logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego, usytuowanego przy ul. Łowieckiej 11 w Szczecinie.
data publikacji: 2009-09-07, termin otwarcia ofert: 2009-09-29

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

 

 

 

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego,  usytuowanego przy
 ul. Łowieckiej 11 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce  budynku mieszkalnego wielorodzinnego i pomieszczeń gospodarczych, usytuowanych na działce nr 9/3 w obrębie 3063  przy ul. Łowieckiej 11 w Szczecinie.

 Charakterystyka obiektu:

 1.3.1. Budynek mieszkalny, wolnostojący, trzykondygnacyjny, bez podpiwniczenia, z płaskim dachem dwuspadowym, krytym    papą. Konstrukcja budynku tradycyjna, budynek murowany o układzie mieszanym, ściany fundamentowe  - cegła gr. 51 cm, ściany zewnętrzne  – cegła gr. 38 cm, ściany wewnętrzne – cegła gr. 38cm i 25 cm .

       a) powierzchnia zabudowy budynku – 244,63 m2

       b) powierzchnia użytkowa   -   580,80 m2

          c) kubatura budynku  -  2980,60 m3

       d) wysokość   -  11,47  m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     45110000-1    roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych   

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1.       Termin wykonania zamówienia - 60 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

 

 

Informacja na temat wadium:

1.1.              Wadium należy wnieść w wysokości 1 300,00 zł  (słownie: jeden tysiąc  trzysta złotych) do dnia 29 września 2009 r. do godz. 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

 1.2.     Wadium może być wnoszone:

            1.2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

1.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,  przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 2%  ceny całkowitej podanej w ofercie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.          posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3.          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5.          spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1. dysponują  lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.2.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę rozbiórki obiektów budowlanych o  wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,

      1.5.3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.    

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoba o której mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;. posiada wymagane uprawnienia, tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

2.7. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą  niż  100.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:   www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706 cena – 20  . (słownie: dwadzieścia złotych).

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2009 r. godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)        Eugeniusz Gwiazda tel. (091) 48 86 318,

2)        Sylwia Fabich tel. (091) 48 86 353, fax  (091) 48 86 346

 

 Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.09.2009 r. pod numerem 308328-2009.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-09-07 o godzinie: 16:22:45 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-11-10 o godzinie: 18:09:07 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-11-10 o godzinie: 18:09:07 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2041 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika229 kB2009-09-07, 16:23:06
Załączniki
1Załącznik nr 1 do SIWZ - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika35 kB2009-09-07, 16:24:46
2Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika30 kB2009-09-07, 16:25:00
3Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika39 kB2009-09-07, 16:25:14
4Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika27 kB2009-09-07, 16:25:28
5Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika101.5 kB2009-09-07, 16:24:34
6Załącznik nr 8 - przedmiar robót - branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika121.2 kB2009-09-07, 16:35:01
7Załacznik nr 6 - projekt rozbiórki budynku mieszkalnego - opisikona rozszerzenia załącznika807.6 kB2009-09-07, 16:34:38
8Załącznik nr 9 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-rozbiórkowych ikona rozszerzenia załącznika82.3 kB2009-09-07, 16:34:16
9Załącznik nr 7 - projekt rozbiórki budynku mieszkalnego - rysunkiikona rozszerzenia załącznika14171 kB2009-09-07, 16:34:05
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania 16.10.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika95 kB2009-10-16, 09:08:16