logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przyłączenie budynków i terenów posesji przy ulicy Kościelnej w Szczecinie do sieci kanalizacji rozdzielczej sanitarnej i deszczowej w ulicy Kościelnej w Szczecinie, w podziale na dwie części.
data publikacji: 2009-08-18, termin otwarcia ofert: 2009-08-27

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przyłączenie budynków i terenów posesji przy ulicy Kościelnej w Szczecinie do sieci kanalizacji rozdzielczej  sanitarnej i deszczowej w ulicy Kościelnej w Szczecinie, w podziale na dwie części.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

II.1.3.1.Zakres opracowania dla I części

Część I  zamówienia -  Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę  i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla każdego budynku z posesją oddzielnie na podłączenie  budynków przy  Kościelnej nr nr 8, 9, 13, 15, 16, 18, 20, do nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Kościelnej , odprowadzenie wód deszczowych z budynków i terenów posesji, rozbiórkę toalet podwórzowych, szamb i zbiorników oraz zaprojektowanie toalet w budynkach przynależnych do lokali.

 

II.1.3.2.Zakres opracowania  dla II części

Część II  zamówienia  - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę  i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego dla każdego budynku z posesją oddzielnie na podłączenie  budynków przy  Kościelnej nr nr  25-25a, 26, 27-27a, 40, 42, 50 do nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Kościelnej , odprowadzenie wód deszczowych z budynków i terenów posesji, rozbiórkę toalet podwórzowych, szamb i zbiorników oraz zaprojektowanie toalet w budynkach przynależnych do lokali.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Kod CPV  74222100-2  usługi                  

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  tak

Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia ( na dwie części )  lub tylko na jedną część zamówienia – część I lub część II.

1.5.1)  Jeżeli Wykonawca składa ofertę na całość zamówienia, to wypełnia część I i część II  zamówienia na druku oferty cenowej ( załącznik nr 1do siwz), zgodnie z wymaganiami siwz,

1.5.2)  Jeżeli  Wykonawca składa ofertę na I część lub na II część zamówienia to  wypełnia wskazaną pozycję ( część na którą składa ofertę) na druku oferty cenowej ( załącznik nr 1do siwz), zgodnie z wymaganiami siwz,

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

2.1. Termin wykonania zamówienia  do 176 dni  kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy do dnia przekazania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wraz z pozwoleniem na budowę, (niezależnie od złożenia oferty na wykonanie zamówienia w całości czy podziale zamówienia na dwie części) .

 

2.2. Zamawiający przewiduje zmianę terminu określonego w pkt.2.1.  w przypadku wydłużenia procedur administracyjnych , z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

        1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

        1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

        1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.)  i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

1.5.2. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej ; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.) i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.                                                                                                                                        Dopuszcza się łączenie specjalności określonych w pkcie 1.5.1. oraz pkcie 1.5.2.

1.5.3.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 Nr 156 poz.1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych (Dz.U.01.05.42 ze zm.) i 5 letni staż pracy w branży projektowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

1.5.4. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie jednej  pracy polegającej na wykonywaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci wodno-kanalizacyjnej na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł brutto i  jednej pracy polegającej na   wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji wewnętrznej wodno - kanalizacyjnej na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 zł brutto.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty

       wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

      (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w

      dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W

       przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;1.5.2; 1.5.3. posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji i urządzeń  wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

        W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 20  . (słownie: dwadzieścia  złotych).

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
27.08.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)      Krystyna Kohler  tel. (091) 44 20 563,

2)      Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax  (091) 48 93 832

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.08.2009r. pod numerem 135787-2009

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-08-18 o godzinie: 16:00:47 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-10-20 o godzinie: 10:39:35 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-10-20 o godzinie: 10:39:35 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1847 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zamówieniu
 .doc
66 Kb
2009-08-18, 16:01:43
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika222 kB2009-08-18, 16:09:32
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika54 kB2009-08-18, 16:02:16
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2009-08-18, 16:02:48
3Załącznik nr 3 - Oświadczenie o kompletnościikona rozszerzenia załącznika22 kB2009-08-18, 16:07:01
4Załącznik nr 4 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika42 kB2009-08-18, 16:07:38
5Załącznik nr 5 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2009-08-18, 16:08:17
6Załącznik nr 6 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika126 kB2009-08-18, 16:08:47
7załącznik nr7 - wt-ZWiK- Kościelna -str1ikona rozszerzenia załącznika193 kB2009-08-19, 09:58:21
8Załącznik nr7 - wt-ZWiK- Kościelna - str2ikona rozszerzenia załącznika416.5 kB2009-08-19, 09:58:35
9załącznik nr7 - wt-ZWiK- Kościelna- str 3ikona rozszerzenia załącznika410.4 kB2009-08-19, 09:58:51
10załącznik nr7 - wt-ZWiK- Kościelna - str4ikona rozszerzenia załącznika167.6 kB2009-08-19, 09:59:06
11załacznik nr 7-wz- Kościelna 13ikona rozszerzenia załącznika325.4 kB2009-08-19, 10:11:09
12załącznik nr 8- wz-Kościelna 9ikona rozszerzenia załącznika306 kB2009-08-19, 10:11:43
13załącznik nr 8- wz -Kościelna 9ikona rozszerzenia załącznika248.5 kB2009-08-19, 10:12:52
14załącznik nr 8- wz-Kościelna 9ikona rozszerzenia załącznika383.5 kB2009-08-19, 10:13:13
15załącznik nr 8- wz-Kościelna 13ikona rozszerzenia załącznika319.1 kB2009-08-19, 08:46:24
16załącznik nr 8- wz-Kościelna 15ikona rozszerzenia załącznika300.1 kB2009-08-19, 08:46:57
17załącznik nr 8- wz-Kościelna 16ikona rozszerzenia załącznika248.9 kB2009-08-19, 08:47:19
18załącznik nr 8- wz-Kościelna 18ikona rozszerzenia załącznika297.9 kB2009-08-19, 10:55:50
19załącznik nr 8- wz-Kościelna 20ikona rozszerzenia załącznika305.8 kB2009-08-19, 08:50:31
20załącznik nr 8- wz-Kościelna 25-7ikona rozszerzenia załącznika306.4 kB2009-08-19, 08:51:19
21załącznik nr 8- wz-Kościelna 26ikona rozszerzenia załącznika341.4 kB2009-08-19, 08:51:45
22załącznik nr 8- wz-Kościelna 40-42ikona rozszerzenia załącznika295.4 kB2009-08-19, 08:52:36
23załącznik nr 8- wz-Kościelna 50ikona rozszerzenia załącznika247.1 kB2009-08-19, 08:53:07
24załącznik nr 8- wz-Kościelna 9ikona rozszerzenia załącznika246.7 kB2009-08-19, 10:15:26
25załącznik nr 8- wz-Kościelna 8ikona rozszerzenia załącznika299.8 kB2009-08-19, 08:54:02
26zalącznik nr 9-dok proj-plan sytuacyjnyikona rozszerzenia załącznika11476.2 kB2009-08-19, 08:56:50
27załącznik nr 9-dok proj-plan sytuacyjny 2ikona rozszerzenia załącznika6729.9 kB2009-08-19, 09:00:49
28załącznik nr 10 - opis budynkówikona rozszerzenia załącznika1193.5 kB2009-08-19, 09:02:09
29załącznik nr 11- wykaz instalacji do zaprojektowaniaikona rozszerzenia załącznika27 kB2009-08-19, 09:04:06
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika176.5 kB2009-09-16, 09:55:50