logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu dachu budynku położonego przy ulicy Ustowskiej 33 w Szczecinie
data publikacji: 2009-05-12, termin otwarcia ofert: 2009-06-03

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu dachu budynku położonego przy ulicy Ustowskiej 33 w Szczecinie

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie  rozbiórki pokrycia dachowego, wymiany więźby dachowej, wymiany pokrycia z dachówki, wymiany rynien , rur spustowych,  obróbek blacharskich, gąsiorów, przemurowania kominów, wymiany okien w połaci dachowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     45261210-1                     

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia -60 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

 

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść wysokości 1 400,00 zł (słownie : jeden tysiąc  czterysta  zł) w terminie do dnia

        3 czerwca  2009 r.  do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

        2.     Wadium może być wnoszone:

             2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

  2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,     

 przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

 należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 2%  ceny

            całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.   posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.    spełniają następujące warunki dodatkowe:

               1.5.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

a) minimum jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

b)       dwoma osobami z przygotowaniem w zawodzie dekarza, oraz po jednej osobie z przygotowaniem w zawodzie murarza i blacharza,

1.5.2. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę więźby dachowej wraz z pokryciem dachówką lub wykonanie prac remontowych więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką  o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto .

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

 

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

       - W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

      (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      -  W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

       -  W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.3. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

        2.5. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których  mowa w ust. 1 pkt. 1.5.1. posiadają wymagane uprawnienia, tj.

 w przypadku kierownika budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualne na dzień składania ofert - zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby  samorządu   zawodowego.

 w przypadku dekarzy :  - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w branży dekarskiej,

  w przypadku  murarza i blacharza - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w branży budowlanej.

2.6 Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

  - W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.   

    Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą  

     spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

 cena kpl. – 20  . (słownie: dwadzieścia  złotych).

IV.3.3) Termin składania ofert :

             3 czerwca 2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
              ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

 

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)        Zdzisława Dąbrowska tel. (091) 48 29 034, fax: (091) 482 90 25

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax :  (091) 48 96 832

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
12.05.2009 r. pod numerem
74143-2009

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-05-12 o godzinie: 09:57:44 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:09:00 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:09:00 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2673 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika207 kB2009-05-12, 10:00:18
Załączniki
1Załącznik Nr 1 - Oferta Cenowaikona rozszerzenia załącznika39 kB2009-05-12, 10:00:55
2Załącznik Nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika33 kB2009-05-12, 10:01:26
3Załącznik Nr 3 - Wykaz osób i podmiotówikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2009-05-12, 10:02:12
4Załącznik nr 4 - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2009-05-12, 10:02:44
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika103.5 kB2009-05-12, 10:03:18
6Załącznik nr 6 - Przedmiar robót - branża budowlanaikona rozszerzenia załącznika100.6 kB2009-05-12, 10:03:56
7Załącznik nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robótikona rozszerzenia załącznika44 kB2009-05-12, 22:21:06
8Załącznik nr 8 - Opis Technicznyikona rozszerzenia załącznika283.3 kB2009-05-12, 10:06:30
9Załącznik nr 8a - Rzut dachuikona rozszerzenia załącznika115.5 kB2009-05-12, 10:07:05
10Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 1ikona rozszerzenia załącznika3624.4 kB2009-05-12, 10:08:21
11Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 2ikona rozszerzenia załącznika3481.6 kB2009-05-12, 10:09:17
12Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 3ikona rozszerzenia załącznika3485.6 kB2009-05-12, 10:09:45
13Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 4ikona rozszerzenia załącznika3484.3 kB2009-05-12, 10:10:03
14Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 5ikona rozszerzenia załącznika3670.5 kB2009-05-12, 10:10:23
15Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 6ikona rozszerzenia załącznika3473.1 kB2009-05-12, 10:10:43
16Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 7ikona rozszerzenia załącznika3565.7 kB2009-05-12, 10:11:15
17Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 8ikona rozszerzenia załącznika3642.4 kB2009-05-12, 10:11:47
18Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 9ikona rozszerzenia załącznika3695.7 kB2009-05-12, 10:12:06
19Załącznik nr 9 - Widok budynku - zdjęcie 10ikona rozszerzenia załącznika3499.8 kB2009-05-12, 10:12:23
Udzielenie zamówienia
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika80.2 kB2009-06-25, 10:45:47