logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu i przebudowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z łącznikami przy ulicy Cegłówki 1-2 w Szczecinie
data publikacji: 2009-10-27, termin otwarcia ofert: 2009-12-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu i przebudowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z łącznikami przy ulicy Cegłówki 1-2 w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu i przebudowy dwóch budynków  mieszkalnych, wielorodzinnych  nr 1 i nr 2 z łącznikami z istniejących ośmiu budynków zaznaczonych na planie sytuacyjnym projektu budowlanego ( architektura).

W zakresie:

1) renowacji elewacji budynku - naprawę popękanych ścian budynków, remontu więźby dachowej i ułożenie nowego pokrycia

2) zmiany układu pomieszczeń lokali mieszkalnych

3) izolacji poziomej na wewnętrznych ścianach łączników i pod posadzką łączników oraz izolacji poziomej w budynkach, pod posadzką w piwnicach.

4) stolarki okiennej i drzwiowej z profili PCV oraz dostosowanie istniejących okien z  profili  PCV do projektowanych i renowacja istniejących  drzwi wejściowych.

5) wymiany instalacji sanitarnej – instalacja wewnętrzna wody zimnej  i ciepłej oraz odprowadzenie ścieków do istniejącej kanalizacji 

6) instalacji grzewczej –  instalacja c.o. i  ciepłej wody z indywidualnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych

7 )wymiany instalacji gazowej doprowadzającej gaz do kuchenek i indywidualnych kotłów  gazowych

8) wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45453000 -7     roboty remontowe i renowacyjne

                                                                        45232460 -4    roboty sanitarne,

                                                                        45310000 -3     roboty elektryczne,

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

II.2.1) Termin wykonania zamówienia -300 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1. Wadium należy wnieść wysokości 24 000,00 zł ( słownie : dwadzieścia cztery tysiące zł)  w terminie do dnia 01.12.2009 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2. Wadium może być wnoszone:

2.1.   w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2.2.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

           Dokumenty, o których mowa w ppkt 2. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

           Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.      spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane  lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

      1.5.2. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.3. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia   do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych    i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,

1.5.4. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę remontu jednego budynku w pełnym zakresie  (instalacje i urządzenia sanitarne oraz elektryczne) lub wybudowaniu jednego budynku wraz z instalacjami i urządzeniami sanitarnymi oraz elektrycznymi, o wartości nie mniejszej niż 

1 000 000,00 zł brutto.

1.5.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.    

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty

       wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

       (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

       wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w

       dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy  z wykonawców składających ofertę wspólną.

           -  W przypadku składania oferty  przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze    

           wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.4.  Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   

- W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy  z wykonawców składających ofertę wspólną.

              - W przypadku składania oferty  przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze    

               wspólników oraz oddzielnie na spółkę.

2.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

       W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.6 .Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.5. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

2.7. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w ust. 1 ppkt 1.5.1 ;1.5.2; 1.5.3. posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

2.8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac.

2.9. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą  niż  500.000 zł.

        W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty

dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706

 cena kpl. – 60  . (słownie: sześćdziesiąt złotych).

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  01.12.2009 r.  godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
 ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 11.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV. 3.5.) Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)       Eugeniusz Gwiazda tel. (091) 48 86 318,

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax  (091) 48 86 348

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.10. 2009 r. pod numerem 189211 - 2009

 

 

Szczecin, dnia 27.10.2009 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-10-27 o godzinie: 15:19:01 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:36:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-04-01 o godzinie: 13:36:09 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3785 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika233 kB2009-10-27, 15:19:45
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Ofertaikona rozszerzenia załącznika48.5 kB2009-10-27, 15:20:09
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2009-10-27, 15:20:32
3Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika38 kB2009-10-27, 15:21:10
4Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2009-10-28, 10:47:46
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika107.5 kB2009-10-27, 15:21:53
6Dokumentacja - Cegłówki 1 i 2ikona rozszerzenia załącznika55711 kB2009-10-28, 10:49:22
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 17 listopada 2009rikona rozszerzenia załącznika82.5 kB2009-11-17, 09:36:05
2Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia I (z dnia 27.11.2009r)ikona rozszerzenia załącznika72 kB2009-11-27, 15:03:14
3Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia II termin (z dnia 27.11.2009r)ikona rozszerzenia załącznika75 kB2009-11-27, 15:03:37
4Pytania i odpowiedzi z dnia 8 grudnia 2009rikona rozszerzenia załącznika137.5 kB2009-12-08, 15:29:09
5Modyfikacja III SIWZ z dnia 22 grudnia 2009r.ikona rozszerzenia załącznika88 kB2009-12-22, 21:46:50
6Załącznik nr 18 (aktualizacja) - Opis technicznyikona rozszerzenia załącznika25 kB2009-12-22, 21:52:06
7Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Cegłówki 1 i 2ikona rozszerzenia załącznika28.5 kB2009-12-22, 21:52:52
8Załącznik nr 12 (aktualizacja) - Roboty budowlane - Cegłówki 1ikona rozszerzenia załącznika270.3 kB2009-12-22, 21:53:14
9Załącznik nr 12 (aktualizacja) - Roboty budowlane - Cegłówki 2ikona rozszerzenia załącznika245 kB2009-12-22, 21:53:50
10Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Izolacje nr 1bikona rozszerzenia załącznika381.4 kB2009-12-22, 21:55:24
11Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Cegłówki 2ikona rozszerzenia załącznika943.4 kB2009-12-22, 21:57:04
12Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Rzut nr 1ikona rozszerzenia załącznika214.7 kB2009-12-22, 21:57:54
13Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Zestaw nr 3ikona rozszerzenia załącznika214.3 kB2009-12-22, 21:58:56
14Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Zestaw nr 4ikona rozszerzenia załącznika226.8 kB2009-12-22, 21:59:28
15Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Zestaw nr 5ikona rozszerzenia załącznika210.8 kB2009-12-22, 22:00:00
16Załącznik nr 17 (aktualizacja) - Zestaw nr 6ikona rozszerzenia załącznika218.2 kB2009-12-22, 22:00:30
17Załącznik nr 13 (aktualizacja) - Przedmiar robót - Wodno-Kanalizacyjny - Cegłówki 1ikona rozszerzenia załącznika107.9 kB2009-12-22, 22:01:32
18Załącznik nr 13 (aktualizacja) - Przedmiar robót - Wodno-Kanalizacyjny - Cegłówki 2ikona rozszerzenia załącznika107.7 kB2009-12-22, 22:02:13
19Załącznik nr 18 (aktualizacja) - Łącznik nr 1ikona rozszerzenia załącznika75.5 kB2009-12-22, 22:02:51
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika176.5 kB2010-02-23, 12:56:44