9ikona rozszerzenia załącznika29 kB2009-08-04, 13:50:42
14Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R8ikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2009-08-04, 13:50:51
15Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R10ikona rozszerzenia załącznika20 kB2009-08-04, 13:50:59
16Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R13ikona rozszerzenia załącznika20.5 kB2009-08-04, 13:51:14
17Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R14ikona rozszerzenia załącznika28 kB2009-08-04, 13:51:23
18Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz terenów koszonych i żywopłotów - R15ikona rozszerzenia załącznika18 kB2009-08-04, 13:51:30
19Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 2 - gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika9085.6 kB2009-08-04, 13:57:36
20Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 2 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika56661 kB2009-08-04, 14:02:08
21Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 3 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika4753.6 kB2009-08-04, 14:03:59
22Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 3 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika9445.2 kB2009-08-04, 14:08:43
23Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 4ikona rozszerzenia załącznika1275.3 kB2009-08-04, 14:08:51
24Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 5ikona rozszerzenia załącznika5221.5 kB2009-08-04, 14:08:58
25Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 6 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika12737.6 kB2009-08-04, 14:10:32
26Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 6 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika672.9 kB2009-08-04, 14:11:04
27Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 7 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika4936.9 kB2009-08-04, 14:12:22
28Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 7 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika9239.2 kB2009-08-04, 14:13:39
29Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 8 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika3484.5 kB2009-08-04, 14:15:27
30Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 8 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika3196.6 kB2009-08-04, 14:16:08
31Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 9 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika3119.5 kB2009-08-04, 14:16:42
32 Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 9 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika8457.7 kB2009-08-04, 14:17:54
33Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 10 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika779 kB2009-08-04, 14:18:56
34Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 10 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika2605.7 kB2009-08-04, 14:19:30
35Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 13 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika2723.5 kB2009-08-04, 14:20:44
36Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 13 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika5917.7 kB2009-08-04, 14:24:16
37Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 14 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika9817.6 kB2009-08-04, 14:26:49
38Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 14 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika10764.6 kB2009-08-04, 14:28:15
39Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 15 gmina100% 25ikona rozszerzenia załącznika2822.1 kB2009-08-04, 14:29:07
40Załącznik nr 2 do umowy - Mapki terenów zielonych - rejon nr 15 gmina przy wspólnotachikona rozszerzenia załącznika3293.1 kB2009-08-04, 14:30:08
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Modyfikacja treści siwz z dnia 10.08.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika64.5 kB2009-08-10, 14:16:15
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika56.5 kB2009-08-17, 14:44:03