logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wodnej 4 i 8
data publikacji: 2009-10-26, termin otwarcia ofert: 2009-12-11

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wodnej 4 i 8  w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wodnej 4 i 8 polegająca na:

1.1.     wydzieleniu pomieszczeń łazienkowych,

1.2.     wykonaniu wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania,

1.3.     wymianie instalacji elektrycznej,

1.4.     wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej budynków,

1.5.     dociepleniu ścian zewnętrznych,

1.6.     wykonaniu remontu więźby dachowej oraz remontu pokrycia dachowego,

1.7.     wykonaniu przyłącza kanalizacji sanitaro-deszczowej,

1.8.     rozbiórce w.c. wolnostojących oraz zagospodarowaniu terenu.

2.       ul. Wodna 4 - kubatura budynku– 725,88 m3, powierzchnia zabudowy – 131,98 m2, powierzchnia użytkowa - 205,89 m2

3.       ul. Wodna 8- kubatura budynku– 736,66 m3, powierzchnia zabudowy- 133,94 m2, powierzchnia użytkowa - 227,33 m2.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4   roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego,

                                                                          45330000- 9  hydraulika i roboty sanitarne,

                                                                          45310000 -3  roboty elektryczne,

                                                                          45331100-7   instalacje centralnego ogrzewania                     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

 

II.2.1) Termin wykonania zamówienia -250 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1. Wadium należy wnieść wysokości 12 990,00 zł ( słownie : dwanaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych)  w terminie do dnia 11 grudnia 2009r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2. Wadium może być wnoszone:

2.1.   w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2.2.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

           Dokumenty, o których mowa w ppkt 2. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

           Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.      spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1. dysponują  lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

      1.5.2. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.3. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia   do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych    i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.4. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę remontu jednego budynku w pełnym zakresie lub wybudowaniu jednego budynku o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto, ,

1.5.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.    

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty

       wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww.  dokument  składa  każdy  z  wykonawców składających ofertę wspólną.

  2.3.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy  z wykonawców składających ofertę wspólną.

           W przypadku składania oferty  przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.4    Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

   W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

   W przypadku składania oferty  przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.5    Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności

    W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

 

2.6 .Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.2.5. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.7. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;1.5.2; 1.5.3. posiadają wymagane uprawnienia, tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w:

1)       specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

2)       specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych,

3)       specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

oraz aktualne zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego.

2.8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

2.9. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą  niż  500.000 zł.

        W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 100  . (słownie: sto złotych).

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :
11  grudnia  2009r.  godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV. 3.5.) Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)       Eugeniusz Gwiazda tel. (091) 48 86 318,

2)       Emilia Bielak tel. (091) 48 86 347, fax  (091) 48 86 346

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26. października  2009 r. pod numerem 187567  2009r.

 

 

Szczecin, dnia 26  października 2009r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-10-26 o godzinie: 13:31:57 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:49:35 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-03-08 o godzinie: 14:49:35 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3107 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika216.5 kB2009-10-26, 13:33:17
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2009-10-26, 13:36:11
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika32 kB2009-10-26, 13:36:30
3Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2009-10-26, 13:36:51
4Załącznik nr 4 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-10-26, 13:37:13
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika100.5 kB2009-10-26, 13:37:42
6Przedmiary robótikona rozszerzenia załącznika829.6 kB2009-10-26, 15:03:18
7Specyfikacje techniczneikona rozszerzenia załącznika1172.9 kB2009-10-26, 15:10:06
8Projekty branżoweikona rozszerzenia załącznika86445 kB2009-10-26, 15:19:06
9przedmiar robót -rozbiórka ustępów przy ul. Wodnej 8ikona rozszerzenia załącznika49.1 kB2009-11-30, 10:09:41
10Wodna 4 - przedmiar robót budowlany - uzupełnienie !ikona rozszerzenia załącznika429.7 kB2009-12-15, 11:25:39
11Wodna 4 - przedmiar robót instalacyjny - uzupełnienie !ikona rozszerzenia załącznika38 kB2009-12-15, 11:27:21
12Wodna 8 - przedmiar robót budowlany - uzupełnienie !ikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2009-12-15, 11:28:27
13Wodna 8 - przedmiar robót instalacyjny - uzupełnienie !ikona rozszerzenia załącznika38 kB2009-12-15, 11:29:29
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedziikona rozszerzenia załącznika171.5 kB2009-11-05, 13:01:48
2Pytania i odpowiedziikona rozszerzenia załącznika183 kB2009-11-17, 09:45:16
3Pytania i odpowiedziikona rozszerzenia załącznika171 kB2009-11-23, 16:58:25
4Modyfikacja treści siwzikona rozszerzenia załącznika67.5 kB2009-11-30, 10:04:47
5Modyfikacja treści siwz z dnia 09.12.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika74.5 kB2009-12-09, 10:19:43
6Pytania i odpowiedzi z dnia 10.12.2009r.ikona rozszerzenia załącznika180.5 kB2009-12-10, 10:46:26
7Modyfikacja treści siwz z dnia 15.12.2009 r.ikona rozszerzenia załącznika67.5 kB2009-12-15, 11:08:18
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika95.5 kB2010-02-11, 10:33:24